Catboy67

Catboy67's avatar

Registered: 02/20/2011

Gender: Male

Birthday: 07/25

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

About

I'm just a pretty little catboy in a pretty little dress. That's as deep as it goes.smilies/icon_rofl.gif

My Aquarium

View Aquarium

Journal

View Journal

Just signed on

My new Gaia adventure

Comments

View All Comments

carlimact Report | 06/07/2011 8:56 pm
carlimact
Your welcome~! I thought you'd like it! (BTW, where'd you get that fairy? It's so cute!)
lol I was watching Evangelion (the series). There wasn't any actual yaoi but I still like the pairing.
carlimact Report | 05/16/2011 9:00 pm
carlimact
About the internet my good sir....it's all good fun until you find something disturbing or a troll decides to pounce on you. Assholes....you find them everywhere.
-XxLollipopEcstacyxX- Report | 04/27/2011 5:26 pm
-XxLollipopEcstacyxX-
lol
-XxLollipopEcstacyxX- Report | 04/27/2011 5:03 pm
-XxLollipopEcstacyxX-
-stalk stalk stalk stalk.......POUNCE!!!-
[vacant tears] Report | 04/20/2011 5:54 pm
[vacant tears]
LOL

carlimact Report | 03/31/2011 12:30 pm
carlimact
I do? xD
Love your outfit, btw.
[vacant tears] Report | 03/29/2011 7:30 pm
[vacant tears]

Thanks muchly!
Now all I need is the rest hahaha


christian_rock13 Report | 03/25/2011 10:07 pm
christian_rock13
u look awesome as a cat lol
carlimact Report | 03/22/2011 6:23 pm
carlimact
Thanks sooooo much for the kimono I've been wanting for like ever! 4laugh
I honestly thought I'd be emoing forever until the price went down. emo
carlimact Report | 03/22/2011 5:46 pm
carlimact
I wanna try putting a whole bunch of stuff.xD
I have a kimono on my wishlist.....if only it would reach a payable price. gonk

Signature

Guilds

 

Recent Visitors

Professor Cypress on 07/31/2014

Forums

Posts per Day: 0.16

Total Posts: 197

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!