Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 4979 comments

darknlovely19's avatar

Report | 02/28/2015 10:28 am

darknlovely19

Thanks, that's exactly where I got the idea. sweatdrop
L0Lnikki's avatar

Report | 02/26/2015 7:23 pm

L0Lnikki

i will definitely take a look see then
L0Lnikki's avatar

Report | 02/24/2015 12:44 pm

L0Lnikki

oh hey i was on vacation then i moved. just got internet today.
have i missed anything life changing here on gaia
L0Lnikki's avatar

Report | 02/08/2015 5:27 am

L0Lnikki

I have that same dress, but in red. still havent been able to wear it because i just cant match stuff like that!
god on you for it!
my avi would come out looking like a deflated pancake or something HA
Sasuchu's avatar

Report | 02/07/2015 8:45 pm

Sasuchu

omg finally someone knows who I am LMAO
L0Lnikki's avatar

Report | 02/03/2015 3:40 pm

L0Lnikki

I was profile hopping redface

nice outfit
Sasuchu's avatar

Report | 02/01/2015 1:03 pm

Sasuchu

Happy Birthday Chikari! heart
boss key's avatar

Report | 02/01/2015 6:59 am

boss key

happy birthday<33
momo_no kawaii's avatar

Report | 01/31/2015 7:12 am

momo_no kawaii

thnx
background is from Duality Landscape
the big stone chunks are from Overgrown Ruins
the fog down by the feet is from War Game (overlapping backgrounds)
and the sword is from this months MC Chiyome's Curse
TwitchyEyebrows's avatar

Report | 01/29/2015 8:31 pm

TwitchyEyebrows

Thanks, I worked on this Avi for a long time. XD
Rawrtastic Rawr's avatar

Report | 01/20/2015 11:57 pm

Rawrtastic Rawr

Thanks ^^
The item is merry motley
Sasuchu's avatar

Report | 01/16/2015 2:36 pm

Sasuchu

): Yeah. It's a lot of hmwk too but my instructor gives us a lot of time to do it tho.
that's good! what are you taking?
Sasuchu's avatar

Report | 01/16/2015 2:24 pm

Sasuchu

Hi Chikari!
Nothing much, just relaxing. I have a 4 day weekend! ; 3 ; school has been hectic....
hbu??
I AM A VERY HAIRY MAN's avatar

Report | 01/01/2015 9:10 pm

I AM A VERY HAIRY MAN

Lol I've been featured for a few months now lol
Silent Eternal Night's avatar

Report | 01/01/2015 8:45 pm

Silent Eternal Night

I'm pretty sure they just decided to add three zeros onto everything!
I got 200,000 out of a daily award! Like whaaa?
And I think you avi is so cute!! 4laugh I'm diggin it! Haha

Same here! My friends from school have abandoned gaia LOOOONG ago.
Guess I can't complain though, I was MIA for a while too. Haha
SCP 1981's avatar

Report | 01/01/2015 7:38 pm

SCP 1981

the item I'm wearing is galaxy glimmer. smile heart heart
Omg I have those songs downloaded on my computer. LOVE THEM heart heart heart heart heart
Silent Eternal Night's avatar

Report | 01/01/2015 6:03 pm

Silent Eternal Night

Haha, that's what I've been doing! I'm getting loads of stuff that had like no value at all before!
And zOMG D: I'm so sad to see it's gone.
And I missed you too!! I didn't think I'd see any of my old friends after such a long hiatus on my part sweatdrop
Silent Eternal Night's avatar

Report | 01/01/2015 5:53 pm

Silent Eternal Night

Crazy right?! But dude, the inflation gonk What happened??
SCP 1981's avatar

Report | 12/31/2014 6:11 pm

SCP 1981

omg thanks. I forgot what I was using when I left that message 'cause I change my avatar so often! lol. and yes I love POD. heart heart heart
Sasuchu's avatar

Report | 12/31/2014 1:57 am

Sasuchu

Everything has been good! C: The usual.
But I start school this monday! Going to med school and I'm taking up Medical Assistant!
; 3 ; How are you? heart
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games