Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 47 comments

beatch50's avatar

Report | 06/22/2012 4:12 am

beatch50

Thanks 4 buying the ink
NightWerewolf's avatar

Report | 02/12/2012 12:16 pm

NightWerewolf

Thanks! mrgreen
passion_runsdeep's avatar

Report | 10/04/2011 7:43 pm

passion_runsdeep

ive been somewhat good smile things here and there but i do have alot to tel you ^.^ we alot to catch up on smile
passion_runsdeep's avatar

Report | 10/04/2011 7:31 pm

passion_runsdeep

dude ive missed you for soooo long i havent talked to you in sooooo long biggrin how have you been??
Mr Never Smiles's avatar

Report | 09/08/2011 6:48 am

Mr Never Smiles

lol thanks. i remembered the straight as an arrow thing, so i wanted to make one that was saying i wasnt gay. almost paradoxical. (and the paradoxes are awesome! XD)
passion_runsdeep's avatar

Report | 06/17/2011 2:38 pm

passion_runsdeep

yea we did end up moving unfortunatly we moved twice so yea things did become really hectic now were currently living in germany XD its so beautiful buttttttt i cant wear shorts outside because the freaking weather is soooo bipolar razz
passion_runsdeep's avatar

Report | 06/17/2011 8:54 am

passion_runsdeep

yes its me ninetails biggrin thank goodness for a moment i thought everyone had forgooten about :/ i was going to cry :/ biggrin so how have you been again sorry i hadnt been on that much before :/
Virgate_is_Back's avatar

Report | 06/17/2011 5:18 am

Virgate_is_Back

thank you bb im going to try to keep getting on as much as i can
passion_runsdeep's avatar

Report | 06/16/2011 10:39 pm

passion_runsdeep

awww i hope you hadnt forgotten about me i hadnt talked to you in the longest time ever im not normally on anymore :/ but i miss you biggrin
monckey77's avatar

Report | 06/16/2011 2:36 pm

monckey77

I haven't gotten around to mod it, I should since I know pretty much a wide variety of coding languages >.<
touchstone3's avatar

Report | 05/27/2011 11:21 pm

touchstone3

Hey i was gonna make Chikyu chari into an Atasuki so i need an already member to meet me
touchstone3's avatar

Report | 05/27/2011 10:50 pm

touchstone3

Hey BSP add me, im from Naruto: rise & fall of the shinobi
Sindri The Herald's avatar

Report | 05/23/2011 8:18 am

Sindri The Herald

Sis offically best page every due to the kingdom hearts and "in flames you burn" video!XD hehehe but ill probably need your help doing something with mine sweatdrop
Milady Tabbs's avatar

Report | 05/17/2011 7:43 pm

Milady Tabbs

I'm confused. o__O What now?
Milady Tabbs's avatar

Report | 05/17/2011 7:21 pm

Milady Tabbs

THANK YOU MUCH! 8D It's wonderful, ain't it?
Mystery Muffin FTW's avatar

Report | 02/21/2011 4:06 pm

Mystery Muffin FTW

THX for visiting !
^^
wicked teacup's avatar

Report | 02/16/2011 5:23 pm

wicked teacup

heart sankyuu!! 4laugh
wicked teacup's avatar

Report | 02/15/2011 4:47 pm

wicked teacup

can i haz sum cookies 2?? pwease? xd
Huggable Overlord Nyx's avatar

Report | 02/15/2011 3:53 pm

Huggable Overlord Nyx

yea lol
dbz_lalala's avatar

Report | 02/14/2011 7:24 pm

dbz_lalala

rofl nope I don't live on gaia just love reading and commenting and doing a few things here and there on here. But I do have an habit of doing a lot of things at once lol. I only comment on certain things so you might see a comment her and there just not on everything lol
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games