BowersKline61's avatar

Birthday: 09/28

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Wish List

 

About

نصب دوربین مداربسته چیست؟

واژه "دوربین مداربسته" برگردان ایرانی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv هست. دوربین مداربسته فرهنگ لغت آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود فیکس شده اند.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. دوربین مداربسته hd آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می روند این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.





اولین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور نمایش پرتاب موشک های v2 نصب شد. نصب دوربین مداربسته مهندس آلمانی بنام "والتر بروچ" مسئول نصب این سیستم بود.





در آمریکا نخستین تبلیغ دوربین مداربسته در سال 1949 مربوط به محصولی با نام "وریکون" بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی مکان های فضایی بزرگ جهت ذخیره تصاویر پرتاب موشک ها بکار گرفته شد و خیلی زود روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صوت به کره ما فرستاد

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

Friends

Comments

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 0

My Playlist

You currently have zero playlists!