About

Name: Alex

Age:14 gonna be 15 this year




What I want in A Girl

~Carmel skin
~Big Applebottom
~hazel eyes
~bangin body
~long black hair
~sexi
~honest
~trustworthy



aBoUt Me:

~Brown skin
~Brown eyez
~dark brown hair
~Capicorn
~5'7
~Athletic





PixelBee.com - Cartoon Dolls, Dressup Games, Myspace Glitters, Graphics.


[Chorus:]
West Side Walk It Out
South Side Walk It Out
East Side Walk It Out
North Side Walk It Out

[Repeat]

[Verse 1:]
Now Hit Da Dance Floor
Now Bend Your Back Low
She Do It Wit No Hands
Now Stop Pop And Roll
Im Smokin Bubba Hoe
Now Ya'll In Trouble Hoe
I Like Da Way She Move
An Undercover Hoe
Now Everybody Leanin
I Make Da Crowd Rock
Now Gone And Walk It Out
I See Dey On My Job
She Like Dat Bubble Gum
Is Dey Da Double Ment Twins
2 Hoes Choosin Me
So I Know Dat Imma Win
It's On Once Again
Patron One Again
I Threw My Head Back
Then I Froze Like Da Wind
West Side Walk It Out
South Side Walk It Out
East Side Walk It Out
North Said Walk It Out

[Chorus:]
West Side Walk It Out
South Side Walk It Out
East Side Walk It Out
North Side Walk It Out

[Repeat]

[Verse 2:]

Dey Walk It On Da East
Dey Walk It On Da West
South Side Just Got It
And North Said Snap Your Necks
In Da Club
On Da Goose
Big Stacks
No Flex
These Sucka Wanna Try Me
Tell Dem 2 Long Decks
He Walkin Wit His Ones
Steady Smokin On Dat Fruit
She Walkin Wit Her Friends
All In A Slow Group
O s**t There They Go
Dey Walkin On Da Flour
Grey Goose
Double Shots
It Will Let Your Body Go
My Niggas On My Side
Hatas Hatin Think It's Funny
Im Walkin On These Niggas
Now Im Gettin 2 Da Money
Froze On Dem Hoes
I'm Not Talkin Bout Dancin
Fool Count On Da Charm
Diamond Steady Steady Hancin

[Chorus:]
West Side Walk It Out
South Side Walk It Out
East Side Walk It Out
North Side Walk It Out

[Repeat]
Ok Now Do It How U Do It Gone And Walk It Out
I Said Do It How U Do Gone And Walk It Out
Ok Do It How U Do It Gone And Walk It Out
I Say Do It How U Do It Gone And Walk It Out
Walk
Walk
Walk
Now Walk It Out
Walk
Walk
Walk
Now Walk It Out
Walk
Walk
Walk
Now Walk It Out
I Said Do It How U Do It Gone And Walk It Out

Friends

Viewing 12 of 119 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

c r a p o l a

Report | 09/22/2007 6:30 pm

c r a p o l a

thats some ghetto profile you got here! User Image
Anna_Husar

Report | 07/17/2007 10:03 am

Anna_Husar

I have a nice a** =D haha <3<3<3
Figure Skate C

Report | 07/13/2007 9:19 am

Figure Skate C

hola. damn u aint eva on no more. =[
bluecrackin

Report | 05/30/2007 1:58 am

bluecrackin

yeah right
bluecrackin

Report | 05/30/2007 1:47 am

bluecrackin

what the fk
bluecrackin

Report | 05/29/2007 2:21 am

bluecrackin

what up
bluecrackin

Report | 05/28/2007 1:34 pm

bluecrackin

yeah right
motherdear

Report | 05/25/2007 4:00 am

motherdear

hey sexi i got wat you lookin for but im takin so it dun matter good look next time
Sesshy69

Report | 04/28/2007 5:55 pm

Sesshy69

wish you were here with me...









in my room with me...







on my bed ...







with the lights off...







then we could go under the covers...







then i could show you my totally cool glow in the dark watch!!!







eww... what are you thinking???







thats just nasty!!!







haha
send this to 5 of your friends of your opposite sex of course!!!...
LoveFlewAway__x

Report | 04/07/2007 8:49 am

LoveFlewAway__x

...........*POKE* -runs-

Signature

Bluecrackin