Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 3287 comments

Midnight Juniper's avatar

Report | 08/20/2015 6:15 am

Midnight Juniper

So glad you did~ C:
Mielyn's avatar

Report | 08/19/2015 12:52 pm

Mielyn

Happy belated congratulations Bella!!!!!!!!!!!!!!!!! heart best wishes to you and your man!
Thorvir's avatar

Report | 08/17/2015 7:25 pm

Thorvir

It's always amazing to hear about love like that. I envy you. n un
Thorvir's avatar

Report | 08/17/2015 7:12 pm

Thorvir

So how long are you back for, Misses Bella? Is there a honeymoon? o uo
Thorvir's avatar

Report | 08/17/2015 7:00 pm

Thorvir

Not a problem.
xHarleenxQuinzelx's avatar

Report | 08/16/2015 3:49 pm

xHarleenxQuinzelx

Congrats, Bella! emotion_bigheart
musamitomi's avatar

Report | 08/16/2015 8:58 am

musamitomi

Woah - I've just checked this O_O Congratulations ^_^
VampireDraculina's avatar

Report | 08/15/2015 5:18 pm

VampireDraculina

Your avi is both gorgeous and fitting emotion_bigheart

Midnight Juniper's avatar

Report | 08/15/2015 4:19 pm

Midnight Juniper

Hope you had a wonderful day!!!!!
Murdoc Betelgeuse's avatar

Report | 08/10/2015 7:22 pm

Murdoc Betelgeuse

congratulations.
Thorvir's avatar

Report | 08/10/2015 4:23 pm

Thorvir

Congratulations, Bella. all the best for you and yours. emotion_dealwithit emotion_hug
VampireDraculina's avatar

Report | 08/05/2015 1:38 pm

VampireDraculina

Yeah, what with the wedding being so soon, I can only imagine! D:

I know, right?! gonk It has proven to be a lot harder than I thought it would. I mean, I didnt think it would be easy or anything. But I also didn't think it would be this difficult. Oh well though. I really want to give it my all/best shot. Even if I fail, at least I tried. But, yeah... I was thinking of that too. But if I can't even afford a Halo, what makes me think I could ever get lucky enough to get a custom item or doll? You know? They are more expensive. So I want to get a Halo because I want one, but also to prove if I can get that, maybe JUST MAYBE I stand a chance in hell at getting my own item....maybe. Some day. rofl

omgosh! Yay!!! I know!!! It was the first thing I wanted to ask you about too <3333 And, oh hush. It is a lot of stress and a lot to do. You are allowed to be overwhelmed. Im sure it feels that way, but im sure you did fine. And nails are easy peasy! I wouldnt worry too much about it. Just get a pedicure anywhere and you will be golden! emotion_kirakira emotion_bigheart
.
VampireDraculina's avatar

Report | 08/04/2015 5:36 am

VampireDraculina

Gaaaah. Im so terrible at replying to my profile comments. Im so sorry love! crying

omfg. I knooooow. I want to make an Evangeline doll. But I am also now questing an angelic halo, so I highly doubt that will ever happen emotion_awesome
I also want to make a one pose item, but I honestly cannot afford to get this halo. So I think a doll or a custom item is out of the question... sweatdrop rofl

Just a few mores days!!! How are you feeling?! whee
.
VampireDraculina's avatar

Report | 07/07/2015 7:05 pm

VampireDraculina

First of all, your avi looks cute heart

omgosh!!! That's right! How goes everything for your big day?!?!?! heart heart heart
(I try not to pester and ask a lot about it. Im sure you must get tired of people making a big deal of it, but...it is. And i always get super excited!!!!!!)
VampireDraculina's avatar

Report | 06/29/2015 11:57 pm

VampireDraculina

Oh, man. I sure hope so! But, man. My anxiety makes me think of the stupidest stuff sometimes rofl
*luffs*
Thank you though! :'D
And, yeah. It was great. I got spoiled rotten.
I've been working my butt off since then though.
How have you been?
Menstrual Cramps's avatar

Report | 06/27/2015 7:23 pm

Menstrual Cramps


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

As soon as I saw that new hair, I IMMEDIATELY thought of you bb.


Midnight Juniper's avatar

Report | 06/23/2015 6:14 pm

Midnight Juniper

youre about 8 1/2 hours from me, give or take
and gatlinburg is half that
XD
Midnight Juniper's avatar

Report | 06/23/2015 6:08 pm

Midnight Juniper

O
I thought yall were in TN
cause thats where he was from
DERP
Midnight Juniper's avatar

Report | 06/23/2015 6:03 pm

Midnight Juniper

i forgot where you are too LOL
Midnight Juniper's avatar

Report | 06/23/2015 6:00 pm

Midnight Juniper

lol TN boarder
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games