Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 18642 comments

Berlin of Germany's avatar

Report | 08/17/2014 1:55 pm

Berlin of Germany

Hey Blee!! <3
Beauty_Neko's avatar

Report | 08/14/2014 9:00 am

Beauty_Neko

nope, its definitly hopeless now
today was my last exam and i tell you, it was terrible. everyone went out of the exam room with faces like their whole life was sucked away or something lol
Phoenixious333's avatar

Report | 08/13/2014 6:49 am

Phoenixious333

Yeah, I agree. School is more fun with friends. 3nodding
InverseKitsune's avatar

Report | 08/12/2014 7:12 pm

InverseKitsune

you have to add my number as well 989-712-8322 yea i do... its expensive as hell v.v its 10k each time xD right now i only have (93.5k) haha.
~Sana~Karata~'s avatar

Report | 08/12/2014 9:13 am

~Sana~Karata~

Yahhs I do <3
~Sana~Karata~'s avatar

Report | 08/12/2014 8:47 am

~Sana~Karata~

mmo is multi player though xD.
Rosenkreuz Blanchett's avatar

Report | 08/12/2014 8:35 am

Rosenkreuz Blanchett

I'll add you later ok...but not now hehehe...yeah...you too..have fun at school ok.
i wanna sleep now...so tired
take care okay biggrin
heart heart heart heart heart
stargallrevived's avatar

Report | 08/12/2014 8:33 am

stargallrevived

*High fives* Will do~
You've got this bro! You'll do great i know you will!
~Sana~Karata~'s avatar

Report | 08/12/2014 8:29 am

~Sana~Karata~

no, they're computer games. LoL is a Multiplayer arena type game. Tera is an MMORPG.
Rosenkreuz Blanchett's avatar

Report | 08/12/2014 8:22 am

Rosenkreuz Blanchett

yeah ...me too....i have classes tomorrow ...starting from 8AM..huhuhuh
oh..i have whatsapp...you have?? bcoz i dun really online fb..huhu sweatdrop sweatdrop sweatdrop
stargallrevived's avatar

Report | 08/12/2014 8:19 am

stargallrevived

Hey bro! I've been well! Been working a lot which is a pain but nice with money. C:
How are you?
~Sana~Karata~'s avatar

Report | 08/12/2014 8:12 am

~Sana~Karata~

Well I play League of Legends and Tera.
Rosenkreuz Blanchett's avatar

Report | 08/12/2014 8:10 am

Rosenkreuz Blanchett

4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh
love you too, dear 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding
have school tomorrow??
~Sana~Karata~'s avatar

Report | 08/12/2014 8:00 am

~Sana~Karata~

I'm bored a lot you? xD
Rosenkreuz Blanchett's avatar

Report | 08/12/2014 7:36 am

Rosenkreuz Blanchett

hahahah yeah...probably blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh
lol..you're blushing *huggles* buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut...i want chu to be my brother rather than a bf 4laugh 4laugh 4laugh 4laugh
will be more fun then yeah whee whee whee whee whee whee whee whee
Rosenkreuz Blanchett's avatar

Report | 08/12/2014 7:26 am

Rosenkreuz Blanchett

hehehehhe yay!!! we're alike then xD
the perks of being a student...ughhhhh >_>
LOL...even i'm still single...awww....you want me to be ur gf??? blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh blaugh hahahah
Beauty_Neko's avatar

Report | 08/12/2014 7:26 am

Beauty_Neko

blee~kun its terrible, im having my exam now and it... its just terrible crying crying crying
i dont get a single thing and my brain is about to explode. i will fail fail fail crying crying crying crying
Rosenkreuz Blanchett's avatar

Report | 08/12/2014 7:08 am

Rosenkreuz Blanchett

*pecks your cheeks* i've been doing well here...but i'm so stressed now...with my studies...full of assignments..presentations....huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying
lol...it's ok...i know you're busy hehehehe biggrin
really miss you...got a gf now??? hehehehehehehehhe whee whee whee whee whee
InverseKitsune's avatar

Report | 08/09/2014 6:11 am

InverseKitsune

its Ceil xD name change again
Noctiva's avatar

Report | 08/08/2014 5:44 am

Noctiva

You still on here often? 3nodding

Well thank you that makes me happy :3

Do you know what actually happened? sweatdrop It looks like sh*t since the inflation, it doubt the prices would ever go normal again sad
I mean, how the new players supposed to keep up with that? They were only given 10k + worthless junks. Do the admins want to force them to buy Gaia Cash or something? -___-

Wait, where do you live again? sorry I forgot sweatdrop
If you're in Asia as well, I can teach you how to play! lol
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games