About

Hey, I'm Artiee. = ]

I like to write stories, because they rather amuse me.

Um, yep.

Friends

Viewing 12 of 48 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Anonymous_Alcoholic

Report | 07/21/2011 6:31 pm

Anonymous_Alcoholic

I liek storiz.
.x.strawberry.x.gashes.x.

Report | 04/18/2011 4:26 pm

.x.strawberry.x.gashes.x.

thanks so much for buying!
it really helps (:
Kabuki Pixel

Report | 07/03/2010 10:41 am

Kabuki Pixel

you should donate to me >_>;
its christa 8D
Dark  Senseii

Report | 06/10/2010 6:30 pm

Dark Senseii

OMG. I love your batflashes! biggrin
Odindra

Report | 05/13/2010 11:07 pm

Odindra

I wouldn't want little blind winged things poking their junk in my face...oh...wait ahahah...maybe thats already happend! But still, it wasnt a great experience, haha!
Odindra

Report | 05/13/2010 10:58 pm

Odindra

ON first thought, no lie, I thought about little red bats flashing their junk at random people. I'll pass, lol!
Odindra

Report | 05/13/2010 10:51 pm

Odindra

Sooo, I saw your name in barton town OCC, and I thought it was cool. So, I looked at your profile. You're awesome because you think batman and the flash should totally do it. Not the whole M-preg thing, but just them doing it is hot enough for me.
Blutschrei

Report | 12/17/2009 2:50 pm

Blutschrei

You know... In all the time I've been on your friends list I have never seen your profile. o.o I am a horrible friend. D: And yes. You are awesome and so is the flash. razz
OSHIBARU!

Report | 08/15/2009 9:19 am

OSHIBARU!

Woo!.. >.>;;
Captin Wulfram VonBlock

Report | 05/11/2009 8:16 pm

Captin Wulfram VonBlock

Orly? thats a cool name :3