Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Only friends can add comments to this profile :P

Comments

Viewing 221 through 240 of 5359 comments

3_Jade_8's avatar

Report | 10/19/2012 10:09 pm

3_Jade_8

....I thought you did draw them since well I have them in a couple pic drawn by you. Oh well. See you owe me nothing since even I forgot lol And dont worry about not drawing stuff, I have a friend that owes me art from 3 years ago XD
3_Jade_8's avatar

Report | 10/19/2012 10:03 pm

3_Jade_8

Pssh you dont owe me art. I will pay the 60k razz As for what I want umm a halloween pic of jade? ( Sounds like im talking in third person here. Ah characters of mine >.< ) I dunno. You pick biggrin
3_Jade_8's avatar

Report | 10/17/2012 8:20 pm

3_Jade_8

I think i will just wait and buy items from the event if they are cool because Im kind of over trying to find people to attack >.<
3_Jade_8's avatar

Report | 10/17/2012 7:52 pm

3_Jade_8

Either reload the page or you have to heal cuz your health is down
3_Jade_8's avatar

Report | 10/17/2012 7:48 pm

3_Jade_8

I commented back to you in the forums. But i can explain it here if you want
3_Jade_8's avatar

Report | 10/17/2012 7:42 pm

3_Jade_8

Would you like me to tell you how the event works?
3_Jade_8's avatar

Report | 10/12/2012 9:55 pm

3_Jade_8

Hopefully they sell soon
3_Jade_8's avatar

Report | 10/12/2012 11:52 am

3_Jade_8

Aww look at your avi!!! Tis awesome heart Yea cant wait for halloween period. Love the items that come out for the holidays on here
3_Jade_8's avatar

Report | 10/12/2012 8:43 am

3_Jade_8

Yea I kinda like it. But I have my eyes on some other items. Thankyou for thinking of me though!
3_Jade_8's avatar

Report | 10/09/2012 8:10 am

3_Jade_8

Ooo luv it! heart Should turn out very nicely
3_Jade_8's avatar

Report | 10/08/2012 7:32 pm

3_Jade_8

Cant wait to see the avi since the link you sent earlier didnt like me :/
3_Jade_8's avatar

Report | 10/08/2012 7:30 pm

3_Jade_8

Oh. Then yea you will get to your goal in no time
3_Jade_8's avatar

Report | 10/08/2012 3:15 pm

3_Jade_8

The link doesnt like me. If i get some extra gold along the way I'll try to help ya out
3_Jade_8's avatar

Report | 10/07/2012 6:14 pm

3_Jade_8

Lol thanks. Thats all i ever wanted was your forgiveness Xd Anyways i gotta run so I will talk to you later. Have a great rest of your night biggrin
3_Jade_8's avatar

Report | 10/07/2012 6:05 pm

3_Jade_8

Hmm tough choice and I put you there. sorry lol >.< In this case i am no help
3_Jade_8's avatar

Report | 10/07/2012 5:59 pm

3_Jade_8

I'd say go for it if you have the money for it >.>
3_Jade_8's avatar

Report | 10/07/2012 5:57 pm

3_Jade_8

Yay bow!!! It saves the day XD
3_Jade_8's avatar

Report | 10/07/2012 5:54 pm

3_Jade_8

I just hope you get some use out of it. Thought the hair was cool looking
3_Jade_8's avatar

Report | 10/07/2012 5:46 pm

3_Jade_8

You have a suprise in your inbox o.O
011001100110111101111000o's avatar

Report | 09/27/2012 10:29 pm

011001100110111101111000o

OH YOU~

I don't know what you see in my avis. XD
Ooh, I like this purple and black one. surprised
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games