About

Do you really want to know about me?


So here I am. :3
If you thought that I have some brillant profile planned for your stimulated pleasure, sorry to disappoint, but I don't. I definately am horrible at coding anything, so I prefer something simple.

1. Ari doesn't like to quest for big things. The Fresh Grass Skirt was one giant quest that Ari never wanted to do again. So you see this type of expensive avi here? Ari shall never be a rich looking Gaian. Ever. The only possible reason is that inflation will rise those items to unquestionable amounts. Got it?

2. I smilies/icon_heart.gif my friends. They are considerably the best people I know, and chew them out, and you will find yourself in my clutches. I'm not that nice when I'm angry. Believe it.


3. Ari enjoys music, writing, reading, drawing, anime and manga. I'm obssesive about the last two though. Most of my paycheck is put into those last two. ;3 I think I own a small collection compared to some. I won't name all that I own, but I do heart the first anime I ever watched: Sailor Moon


4. I am seriously enjoying Gaia. I mean it. If one of my real life friends (I smilies/icon_heart.gif you Paula :3) didn't introduce me, I wouldn't have found it. Although I might seem the type of person who isn't on Gaia that much, believe me I am. But that is only when I really have nothing else to do. smilies/icon_3nodding.gif I do have a job and a something that can be termed as a life. However small it may be.

Ari is currently: Questing. Still Questing, and will most likely be questing for some time. So therefore unless I know you quite well don't PM me for donations. I work for all the gold I earn and so should you. smilies/icon_3nodding.gif Sound good? PM me though and just find your PM DELETED .

Ari likes to tease people. So if you think she's serious all the time, she's not. She also likes to have fun and spend time with people she smilies/icon_heart.gif's and adores. There is one person? Perhaps? We may never know. ;3 Ari also likes to spend her time in smilies/icon_heart.gif THE EXCHANGE.smilies/icon_heart.gif Much love for it. Also, if you're looking for me, you may not be able to find me. I like to lurk and stalk people. smilies/icon_ninja.gif I also can be found randomly visiting people's threads. :3




Funny Things:
Crusader74 Wrote:
His mouth is prettier than a hundred-dollar whore

On the subject of Coon Tails with Ash....
Quote:
lol they're cheap, it's not like you couldn't just fart, and the change would come shooting out of your a**.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

I am Serena128 Offical Stalker. Fear me. smilies/icon_ninja.gif
I am Dragon Yeti's Sister. smilies/icon_3nodding.gif

Want to know anything else? PM me. Well go from there.

Friends

Viewing 12 of 48 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Madame_Touseas_Museum

Report | 01/30/2013 8:52 pm

Madame_Touseas_Museum

forever piece of my heart is yers, u kno that xp heart heart
Neo Lexaeus

Report | 01/14/2013 9:32 pm

Neo Lexaeus

Yeah sending messages is fine with me, I just like to look at my profile lol. Love the song.
Neo Lexaeus

Report | 01/14/2013 2:14 pm

Neo Lexaeus

thats fine.
Neo Lexaeus

Report | 01/11/2013 1:50 pm

Neo Lexaeus

Hey Aria, hope you have been well, things are great here. Back on this site now mostly for art and meeting with old friends.
Madame_Touseas_Museum

Report | 01/10/2013 1:03 am

Madame_Touseas_Museum

I'm just glad u like it lol <3 love ya pretty lady.
Always in my heart tho miles apart whee heart
Madame_Touseas_Museum

Report | 11/27/2012 11:52 pm

Madame_Touseas_Museum

mouse humper plzzzz ya kno damn well ur the finest thing since rock candy! yer in de nile cleo lol whee heart cool
Madame_Touseas_Museum

Report | 11/24/2012 7:08 pm

Madame_Touseas_Museum

Damnit K, EVERYONE knows yer the HOT one <3 heart
Madame_Touseas_Museum

Report | 11/12/2012 8:08 pm

Madame_Touseas_Museum

sooo I came across this really HOT chick's profile today and OH HEY it was YOU whee heart
_XxRefreshxX_

Report | 07/03/2012 9:34 pm

_XxRefreshxX_

Safest way to do it Haha!! :3
_XxRefreshxX_

Report | 07/03/2012 7:22 am

_XxRefreshxX_

Lol okay :3 and i meant get avi art, because i cannot draw to save my life razz

Signature

[smilies/icon_heart.gif smilies/icon_whee.gif Squeaky <3 ] [Thank you to those who have a generous heart smilies/icon_heart.gif] [QUOTE ME please? It helps.]

[Art by: Little Kula] [Click on the picture to go to A Girl Addicted to the Stars: my request thread]