Arekesa

Arekesa 's avatar

Birthday: 08/28

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

About

Hello there, my name is Arekusa! If you didn't notice i <3 anime!!! People say I'm kind,sweet,funny,and nice. Well if there is anything else you want to know about me just ask it on my profile or just pm me! I hope you enjoy my profile later!

Recent Visitors

Comments

View All Comments

Kayla_Swagg3r_Gurl Report | 06/12/2013 8:56 pm
Kayla_Swagg3r_Gurl
hey booo haven't herd from u in a while u computer freak!!! LOL...jk but summers here and i'm trying tooo get TURNED UPPP sooo what we doing??? HMU I got a new phone so i'l inbox u it but I miss u and love ya smile call meh!!!! heart biggrin wink whee cheese_whine dramallama emo twisted rolleyes exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim exclaim idea ninja 4laugh eek wink sad whee xp heart scream gonk blaugh
Mood Sphere Report | 02/25/2013 5:21 am
Mood Sphere
thanks for buyin 3nodding
Angelina_the_rainbow_nerd Report | 02/25/2013 4:48 am
Angelina_the_rainbow_nerd
Well sure, but sunday already passed and she was there lmfao!!!!! sorry i didnt respond fast enough but idrc that she was there
Angelina_the_rainbow_nerd Report | 02/23/2013 6:59 am
Angelina_the_rainbow_nerd
Okay I would love to come
Alley_sexiest_person_ever Report | 02/23/2013 6:52 am
Alley_sexiest_person_ever
We need to hang out soon
Angelina_the_rainbow_nerd Report | 02/17/2013 4:40 pm
Angelina_the_rainbow_nerd
Oh were good lol but Im sick and Im I have to work this week ;
Angelina_the_rainbow_nerd Report | 01/22/2013 5:51 pm
Angelina_the_rainbow_nerd
Oh...um okay anywho how are you and your boo?
Alley_sexiest_person_ever Report | 01/21/2013 7:19 pm
Alley_sexiest_person_ever
Heyyy boo boo how iz u doin
Angelina_the_rainbow_nerd Report | 01/21/2013 7:39 am
Angelina_the_rainbow_nerd
Well I was already there so yes...btw what happened to you last weekend.
Angelina_the_rainbow_nerd Report | 12/21/2012 3:50 pm
Angelina_the_rainbow_nerd
Oh okay, i'm always here for you if you need me!!! smile

Signature

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture