About

So uhh... Lemme see.

Name: Not sayin', but feel free to call me any nicknames you can get from my username. c:

Gender: Why do you really care?

Age: 23

Sexuality: Bisexual~

Relationship Status: Again, why do you care? smilies/icon_cool.gif

Location: Waaay Eastern Canada. <3

Education Status: Now an official college graduate and a current university student. c:

Journal

Random Stuff

Dear Diary

Err, where I'll keep random things?


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

daarken

Report | 03/17/2014 5:37 pm

daarken

Well you can't be blamed for that in the slightest. rofl You live where you live so it is what it is.

And my hates list is generally for those who make that stuff part of their outwards AND inwards characters, and shove it down peoples throats like a great big c**k and choke you out with it.

Hell, my girlfriend has piercings, but those don't control her as a person. I correlate them with a character type I absolutely despise, but there are obviously people out there with them that are nice.

So s**t happens.
daarken

Report | 03/17/2014 4:45 pm

daarken

I don't think it's referred to as distance whatever though here in the US so sorry if I seem like an idiot right now. emotion_8c
School has just never been my thing.
daarken

Report | 03/17/2014 4:27 pm

daarken

Distance education? Er.. I'm doing an online program from home.
daarken

Report | 03/17/2014 4:09 pm

daarken

Wha? o:
daarken

Report | 03/17/2014 4:04 pm

daarken

No, there isn't any financial aid that I know of, and money isn't even the problem.

It doesn't work like that here. You have to have pointless degrees to get jobs.
daarken

Report | 03/17/2014 3:38 pm

daarken

I live in the US, so no.

And metalsmithing again requires engineering. Which is impossible for me because I can't do math, basic math or otherwise because my brain turns off when I have to do schoolwork.
It's a miracle i've made it this far.
daarken

Report | 03/17/2014 12:38 pm

daarken

Yeah i'm definitely not moving. rofl
I have no job.

I like metalwork but you have to have ENGINEERING degrees, which are arguably more difficult to obtain than medical degrees.
Ugh.
crying
It seems so bleak. How do you do it?
daarken

Report | 03/17/2014 5:27 am

daarken

I don't even know yet.
I figured cryptozoology since I love the paranormal, and animals. But within 5 minutes of research, I found there is no degree, credit courses, or internships for cryptozoology.

Then I figured gunsmithing, but since all the assbackward laws going into play are hurting the industry, and the fact that there aren't even any places nearby for that kind of thing, it's just not a logical course of action. It's more of a hobby rather than a full time profession.

All that just.. really hurts my morale. Everything else is boring to me. I HATE school with a passion, so I just.. ugh. emo
Dynosaurs

Report | 03/17/2014 12:40 am

Dynosaurs

You aren't open for commissions are ya? :c
daarken

Report | 03/16/2014 5:14 pm

daarken

Ah I see, that's rather awesome. I dunno how my collage life is gonna look, and i'm honestly dreading it,

And no, there are no cows.
There are coyotes and mountain lions in the campaign though. cat_razz

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.


Drawn by me.

Body modification makes
for a happy Kiwi.