Apple Creamy Pie

Apple Creamy Pie's avatar

Birthday: 11/28

 

About

Name: Samy....that's all you need to know, last name is on a need to know basis
Nicknames: AppleCreamy
Picture: I have a Facebook account if you wanna see it just ask me.
Age: Old enough to drink anywhere in the world
Birth Date: Nov 28
Hair Color: Black
Eye Color: Black
Height: 5 10
Piercings: Nope
Tattoos: Nope , but I am still considering on getting one in the future
Heritage: Hispanic

------------------------------------------
Best..

Food: Chinese, Mexican and Italian
Drink: Water or Strawberry thick shake
Time of Day: Mid morning to late noon
Season: Winter
Day of the Week: Saturdays
Color: Black with a red marble pattern
Place in U.S: Kissimmee
Place outside U.S: Japan or Canada
Magazine: Have good amount of video game magazine that I have collected through out the years.
Pet: A dog and a cat
Friend:Only have one at the moment I am a really shy person c.c..
Feeling:Blissful

-------------------------------------------------------
Do You..

Shower Daily: Yes
Brush your Teeth Daily: Try to
Sing: I only sing inside my head XD...
Dance: To shy to dance x.x..
Drink: Only in parties or on special events
Smoke: No
Read Books: Tons
Read Magazines: Old ones at least
Have a Religion: Catholic
Have a Bf/Gf: Never been in a serious relationship with any one and I am to shy to ask any one out c.c.
Play an Instrument: Nope,but I want to learn how to play guitar and piano.

-----------------------------------------------------------------------

Do You Believe In..


Ghosts: Yup
Aliens: I'm 50/50 on that topic
God: Yep
Devil: Yes
Heaven: Yep
Hell: Yes
Afterlife: We'll see

-----------------------------------------------------
Have You Ever..

Been Arrested: Nope
Cheated: Nope
Been Cheated on: Yes
Had your Heart Broken:Yes
Broken someone else Heart: No
Stripped:No
Kissed more than two people in one night: No
Kissed someone of the same sex: No
Lied: Only because the truth would mortify a 4 year old
Gotten into a fight: Yes
Passed out: Once from loss of blood
Stolen anything: Never had stolen anything in my life and never will.
Done something you regret: There always is something to regret
Been on T.V: Nope hope I can be on T.V one day that be awesome.
Been in Love: Very much so,but every time I been in love I always end up being heart broken.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Last Person You..

Talked to on the phone: My Doctor
Text Messaged: Mom and my Sister
Instant Messaged: Mom
Hugged: Meh I feel lonely
Kissed: Meh if you like , but I am very shy and a nervous person c.c.
Yelled at: No one c.c.
Missed: My grandfather who I really loved he pass away from lung cancer.

------------------------------------------------------------------------
Wish your..

Hair was: Able to be long without going into a Jewfro
Eyes were: Not so intimidating
Pets were: Was not eaten by Rottweiler
Race was:Is happy with it
Instrument(s) were: Electric Guitar and Piano
Creature: Dragons, and Unicorns
Bf/Gf was: In my dreams v.v..
First Kiss was: Never been kiss hope one day I find some one special in my life .

Comments

View All Comments

Pandabear1489 Report | 11/28/2017 8:26 am
Pandabear1489
happy birthday!!! HOPE ITS A GOOD ONE. DON'T FORGET TO ENJOY IT. emotion_hug good vibes and positivity from me to you! heart
K Byron Report | 11/17/2017 2:31 pm
K Byron
neat avi
Pandabear1489 Report | 10/16/2017 4:41 pm
Pandabear1489
Hello, I've been alright. I've just been busy with working. Literally, most of what I've been doing a lot of the time since i got the job is working. So, yeah. And that's okay. I haven't been active on here much either. I usually am only online on my cell phone. Hope you feel better soon. emotion_hug
Pandabear1489 Report | 09/29/2017 5:47 pm
Pandabear1489
hi
Lucyferia Report | 08/13/2017 7:31 am
Lucyferia
xd It's all good.
Akemi Zephyr Report | 08/13/2017 7:21 am
Akemi Zephyr
I play Magikarp Jump so I really love this song 4laugh
Lucyferia Report | 08/13/2017 7:15 am
Lucyferia
Lol, um... what? xd sweatdrop
Akemi Zephyr Report | 08/13/2017 7:06 am
Akemi Zephyr
heart heart heart heart heart OMG! THAT MAGIKARP SONG heart
Lucyferia Report | 08/03/2017 7:10 pm
Lucyferia
aha, yeah.. I responded to you in my status. It's happening to everyone, I went in to towns to figure out wth was going on lmao. I guess they are trying to fix something in the inventory, and avi builder, idk what the hell they are doing. xd
Blossom Chibi Hime Report | 07/09/2017 11:31 am
Blossom Chibi Hime
TY i saw your status and im like, ima buy it xD i got nuttin good but i like opening these things smile
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture