Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 2575 comments

jahanshah4's avatar

Report | 11/16/2014 6:16 am

jahanshah4

hi ,Are you ready to get married ? biggrin
The Ryuo's avatar

Report | 11/14/2014 11:40 am

The Ryuo

Haha you're pretty funny you know?
Uhm I don't know ..just the regular modern technology and stuff.
Hey even if it's 10 years old if it works it works.
The Ryuo's avatar

Report | 11/13/2014 8:21 am

The Ryuo

Haha I wouldn't say old! Well hows that rest home anyway?
The Ryuo's avatar

Report | 11/12/2014 12:41 pm

The Ryuo

I saw your profile on the suggested content friends side. I clicked on it wanted to say hi. . Nice to see not everyone isn't a 13 year-old.
kyashi39's avatar

Report | 11/02/2014 3:59 am

kyashi39

happy halloween! or belated... hope you enjoyed it ^ w ^
Uncle PP Pennybags-Wright's avatar

Report | 10/05/2014 11:39 am

Uncle PP Pennybags-Wright

Thank you! Not nearly as grandiose as my normal inventory is, but it works. I do wish I could do something with acquire better head and face hair however sweatdrop . I like your current outfit as well, it's cute 3nodding . I have found having a broad inventory allows for more versatility, even if you get low cost items. I had found this especially true when I would not put emphasis on much of those rare items we got in old Monthly RIGs. It also helps with creativity with coming up with new OC and story ideas for my endeavors outside of the site smile .
Sad Toes's avatar

Report | 10/04/2014 6:01 pm

Sad Toes

Thank you for purchasing!
Omg Nessie2's avatar

Report | 10/04/2014 5:57 pm

Omg Nessie2

Thx for buying! ^.^
Uncle PP Pennybags-Wright's avatar

Report | 10/04/2014 6:56 am

Uncle PP Pennybags-Wright

That is quite true, I had wanted to see how you were since I had not heard from you for awhile, you seemed to be doing well 3nodding . I am okay, nothing to spectacular. Trying to sell of some things to have a few things for my account proper, though everything is still more expensive than I care for x__x.
Dankin's avatar

Report | 10/04/2014 4:06 am

Dankin

I miss those carefree days. sweatdrop
Uncle PP Pennybags-Wright's avatar

Report | 10/03/2014 7:01 pm

Uncle PP Pennybags-Wright

Ello ello I hope you have been well smile .
kyashi39's avatar

Report | 10/03/2014 4:16 pm

kyashi39

eek cool i just joined around 2012-2013 i think.

i'll be sleeping now. i have work later by 2-10pm
kyashi39's avatar

Report | 10/03/2014 10:52 am

kyashi39

eek almost clicked the remove friend due to your comment. LOL //jokes

how long you've been in gaia? :3
kyashi39's avatar

Report | 10/03/2014 8:57 am

kyashi39

don't worry i'm not axemurderer haha

i tend to dress sometimes with dark theme, but i like cats, books, choco/coffee/tea, glasses, fantasy theme or any comfy theme avi.
i rarely go bloody theme.

but, if you're talking about real me in real life... basically i'm just an oridinary working person.
hahaha emotion_yatta
Dankin's avatar

Report | 10/03/2014 8:56 am

Dankin

Two comments in a single year?!

You're spoiling me! 4laugh
kyashi39's avatar

Report | 10/03/2014 8:52 am

kyashi39

hahahaa wait there are axe-murderers here? i didn't knew. xd
Dankin's avatar

Report | 10/03/2014 8:52 am

Dankin

Thank you for bringing me into the modern day of comments. xd

It was getting a tad stone-age back there... sweatdrop
kyashi39's avatar

Report | 10/03/2014 8:45 am

kyashi39

welcome and thank you too for accepting my friend request heart
I  FiZz  l's avatar

Report | 10/02/2014 9:12 am

I FiZz l

Actually I try stay away from forms and just go in towns all day pick up trash I'm loner lol
I  FiZz  l's avatar

Report | 10/02/2014 8:41 am

I FiZz l

really? I have troubles alot time's maybe because when I'm lonely I go in forms and the kids can be mean :/
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games