Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 2444 comments

x_iShawtiiee's avatar

Report | 07/07/2014 2:38 pm

x_iShawtiiee

haha thanks biggrin
x_iShawtiiee's avatar

Report | 07/05/2014 10:01 pm

x_iShawtiiee

Yeah it really is, one of the reasons why he's my ultimate bias. And yeah still up because I'm not tired yet.
x_iShawtiiee's avatar

Report | 07/05/2014 8:36 pm

x_iShawtiiee

AYYY!! Taeyang's "Eyes, Nose, Lips" (:
jp-catchme's avatar

Report | 07/05/2014 9:02 am

jp-catchme

HI, NICE PROFILE AND AVI xd xd xd
DarkShadowsintheWalls's avatar

Report | 06/26/2014 7:13 pm

DarkShadowsintheWalls

hey sorry, I come on rare;y but Ill try to more often.. emo
Sorry was busy that day btw your avatar looks damn cute xd
x_iShawtiiee's avatar

Report | 06/25/2014 11:26 pm

x_iShawtiiee

yeah sure, maybe.
x_iShawtiiee's avatar

Report | 06/25/2014 9:24 pm

x_iShawtiiee

lol wow forreal? how much gold you got now? And yeah I'm sure, thanks anyways (:
x_iShawtiiee's avatar

Report | 06/25/2014 9:16 pm

x_iShawtiiee

Ah I see I see. And how much items do you own girl? You keep changing your avi.
x_iShawtiiee's avatar

Report | 06/25/2014 8:56 pm

x_iShawtiiee

LOL yeah I was bored and was downloading some musics, gonna sleep soon. And you still up?
RavenDarknessAtarashi's avatar

Report | 06/25/2014 11:37 am

RavenDarknessAtarashi

Arigato for the purchase! (See my store for more!) ^-^ <3
Stauf's avatar

Report | 06/23/2014 7:04 pm

Stauf

Thank you. smile When I have more gold, I'll help you out more. Thanks again.
nekointe's avatar

Report | 06/21/2014 1:16 am

nekointe

no problem
superoar's avatar

Report | 06/18/2014 6:26 pm

superoar

awwwwww shucks ! biggrin heart heart heart heart heart heart
superoar's avatar

Report | 06/18/2014 6:04 pm

superoar

LOL omg I can't thank you enough heart
superoar's avatar

Report | 06/18/2014 6:02 pm

superoar

HOLY MOLY !!!!!!!!!! YOU'RE TOOOO KINNNNNNND OMGGGG
superoar's avatar

Report | 06/18/2014 6:01 pm

superoar

LOOOL O_O idk....
superoar's avatar

Report | 06/18/2014 5:53 pm

superoar

Started it D:!
superoar's avatar

Report | 06/18/2014 5:30 pm

superoar

YES YES i did biggrin LOL omg i go on everyday now!
superoar's avatar

Report | 06/18/2014 5:10 pm

superoar

HAVING FUNNNNNNN eek blaugh i'm a addtic
Fear Will Be Your Enemy's avatar

Report | 06/17/2014 7:45 pm

Fear Will Be Your Enemy

Thank you~!

And you're welcome~.
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games