Angelic Vanga

Angelic Vanga's avatar

How to contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

About

Signature

 

Recent Visitors

oX Moni-chanXo on 02/28/2015

Comments

View All Comments

oX Moni-chanXo Report | 03/01/2015 4:03 pm
oX Moni-chanXo
ya I set a facebook once then I didn't really see the point of it really
glad im not the only one 3nodding
oX Moni-chanXo Report | 02/28/2015 5:13 pm
oX Moni-chanXo
the only social media sites I use are instagram and tumblr
im not much of a facebook person but ya
oX Moni-chanXo Report | 02/15/2015 9:38 pm
oX Moni-chanXo
i know there is one too hmmm
oX Moni-chanXo Report | 02/14/2015 11:00 pm
oX Moni-chanXo
yeah its not wat it used to be and itt just appeals less to me
I just really like talking to u and orihime-chan you know
I don't no what im going to do
orihime_shayhime Report | 01/11/2015 6:28 pm
orihime_shayhime
[I really suck... crying ]

CHRISTMAS! 4laugh

yeah spirited away is just one of those movies you can watch over and over and love it even more and more~

how was your christmas?
oh and also...did you want anything on here? i wanted to get you something for christmas but...things happened and such...

orihime_shayhime Report | 12/20/2014 9:45 pm
orihime_shayhime
wahh sorry for not answerin again for a long time! but christmas! christmas is everywhere~! i went shopping! im broke now! but its ok because christmas~! emotion_kirakira

my birthday was good~ my friends threw me a party (the same ones who ditched me on halloween)
so they are forgiven for now...until they do something stupid again
which should be soon xd
we had a little movie marathon
some spirited away and some disney movies
ahh i forgot how much i loved spirited away~


and ahmahgawd i just have to tell you you look so adorable and princely eee~!
youre exactly how i pictured you blaugh
orihime_shayhime Report | 11/17/2014 5:28 pm
orihime_shayhime
yeah...a lot of them are a little bland too...even the ones with sparkles! they look like the person didnt take their time on them at all
ive seen a lot of princess costumes for little girls that are really low cut in the shirt area and im all WTF!?

true...the very few trick or treaters that did come to my house were terrified kids
i dont know why parents think they HAVE to take their kids trick or treating...
most of the kids are scared...i dont blame em though...have you seen the masks these days?
thanksgivings great~ family and good food! and its a great excuse to stuff your face silly and forget about your diet~
whats your favorite thanksgiving food by the way?
orihime_shayhime Report | 11/10/2014 1:40 pm
orihime_shayhime
sorry for the late reply... gonk

aw...well i think its pretty cool you made your own costume! i think they stand out a lot better than store bought yknow what i mean?
i didnt really dress up...dunno why just didnt feel like it
this halloween was a bit bland...
i barely got any trick or treaters so i have a lot of candy left over
and my friends ditched me to go trick or treating...2 adult men...went to go trick or treating...
surprisingly they actually got some candy O-o''
my halloween wasnt very good...but thats ok~ cuz that just means thanksgivings gonna be a blast!
bad stuffs gotta happen in order to really appreciate the good stuff yknow?
orihime_shayhime Report | 11/01/2014 3:43 pm
orihime_shayhime
[you dont like animal boyfriend? its pretty addictive...actually its a bit too addictive...really messes with my sleep pattern...i tried moe can change for some reason i couldnt get into it...its weird to me o.o]

how was your halloween? blaugh
orihime_shayhime Report | 10/11/2014 12:51 pm
orihime_shayhime
oh my gosh it would be SO AWESOME if it ends up being your birthday present!
MAKE IT HAPPEN RYOHGO NARITA! scream

its so amazing that they can make so many and have them all look like mini works of art!
and best of all taste soooo good!
how do they do it? OoO


[hey have you played a iphone/android game called animal boyfriend?]