AmeliaChamberlain

AmeliaChamberlain's avatar

Last Login: 07/08/2014 1:27 am

Birthday: 08/10

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

About Me

Hey i'm angelina.
Pm if you want to talk about anything at all! I'm nice smilies/icon_smile.gif

I love swimming and dancing.
I am currently learning French. I learned Chinese. English is my native tongue.
I go to a prep school in the US.
I'm an anime+webtoons+manga fan.
I love playing zOMG.
I listen to sooo many different genre of music, but i'd have to say i love Purity Ring, Mayday parade, The Killers, Theophilus London, Best Coast, etc. i could go on forever.

anyways. stalk away.
smilies/icon_heart.gif

Comments

View All Comments

Reiko Iwamaru Report | 12/22/2013 10:13 am
Reiko Iwamaru
Yep!!

He's white and gray. He's got spots on the side, and a gray stripe going down his back. His nose and ears are also colored gray, two little gray spots on his cheeks...
He is freaking adorable.
Well fish are pretty cool too, but I can see how that would get annoying since they only allow fishy's and not any cuddly pets like dogs, cats, rabbits, ferrets..
XD I don't know yet, actually. Most likely x-mas shopping for others.
Reiko Iwamaru Report | 12/21/2013 3:50 pm
Reiko Iwamaru
Agreed. Stuff just piles it. D:

Same here. Got on mine on Saturday~

I got a new pet bunny as of sept. 28. =w= Named him Squire Grayson~

Grayson for short! biggrin
Reiko Iwamaru Report | 12/21/2013 2:50 pm
Reiko Iwamaru
Hi hi~ biggrin How be you? It's been awhile
Horny Unicorn Babies Report | 08/18/2013 9:42 pm
Horny Unicorn Babies
lol at first i was like waht
it was something you posted on my pro like thanks for buying something like that
and i was like thanks for taking my gold emotion_kirakira
Horny Unicorn Babies Report | 07/01/2013 4:24 pm
Horny Unicorn Babies

thank you for taking my gold emotion_awesome emotion_kirakira
Rykotsune Report | 06/08/2013 7:34 am
Rykotsune
Thx Amelia ^w^
Reiko Iwamaru Report | 05/21/2013 7:51 pm
Reiko Iwamaru
I saw your status. So sorry about your friends.

May they rest in peace. ^ ^ emotion_hug
Dinophilic Report | 05/15/2013 1:34 pm
Dinophilic
the monsters game is basically a copied version of pokemon lol
but i never got into pokemon tbh :/
and yea, zOMG is best game.. all u gotta do is kill stuff, easy concept
Dinophilic Report | 05/15/2013 1:06 pm
Dinophilic
same lol i tried HoC but i understood 0 things from it and somehow i won a match after the tutorial but i'm still like ??????????
Dinophilic Report | 05/15/2013 12:57 pm
Dinophilic
wait, u mean there are other games besides zOMG on here? lol
 

Recent Visitors

Interest Tags

Remind me to update my interests.

 
MiniChoc

>W<