About


Gaia, you've become just like every other sad site; making us pay for it.

Anywho.
The things you may find about me such as my posts or journal entries are ancient, so if you really want to know something just PM me and I'll get back to you in anywhere from probably two weeks to a month.

And no I do not want to cyber with you, so twelve year olds and thirty year olds STOP ASKING ME.
And no I will not give you my password even if a ghost kills me in three weeks, hey assholes, it's been a couple years now and uh, no ghost has killed me yet.
Thanks. Haha. Oh yeah, the name is Alyssa.
Remember it well, loves.


P.S. I'm not mean, really. I actually am quite nice and silly. Gaia just makes me sick.
DO NOT SPAM.
I WILL REPORT.


The real about me:

I am Alyssa.
I am quite young.
Not like... 12 year old young. Haha. But young, still.

I am getting old now. o_o;
I am very laughable.
I enjoy learning things.
Yes, I have an amazing lover. 12-13-12 or 12-12-12.
Depends on how you look at it.
I enjoy many things.
I love life, and it's musical pleasures.
Feel free to talk to me :]

Friends

Viewing 12 of 223 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Your Neglected Sex Toy

Report | 06/11/2014 12:45 pm

Your Neglected Sex Toy

Hey! How are you? How's life going?
Kamiya Hime

Report | 05/19/2014 5:16 pm

Kamiya Hime

Thank you for buying! smile
Ilia-bb

Report | 05/19/2014 11:37 am

Ilia-bb

Thanks for buying Dear! 3nodding
RapedFish

Report | 02/18/2014 7:10 am

RapedFish

Thanks for buying yum_strawberry
Sazuya

Report | 02/08/2014 6:28 pm

Sazuya

Sorry i took my this long to reply! :face palm:

But girl, you be trippin'! *snap, snap* I mean, it happens, but not as often as the internet makes it seem! Florida isn't too bad, the tourists are worse than the alligators, lmao!
I would love to see a wild bear though, just once at least. I just think they're so cute. Now if we're gonna talk about videos, at least alligators don't go through the trash and steal picnic baskets, lol.

Oh man, I forgot we were talking about the na-na bump! About psyching yourself out, yea dude, that's the worst! Not knowing what it is and just coming up with worst case scenarios. I had a swollen lymph node right on the crease of my bikini area once and that scared the s**t out of me. I was like "It's a tumor, I'm gonna die, it hurts!" And then it went away. But I mean, for yours you needed surgery so thats just eek. How come you didn't call in to work that day? You know you could've been a dirty girl that day and had just gone commando and worn a skirt. Lol, racy.
Sazuya

Report | 01/21/2014 11:10 am

Sazuya

Oh, well, where there is a will, there most definitely is a way, haha.

HAHA! Omg, why does everyone think that about Florida! Lmao. There aren't alligators everywhere, it's pretty rare to see them in lakes close to suburban areas, unless it's really big and wooded. Most times Animal Control relocates them. But yes... The humidity. It's an awful thing. I think I'd rather camp with an alligator, at least I can out run a gator! I'll give you an in depth report of both Disney parks and it will have graphs and everything.

I totally googled it. Needless to say, I won't be googling it again, haha! OMFG! Dude, I couldn't! No needles should be down there like that. I've got sympathy pains for you. :/ I can't imagine how rough that night was. At least it wasn't anything super huge, according to google, those things can get gnarly. At least you caught it, and actually went to the doctor. And at least it wasn't herpes, hahahaha!! But now you know what to look for should it come up again. What did you family and fiancee say? I'd be freaking worried.
Sazuya

Report | 01/19/2014 1:02 pm

Sazuya

Well, I guess I'd have to do the baby ones first, I don't wanna be the subject of the next blockbuster about a woman getting lost in a cave and having to go to extreme measures to stay alive. Do they usually do like group tours of the bigger ones?
Girl, I lived in Florida most of my life! It's hard to camp peacefully in Florida! It rains a lot, and mosquitoes will eat you alive. Also, I never knew anyone who camped... so that's why my life is campless. u_u

I'm actually kind of excited to go to Disneyland since I've only been to Disney in Orlando. Though I think the drive will be killer. x_x Do you still have family in Sacramento, or are they all in Washington now?

No, no don't do that boo-ha! :T I mean, this might be a little private info invasive, but did they have to do like full on surgery on it? Or at this point can they just give you medicine?
Sazuya

Report | 01/18/2014 4:15 pm

Sazuya

Ooh, I've never been camping before!! Can you do spelunking in those caves too? I wanna try all those crazy kinds of things, you know? Live life on the edge while my body is still young and can take it. That's really interesting though, I'd love to see all that stuff. I've only ever seen tropical mountains in Puerto Rico.

That's freaking awesome, though. Ahhh, beach houses. Santa Cruz and Lemoore are about 2 and a half hours apart according to Google. I guess Fresno is the biggest city next to Lemoore, if you can call Fresno a big city, lol.

OH NO! D: That sounds like bad times dude, I'm sorry that happened to you. :'/ Are you at risk of them coming back?
Sazuya

Report | 01/17/2014 7:06 pm

Sazuya

Haha! True that!!

I keep hearing decent things about Washington State, so there will definitely be a trip there within the first year of us moving there. Dang, a beach house? So like, does your friend want more friends? Hehehe.
We're moving to this dinky place called Lemoore. I think it's about two hours from Sacramento? Something like that.

YAY! Congrats! I think you'll like married life, mine is pretty funs! Dude, fuuuuck hospital bills! They want an arm and a leg for getting a bandaid! Are you okay though? Anything serious?
Awe! Is it going to be a boy or a girl?
Sazuya

Report | 01/16/2014 4:44 pm

Sazuya

Aggg nooo, don't say things like that! We're so completely not old! At least I'll insist we aren't, haha.

Things haven't been bad, finally got a job so I've got that going. Gonna be moving to California in the summer from the looks of it, too. How about you friend, how has life been treating you?

Btw, that's one sexy a** avatar, lol.

Signature



Words are not needed to explain how you make me feel.
smilies/icon_heart.gif
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.