Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Only friends can add comments to this profile :P

Comments

Viewing 1 through 20 of 2273 comments

lKorona's avatar

Report | 12/29/2013 11:58 pm

lKorona

Haha its okay, but I'm afraid I have baked no cakes since the last. I've made a few cookies though.
I just havent had the time for baking. -sigh lol
xDiiX's avatar

Report | 12/19/2013 11:23 pm

xDiiX

Yup. Had her for about a year now. (: where are you working?
xDiiX's avatar

Report | 12/12/2013 11:04 pm

xDiiX

Pretty good i guess. how are you?
xDiiX's avatar

Report | 11/16/2013 8:12 pm

xDiiX

Hi.
Snigelskit's avatar

Report | 11/09/2013 7:41 am

Snigelskit

OH MAI GAWD
I'm not sure if I remembered the strawberry game but yeah Im sure we've met lmaoo
I'm doing alrighty :3 how about you? ;o
lKorona's avatar

Report | 11/07/2013 9:54 pm

lKorona

Hello there sweetie! :3
lKorona's avatar

Report | 10/16/2013 1:14 am

lKorona

I'll make you any cake you want :3
lKorona's avatar

Report | 10/16/2013 1:14 am

lKorona

epp! ^u^ thank you :3
lKorona's avatar

Report | 10/15/2013 1:18 am

lKorona

I'm sorry, my roommate ate all of it. But, if you'd like I can bake another one! ^u^
GalIery 's avatar

Report | 09/16/2013 6:08 am

GalIery

emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_hug
Maiyee's avatar

Report | 09/05/2013 4:57 am

Maiyee

happy birthday Astor
xX_YukiAkuma_Xx's avatar

Report | 09/10/2012 3:57 pm

xX_YukiAkuma_Xx

ya i guess i try to find something so i won't forget about this account xD
ugh so busy with school work i must sacrifice all the fun xc
Maiyee's avatar

Report | 09/05/2012 7:00 am

Maiyee

happy birthday
xX_YukiAkuma_Xx's avatar

Report | 08/25/2012 6:46 pm

xX_YukiAkuma_Xx

mhm biggrin i'm super duper! i haven't go the chance to get on lately :c and i'm working my best on my avi's >D
xX_YukiAkuma_Xx's avatar

Report | 08/23/2012 10:56 pm

xX_YukiAkuma_Xx

Everything is going fine, jut busy with a lot of school work xc *pokes ur tummy*
xX_YukiAkuma_Xx's avatar

Report | 08/18/2012 4:19 pm

xX_YukiAkuma_Xx

yay!!! biggrin i'm not forgotten ; v ;
I love your avi btw >o
O: *poke attack*
xX_YukiAkuma_Xx's avatar

Report | 08/16/2012 12:07 pm

xX_YukiAkuma_Xx

hey hey remember me?
Your_Dominatrix's avatar

Report | 07/16/2012 9:08 am

Your_Dominatrix

Hey! rofl
ll Royo ll's avatar

Report | 07/12/2012 4:43 am

ll Royo ll

sorry if I responded a tad late >< my msn is royo22@windowslive.com
Maiyee's avatar

Report | 07/11/2012 9:10 am

Maiyee

i've had many people attempting to sell me insurance too but I don't have the spare cash to buy it
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games