About



HIIIIIATUSKTHX : D

Was great chatting to you guys while it lasted



Friends

Viewing 12 of 95 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

lmfao ok thx

Report | 07/24/2014 6:03 am

lmfao ok thx

I suppose I can agree with ya there heart
damn that's no good, did your post-uni job have relevance to your degree? must've hated it quite a bit to quit!!
I'm almost at season 2, hopefully it isn't too bad! Also, being a proper adult means I can't veg out and watch tv? Looks like I'm never growing up lol
OMG RITE! Such a shame it keeps getting cancelled.. sad
lmfao ok thx

Report | 07/18/2014 10:38 am

lmfao ok thx

Ya srsly, feeling are over-rated, I lost mine back in 'nam, doing fine without them now talk2hand
Same here, the last anime I actually watch was naruto shippuden? and that was like... 4 or 5 years ago sweatdrop Then I actually got out of the house and a social life began P:
I've got Suits, Luther and House of cards all just half way done, and it's been so long since I've visited them I kinda forget whats going on.. emo
ikr blaugh
lmfao ok thx

Report | 07/17/2014 9:56 am

lmfao ok thx

If I'm correct then the filler episodes were taken out of the kai series, which is the best! 8D
Have you watched attack on titan? All muh friends are such fanboys of it, idk if I should start another series what with all my half-way done shows im watching on netfix emo
Well if I ever do meet a girl who loves DBZ this might be one of the first questions I ask ; http://37.media.tumblr.com/tumblr_m98gdqrPPs1rcqpg2o1_400.jpg emotion_awesome
&& thx 3nodding
lmfao ok thx

Report | 07/15/2014 1:50 pm

lmfao ok thx

Yayayaya its beautifully re-done! I'm sure you'll find time to rewatch the series in kai format 3nodding
Oh yes I feel you on that, I'm repping team NoGF for the meanwhile so I don't contribute any sort of PDA! cool ..... emo
And yes I got it! if spambots actually would pick up my e-mail from there then yes, if you could do that I'd appreciate that 3nodding
lmfao ok thx

Report | 07/13/2014 4:33 pm

lmfao ok thx

Well as long as you still love it, that's all that really matters. 3nodding I love DBZ Kai, all remasted and pretty emotion_kirakira
Ahhhhhhh this makes sense! Not to mention FB is just generally a huge waste of time..
Yessssssss, PDA has spread to the internets, you're never really safe anythere emo
and ok! I dont e-mail to often so I'll keep an eye out
lmfao ok thx

Report | 07/09/2014 4:02 pm

lmfao ok thx

ya its mah fave color combo emotion_awesome
IKR!! I've been waiting for so long for this eng dub to come out so I can nerd out with mah friends emotion_kirakira
lmfao!! like a virgin !!! well I guess you've got your counter measures down pretty good xd
ya but its whatevz im in no rush !
&& thats fine, i dont even remember what it was so it wasn't important :'D
also thx for the afk omg heart
lmfao ok thx

Report | 07/07/2014 10:01 am

lmfao ok thx

Ya same here but I wanted to try out this badass fish mask so I kept it nice and simple cool feel free to go on and mess around, I bougght some more avi slots aswell 3nodding
I'm sorry for your loss.. I'm waiting for the new battle of the gods to come to theaters with english dub here, that'll be swell emotion_awesome
lawls as a chicklady.. well if your neighbor keeps at it I suppose you'll have to counter with having your boyfriend over and keep her up all night.. emotion_dealwithit
annnnnnnnnnd the only AFKs I like are the soft white and the black one, although when I have access in 49 days I'll probs buy them all P:
lmfao ok thx

Report | 07/03/2014 9:04 am

lmfao ok thx

Anyone who doesn't understand you in so friend of mine, that's for sure mad
Yayayay I agree, I refuse to ever, ever watch that shitty, disrespectful, awful Dragonball evolution movie talk2hand
Well as a male I would prefer most girls with LESS clothes on ! blaugh
Yay! Internet>Homephone any, ANY day in my books, it is a telephone.. kind of emotion_awesome
ok good emotion_kirakira
Huggy baer

Report | 07/01/2014 2:39 am

Huggy baer

ahahah thank you for your purchases
lmfao ok thx

Report | 06/30/2014 8:08 pm

lmfao ok thx

Dragon ball z theme park??!!!! emotion_kirakira I think I just fell in love with youuu heart
Really its that chilly for you right now?? I'm thankful for the blistering and humid heat we have here, it'll be gone as fast as it came.. emo
Ah well regardless you sound comfortable and that's all that matters cool
... well just don't let your afterhours self into the workplace and everything will be fine!
PS ya i thought my name there would spice up the place :'D

Signature

lmfao wus here