Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments


Viewing 1 through 20 of 66 comments

Autumnal Owl's avatar

Report | 03/01/2012 9:43 pm

Autumnal Owl

Hey Jubs. Remember me? It's Kit.
Killer Queen Antoinette's avatar

Report | 12/09/2009 1:45 am

Killer Queen Antoinette

OMG YOU LOOK SO PRETTY! It's Lunar by the way.
drea lopena's avatar

Report | 11/02/2009 1:58 pm

drea lopena

thanks 4 buying smile
xXangetombeXx's avatar

Report | 10/28/2009 5:47 pm


Thanks for buying ^^
unknowngundamess's avatar

Report | 04/17/2008 1:45 am


Beautiful Cheetah pictures. I was watching you get almost 50 million in pinball. You rock!
Emasaurus's avatar

Report | 01/31/2008 6:06 pm


Don't mind me.
Well dang...You win ^.^; lol

I'm a freshman. I'll be finishing my first year around May.
I'm just finding myself.

cheta1me's avatar

Report | 01/28/2008 12:34 am


oo still lov ur pro yay kitties lol

User Image
Emasaurus's avatar

Report | 01/27/2008 11:17 pm


Don't mind me.
That is awesome! I was thinking about becoming a zoo vet, but I think I'm going to go into captive animal nutrition User Image

*is also in college* What year are you?
I'm just finding myself.

shintas1st's avatar

Report | 10/22/2007 3:39 pm


Those cheetahs are beautiful! I used to want to be a zookeper, but now I want to be a comic book artist. Lol. I still love animals though! User Image You are sooo lucky!
Huni Pi's avatar

Report | 10/22/2007 7:38 am

Huni Pi

Zoo keepers are awesome. I just wish I weren't so squeamish with blood in general I could have probably been a vet. Then again, not, but uh ::ceases being random::
moonbay72's avatar

Report | 10/10/2007 8:38 pm


lovel pics how fairs collage boy?
Wolfrider404's avatar

Report | 09/25/2007 5:44 am


More or less the same... School, work, and the band got me busy as s**t. But yeah... still findin' time to get on here. thought I'd try to get in touch with ya man.
Wolfrider404's avatar

Report | 09/24/2007 8:37 am


Hey bro whats up? Long time no see man. How are ya?
Silver_AllenD_Man510's avatar

Report | 07/20/2007 10:48 pm


awww! so cute! i lyk ur sig.... uh... srry... random person... a friend of lunar_moon! yay! >.<
Akuji Himura's avatar

Report | 07/14/2007 5:51 pm

Akuji Himura

*sneaks up behind and pulls tail*


BWWhahahahahha......*takle huggles*

missed ya man ^_^
Moonlit Jade's avatar

Report | 05/20/2007 5:37 pm

Moonlit Jade

Wow, sweet job you're training for.
Crinis's avatar

Report | 05/19/2007 10:22 pm


Oh my gosh, you've visited with an Ocelot!?!

They are such awesome cats, no?
sunraise_09's avatar

Report | 05/17/2007 11:20 pm


nice page
Wolfrider404's avatar

Report | 05/13/2007 1:46 am


Hey jubs! Long time no talk. How ya been?
ganindorf99's avatar

Report | 04/28/2007 8:16 pm


u like lepords dont u, lol.
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!