Welcome to Gaia! :: View User's Journal | Gaia Journals

 
 

View User's Journal

Report This Entry Subscribe to this Journal
Random Occurences From An Undercover Troll
Notes and stories/stuff I find interesting about school or life in general. :P
Another quiz? Jegus d**k. At least this one isn't over 200 questions. xD

1: What are you wearing?
An over-sized black shirt with a puppy on it xD and boring pants that keep cutting me ou o
2: Ever been in love?
Well I love THINGS but not with a person. I don't 'love' people.
3: Ever had a terrible breakup? Nah, no one even remembers I'm sure.
4: How tall are you? 5' 2.5"
5: How much do you weigh? Between 97-100 lbs (all scales tell me differently)
6: Any tattoos that you want? I haven't thought of a good/meanigful one yet.
7: Any piercings that you want? I want a couple more ear piercings, and maybe tongue.
9: Favorite Show? Don't watch TV, but I used to like the old Cartoon Network.
10: Favorite bands? Hmm can't say I like any bands other than Gorillaz, but I prefer single composers/singers over bands.
11: Something you miss? My fav. toy when I was little, a fake, squishy plastic Everlasting-Gobstoper that looked like the one in the old movie. ; 3;
12: Favorite song? God that's a tough one..hmm I keep changing songs lol
13: How old are you? I'll be 18 pretty soon c:
14: Zodiac sign? Capricorn, or Rat. smilies/icon_razz.gif
15: Hair Color? Brown with blonde slanting streaks.
16: Favorite Quote? "We are the music makers, and we are the dreamers of dreams", or "Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana." xD
17: Favorite singer? Uhhh I have so many @u @
18: Favorite color? Lavender
19: Loud music or soft? Depends, but I like soft :3
20: Where do you go when you're sad? Bathroom, so no one will come in and see me.
21: How long does it take you to shower? An hour sometimes xD
22: How long does it take you to get ready in the morning? About an hour, I give myself time just in case.
23: Ever been in a physical fight? I once bit a guy and made him bleed in order to get away from him >:]
24: Turn on? Perfect hair and a perfect personality. <3
25: Turn off? Ignorance.
26: The reason I joined dA? Cuz I wanted to have another way to chat with friends and show em my art c:
27: Fears? Harsh words, ghosts.
28: Last thing that made you cry? Something sad that I don't wanna go into.
29: Last time you cried? About 2 days ago.
30: Meaning behind your username? Gaia: Name of my fav. manga character, dA: It's from my fav. book ^u ^
31: Last book you read? Mostly Harmless. Freakin' good book, man.
32: Last song you listened to? Somebody To Love.
33: Last show you watched? Uhhh idk prolly something Cartoon Network xD
34: Last person you talked to? My cat? ouo
35: The relationship between you and the person you last texted? RiGbY, mah buddeh :B <3
36: Favorite food? Anything Thai and vegetarian.
37: Place you want to visit? Shibuya, Italy, Brazil, Egypt, Norway, New York
38: Last place you were? On my bed with a cat.
39: Do you have a crush? Umm only sorta. :T
40: Last time you kissed someone? My cat today x3
41: Last time you were insulted and what was it? Uhh I don't even remember, but I'm sure I pictured them dead in my mind.
42: What color underwear are you wearing? Uh pink with skulls, you nosey quiz! xD
43: What color shirt are you wearing? Black, pink, gray, brown and white. smilies/icon_razz.gif
44: What color bottoms are you wearing? Like a grayish white with sharp silver studs.
45: Wearing any bracelets? Nope, not going out in public today.
46: Last sport you played? Twister c8
47: Last song you sang? "I Can't Decide" xD
48: Last prank call you remember doing? I prank-texted my KK at midnight xD
49: Last time you hung out with anyone? My Doitsu on Tues.
50: Favorite movie? Oh gees..hmm too many choices, I like many c:


Tony The Clock
Community Member
  • [04/12/13 05:15am]
  • [03/10/13 04:56am]
  • [12/19/12 01:14am]
  • [09/22/12 04:53am]
  • [09/14/12 02:44am]
  • [09/03/12 05:09am]
  • [07/11/12 05:51pm]
  • [07/02/12 03:10am]
  • [06/21/12 06:12pm]
  • [06/19/12 06:15pm]



  •  
     
    Manage Your Items
    Other Stuff
    Get GCash
    Offers
    Get Items
    More Items
    Where Everyone Hangs Out
    Other Community Areas
    Virtual Spaces
    Fun Stuff
    Gaia's Games