olliedag
Community Member
avatar
3 comments
Boredom .. blah ..
1. Do you think age matters in relationships?
erm .. Meh, depends.

2. Do you enjoy doing math?
Used to, not anymore though

3. Dark or light colored jeans?
both the same

4. What should you be doing right now?
Preparing for a Spanish class

5. Do you like your life?
so far it's been alright-ish

6. Have you made any new friends over the past few months?
Surprisingly yes.

7. Is it easy for others to make you feel awkward?
nope =D

8. What's been on your mind lately?
Erm ... a certin gil and other random stuff.

9. Does anyone hate you for no reason?
Of course =P

10.How many hours of sleep did you get last night?
about 8-9 hours?

11. Is your life simple or complicated?
complicated beyond belif xD

12. Would you go back in time?
Yep, i'd go back to when apple was first starting off and buy a load of shares for a nickel =D

13. What are your favorite colors?
Silver and orange

14. Have a good day today?
Yeah, was good

15 Do you think you would make a good parent?
Me? the most random spaz you could meet? Yeah, sure, why not.

16. What's your favorite kind of ice cream?
strawberry! =O

17. Have you ever liked someone who treated you like crap?
unfortunately >.>

18. Is your current hair color mostly your natural hair color?
yep, don't change my smexy hair ^_~

19. Have you ever dated someone more than once?
Nope

20. What was the reason behind the last time you cried?
Pain I think? can't remember

21. What color are your eyes?
blue/green

22. If you took a drug test would you pass it?
I should bloody well hope so .. If not, then which b*****d spiked my drink <.<

23. Do you like your first name?
Yeah

24. Last person you told a secret to?
don't know, don't really have secrets.

25. Is there anyone that you hate?
Two or three arse hats ¬.¬

26. Do you believe that if you want something bad enough you'll get it?
There's always hope =D

27. Are you a forgiving person?
Depends what i'm forgiving

28. What are you scared of?
Clowns? o_O

29. Do people underestimate you?
yup ^^

30. Do you wear a lot of black?
Only if it's picked randomly from my closet.

31. What are you doing right now?
Writing all this and testing vid streaming.

32. Do you miss anyone from your past?
Yeah, lots of people

33. Do you believe everyone deserves a second chance?
Not everyone.


34. Have you ever thrown your cell phone in anger?
Nope, accidentally smashed it in a door though.

35. Do you wear your feelings all over your face?
I didn't know you could wear feelings on your face o_O


36.Does anyone know your Myspace password?
Don't think I have a myspace anymore.

37. Do you believe that there are certain circumstances where cheating is okay?
If the other person cheats, then yeah =

38.Do you know how to drive stick?
Sorta.

39. What is the weather like today?
sunny mixed with clouds.

40. Ever had your heart broken?
Once or twice.

41. What do you think about Nick, Joe, and Kevin Jonas of the Jonas Brothers?
That they need to stop playing music and seducing pre teen girls?

42. What makes you happy?
lots of stuff.

43. Has the opposite sex been in your room before?
Friendship wise, yeah, romance wise, nope

44. Would you rather smile over a lie or cry over the truth?
Hmm .. Decisions, decisions =P

45. What’s on your bedroom floor right now?
clothes, possibly a pair of slippers and a carpet.