Welcome to Gaia! :: View User's Journal | Gaia Journals

 
 

View User's Journal

Dark Axel's Book
My stuff Don't read it! unless your noise -_-;
My Gaia =o
Hmm My Gaia Is Messed =D Nah I'm kidding well according to my appearence here it feels like i am a nerd =o i found a roxas and he ran away from me -_-; Anyone would run away from me =D because I'm weird! but not when i make an awesome Axel Ava For now i am stuck with this crap of an avatar geez i gotta save up money err gold to get the things i need hmmm in do time untill then I will check in later.






User Comments: [2]
Ai Princess of Ailand
Community Member





Wed Sep 05, 2007 @ 09:04am


biggrin smile redface crying stare scream gonk blaugh 3nodding xd stressed sweatdrop heart domokun xp eek surprised sad wink whee confused cool lol razz exclaim rolleyes twisted evil cry question idea arrow neutral mrgreen talk2hand pirate rofl 4laugh ninja burning_eyes cheese_whine dramallama wahmbulance emo



"******** YO COUCH n***a!!!"


User Image
Ivan-Z Vodka
Community Member





Wed Sep 05, 2007 @ 09:07am


xD Lol nice, =O -Gasp- You read my book! ( The book roy carries around) Lol.


User Comments: [2]
 
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!