Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Wat the heck moet ik hier mee?

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

pompoennetje

PostPosted: Thu May 05, 2011 12:04 pm
Ik had/heb een vriendin.

We waren ooit heel goed bevriend. Zei woont ergens in noord holland, ik in Friesland. Dus heen en weer reizen deden we niet vaak en spraken we elkaar super vaak op msn/facebook/hyves/wathebjenogmeer?

Maar op een gegeven moment was de contact weg. Geen idee hoe dat kan. Ik had haar opnieuw toegevoegd op msn, heeft zij nooit op gereageerd, had het idee alsof ze mij aan het negeren was en zo hebben we mekaar een jaar niet gesproken. Ze reageerde niet op mijn sms'jes en dergelijke.

En moest ik van een andere vriendin horen dat het op eens uit was met haar vriend. Dat soort dingen wat wij altijd bespraken...

Dus ik had het idee dat mijn tijd aan het verspillen aan was.

En nu ineens word ik uitgenodigt voor haar verjaardag.
Ik weet niet of ik zal gaan of niet. Ik heb er geen zin in om te komen alleen maar om haar een cadeautje te geven ofzo.
Want dat idee krijg ik nu echt wel. talk2hand  
PostPosted: Thu May 05, 2011 3:26 pm
Dat idee krijg je idd

Ik kan daar ook niet tegen, ik zou willen weten waarom ze t contact heeft verbroken. Dat doe je toch niet zo maar? Daar moet wel een reden achterzitten...

Maar ze reageert echt niks? Ik zou echt zo iets hebben, kook maar lekker in je eigen sop gaar en als je geen contact wil, best, maar ik kan wel begrijpen dat t een hele zure nasmaak aan zit

dit zaakje stinkt een beetje eek  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 09, 2011 12:49 pm
ik weet niet, er zijn vrienden met wie ik graag contact wil... maar anderen hoeven van mij niet meer. Van die eerste groep wil ik het met name om 'waarom' te vragen.

Ben je persoonlijk uitgenodigd, of via via? Het is normaal dat sommige vrienden uit elkaar groeien, anders zou je nooit nieuwe vrienden ontmoeten. Maakt het trouwens niet minder vervelend. Beste vriendinnen ben je niet voor niets.

Misschien zoekt ze nu juist weer toenadering omdat ze zich realiseert wat ze gemist heeft?  
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum