Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Einde van het schooljaar Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Submit

Ga jij het dit school jaar halen?
  Yuppers ^-^
  Ik denk het :3
  ikke....eh......3=
  Ik werk~ ^-^
View Results

LeannaAnne
Vice Captain
LeannaAnne's avatar

PostPosted: Mon May 31, 2010 1:36 pm
Voor de een is een maandje vakantie het maximale in een jaar, de ander heeft permanent-vakantie met een klein inkomen probleempje.

Maar wij studentjes hebben het toch wel erg goed met onze vakantie......op zijn minst.......de meeste

Vooral op mijn school, moet je nu niet in de mediatheek willen zitten, maartoch, een groot percentage van mijn school moet wel, reden : onvoldoendes. Bij ons op school kan je geen onvoldoendes onder de 4 hebben.

En huly crap, je hoort iedereen opeens 'Aaaaaah ik heb nog 15 onvoldoendes waarvan 8 onder de 4!' smilies/icon_gonk.gif

De reden ben ik ook allang achter: mensen letten niet op, voeren opdrachten niet uit, en doen op school hetzelfde als thuis: youtube, facebook, hyves en dergelijke! ^-^

Deel uw verhaal~! Ga jij het halen dit schooljaar? ^-^  
PostPosted: Mon May 31, 2010 1:41 pm
morgen laatste examen... daarna... veel weken niets  

Dashinator

Dashinator's avatar

Dangerous Grabber

Calahara

Calahara's avatar

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon May 31, 2010 2:17 pm
smilies/icon_ninja.gif Verkeerde oplijding, ik volg alleen de theorie lessen, de practica lessen is juist datgene wat me tegen hielt, Laboratorium techniek was niets voor mij, ik ga de HAVO weer doen.  
PostPosted: Tue Jun 01, 2010 5:48 am
ik ga dit jaar niet halen.. ik ben de school waar ik nu op zit echt zat.
de mentor die ik vorig schooljaar had, heeft zo'n beetje alles voor mij verpest. (ik ben al doubleur, maar ik ga dit jaar niet meer halen omdat ik naar een andere school wil nu.) ik heb niet echt meer zin om het hele verhaal op de gaan hangen maar in het kort verteld:
hij is een *****, zei in m'n gezicht dat ie mijn karakter en houding haatte (stil en anders zijn is een misdaad) en heeft me in de gaten gehouden met een beveligingscamera!!!! smilies/icon_scream.gif om te kijken hoe vaak ik naar het toilet ging!!! en zei toen dat ik naar het toilet gaan gebruikte om niet met anderen te hoeven praten (WTF!) smilies/icon_scream.gif smilies/icon_scream.gif smilies/icon_scream.gif

in ieder geval ga ik me inschrijven voor een opleiding in het buitenland.. in België XD
Fashion & Styling, is maar 2 jaar en dan moet ik dit kunnen:
naaister, mode ontwerpster, decorateur van stoffen.. en nog iets geloof ik X'D ik krijg er ook bedrijfsleiding ofzo want zonder mag je in België geen zaak openen XD dus ik mag ook in België gaan werken als ik 't af heb XD
ben eigenlijk best tevreden hiermee =w=''
het is in Hasselt (1 uur verder met de auto XD)

Neo Sideralis

Neo Sideralis's avatar

Desirable Genius

Dashinator

Dashinator's avatar

Dangerous Grabber

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 6:40 am
net klaar met mijn laatste examen... nu ga ik me tot zomerkamp alleen vervelen  
PostPosted: Tue Jun 01, 2010 11:33 am
Ik ben nog nooit blijven zitten, dus ja, ik denk dat ik het dit jaar ook wel weer haal!!.... zeker omdat ikgeen school meer heb... vakantie? Wuz dah?  

kittyocean
Captain
kittyocean's avatar

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel's avatar

PostPosted: Wed Jun 02, 2010 1:28 am
Ben ook nog nooit blijven zitten. Sterker nog, heb in mijn hbo carriëre nog nooit een herkansing hoeven doen smilies/icon_redface.gif
En dit stagejaar ga ik vast ook halen. Moet er alleen nog wel veel voor doen, eindverslagen, eindgesprekken.

Komend jaar afstudeerjaar!

En ach, zo erg boffen studenten ook weer niet. Ik ga toch echt bijna fulltime werken in me vakantie >.<  
PostPosted: Wed Jun 02, 2010 6:44 am
Wacht, correctie: wel blijven zitten. Nou ja, studievertraging opgelopen wegens het finaal in de steek laten van de leerling (ik dus). En ik overdrijf niet. Wil je best het hele verhaal vertellen, maar niet online.

Oh, en de laatste optie in de poll stoot me tegen de borst. Ik vind het niet prettig om een ho*r genoemd te worden, ook als het voor de gein is. Dat ze het op Gaia toestaan vind ik niet kunnen.  

kittyocean
Captain
kittyocean's avatar

LeannaAnne
Vice Captain
LeannaAnne's avatar

PostPosted: Wed Jun 02, 2010 2:47 pm
Owh oeps, sorry kitty, ik ben het gewoon zo gewend van alle forums X3

achja, dan pas ik m nog wel ff aan X3

Zolang mijn portfolio er goed uit komt te zien (en ik ben al aardig blij met de fotos die ik ervoor gemaakt heb) zou ik geen probleem moeten hebben :3  
PostPosted: Wed Jun 02, 2010 3:14 pm
Ik werk... :>

Heb m'n middelbaar gehaald, net niet c** laude (had niet geleerd voor examens) en HBO... Mja, was op zich niet verkeerd... Vooral boven 7, paar vakken met 'n 6 ofzo?!

weet 't niet meer... moest afgelopen week 'm diploma erbij pakken om te kijken in wat voor vakken ik nu eigenlijk eindexamen had gedaan... D:

Suf eerste klas...

Wist trouwens niet dat je hier onder dezelfde naam zat Anne... ^^  

Jodelien

Jodelien's avatar

Malevolent Firestarter

LeannaAnne
Vice Captain
LeannaAnne's avatar

PostPosted: Wed Jun 02, 2010 3:18 pm
Door mijn examen voel ik mij nu een soort van.......verveeld op school. Zoals wiskunde, heb er nog geen probleem mee gehad op deze opleiding, huidige wiskunde vak vind ik zelfs leuk want het zijn een soort puzzeltjes. beetje een dolhofje 'hoe kom ik hier uit'

ik zat laatst in een tussenuur na de wiskunde les, in de aula gewoon verder te werken, net sudoku's xD  
PostPosted: Wed Jun 02, 2010 3:28 pm
Ik vond 't op de middelbare nogal suf dat iedereen (lees leraren) zich zo druk maakten om examens en wat ze feitelijk allemaal deden was stof herhalen...

Ik heb serieus toen echt niks geleerd, op Engels/Wiskunde na, want als ik daarvoor 'n 8,5 zou halen, zou ik 'n 9 op m'n lijst krijgen... Uiteindelijk nog niet super veel voor gedaan, maar had wel 2 negens... x3

Toch leuk... xD

Helemaal als dat eigenlijk de vakken zijn waarop je 2 jaar ervoor bent gezakt... >.>

Is er geen uitdaging te vinden op je opleiding? Stages, keuzevakken? Zoiets? Op die manier heb ik mezelf ervan weten te overtuigen m'n opleiding af te maken...  

Jodelien

Jodelien's avatar

Malevolent Firestarter

LeannaAnne
Vice Captain
LeannaAnne's avatar

PostPosted: Wed Jun 02, 2010 3:35 pm
Het is niet dat m'n motivatie weg is, ik vind het best een makkelijk school, maar ik heb zo;n hekel aan al die luie klasgenoten die doen alsof ze verdrinken in het huiswerk, dat ze krijgen omdat ze in de les alleen maar met photobooth facebook en hyves zitten.  
PostPosted: Wed Jun 02, 2010 3:49 pm
You're not the only one.  

Calahara

Calahara's avatar

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

xz791

xz791's avatar

PostPosted: Thu Jun 03, 2010 3:28 am
Join the club, zulke mensen zullen er altijd zijn die niet met vrijheid over weg kunnen.

Denk zelf dat ik wel slaag, nog 1 examen en als ik daar voor slaag dan ben ik geslaagd voor school, om daarna nog voor de overige benodigde punten op stage te gaan.  
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games