Welcome to Gaia! ::

~_~_~ The Game Items Charity ~_~_~

Back to Guilds

Helping EVERY Gaian 1k at a time 

Tags: charity, donation, game, zomg, free 

Reply Music, Movies, & Games / Fan Clubs
Titanic. Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

PleasureToii

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:12 pm
User Image
Welcome~
So who else is going to see Titanic.?
And who has never seen it?

gaia_angelleft emotion_bigheart gaia_angelright

User Image

It's in 3D
April 6, 2012

gaia_angelleft emotion_bigheart gaia_angelright
 
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:16 pm
I am.
Seen it 14 times~
 

PleasureToii


xXx LoLLiiPoP xXx

Magnetic Sex Symbol

7,900 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Grunny Rainbow 100
  • Grunny Harvester 150
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:21 pm
I own the original on VHS(I really need to upgrade to DVD...), and have watched it about a million times ><

Would sooooooo love to see it in 3D xD  
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:28 pm

So lovely, When Rose(Kate Winslet) dies, she goes back to "heaven", where Jack(Leonardo Dicaprio) awaits her with the other dead people that died with the ship.
 

PleasureToii


PleasureToii

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:29 pm
xXx LoLLiiPoP xXx
I own the original on VHS(I really need to upgrade to DVD...), and have watched it about a million times ><

Would sooooooo love to see it in 3D xD

Lol, I would not mind if it's 3D or high Imex Hd.
I just want to see it in the Big Screen. xD
 
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:37 pm
I did actually watch it in the theater when it first came out, it was awesome xD

I used to be so in love with Leo ><  

xXx LoLLiiPoP xXx

Magnetic Sex Symbol

7,900 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Grunny Rainbow 100
  • Grunny Harvester 150

PleasureToii

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:56 pm
xXx LoLLiiPoP xXx
I did actually watch it in the theater when it first came out, it was awesome xD

I used to be so in love with Leo ><

See, I was like 13?
And, i wouldn't get the foreshadowing, metaphors, and personification scenes.
 
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 10:59 pm
o.O I think I was around 13 when it came out too! 1997 if I remember right..  

xXx LoLLiiPoP xXx

Magnetic Sex Symbol

7,900 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Grunny Rainbow 100
  • Grunny Harvester 150

PleasureToii

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 11:18 pm
xXx LoLLiiPoP xXx
o.O I think I was around 13 when it came out too! 1997 if I remember right..

I believe so.
So with who did you see it with?  
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 11:20 pm
I went with my best friend smile I kinda forced her to go see it with me lol  

xXx LoLLiiPoP xXx

Magnetic Sex Symbol

7,900 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Grunny Rainbow 100
  • Grunny Harvester 150

PleasureToii

PostPosted: Wed Mar 28, 2012 11:26 pm
xXx LoLLiiPoP xXx
I went with my best friend smile I kinda forced her to go see it with me lol

Lol,
I remember seeing it
i was a bit bored in the beginning
But seeing the half doll face got me so into it.
<3
 
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 11:44 pm
I was into it from the start, like I said.. Leo >< he made anything worth watching back in those days...  

xXx LoLLiiPoP xXx

Magnetic Sex Symbol

7,900 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Grunny Rainbow 100
  • Grunny Harvester 150

X-Yami-no-Ko-X

Hallowed Prophet

11,450 Points
  • Friendly 100
  • Survivor 150
  • Timid 100
PostPosted: Wed Mar 28, 2012 11:45 pm
See I wouldn't exactly mind watching Titanic but I do mind the fact that people are making all these movies 3D just to make more money off of them.  
PostPosted: Thu Mar 29, 2012 1:06 am
X-Yami-no-Ko-X
See I wouldn't exactly mind watching Titanic but I do mind the fact that people are making all these movies 3D just to make more money off of them.


I like the 3D experience personally, but I do agree, they shouldn't bring back a bunch of old movies and put them in 3D... But then again, Titanic in 3D would be totally epic, so.. haha I'm conflicted xD  

xXx LoLLiiPoP xXx

Magnetic Sex Symbol

7,900 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Grunny Rainbow 100
  • Grunny Harvester 150

X-Yami-no-Ko-X

Hallowed Prophet

11,450 Points
  • Friendly 100
  • Survivor 150
  • Timid 100
PostPosted: Thu Mar 29, 2012 1:32 am
xXx LoLLiiPoP xXx
I like the 3D experience personally, but I do agree, they shouldn't bring back a bunch of old movies and put them in 3D... But then again, Titanic in 3D would be totally epic, so.. haha I'm conflicted xD
Depending. I personally think that it doesn't need to be in 3D. And I actually think most, if not all, of the movies that have been released lately didn't need to be in 3D either. When watching movies in 3D I end up forgetting that it is because all its doing it just adding more depth to it instead of making things pop out like they used to.

That and they did a crappy job of adding the 3D to The Lion King.  
Reply
Music, Movies, & Games / Fan Clubs

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Gold

Customize your own avatar now!

Have an account? Login Now!