Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Waar schiet jij zo al wakker van? Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Submit

RoseArch

RoseArch's avatar

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 2:26 am
We kennen het allemaal. We liggen te slapen, vredig en rustig, en plotseling schiet je wakker van een nare droom. Wat zorgt er voor dat jij wakker schiet?

Ik maar van een ding eigenlijk. Tegenwoordig toch, want vroeger durfde ik wel eens wakker te schieten en naar buiten lopen omdat er een koe op het dak stond. MAAAAAAR, nu enkel omdat ik droom dat er een dikke, vette spin met zo van die lange poten naast mij of zelfs op mij in het bed zit te wandelen en IEUW

Dan word ik wakker, dekens omvergegooid, kussens overal en ik aan de lichtknop aan de muur aan de andere kant van de kamer, hijgend en met een racend hart. xD  
PostPosted: Sat Feb 19, 2011 7:57 am
ik wordt aleen maar wakker als mijn vader in mijn droom voorkomt... of als ik in de droom zelf besef dat mijn wekker al afgelopen is en dat IK WAKKER MOET WORDEN!!!!!!!!!!!!!  

br3akape

br3akape's avatar

Hallowed Carnivore

12,650 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Healer 50

xz791

xz791's avatar

PostPosted: Sat Feb 19, 2011 10:04 am
Als ik die van jullie zo lees zijn die van mij aardig morbide dromen waar ik van wakker schrik. Namelijk dat ik mezelf in me graf zie liggen of dat het regent op het kerkhof met een grafsteen zonder dat je kan zien wie er ligt en meer in die richting.  
PostPosted: Sat Feb 19, 2011 11:32 am
ik droom nooit smilies/icon_gonk.gif  

Dashinator

Dashinator's avatar

Dangerous Grabber

kittyocean
Captain
kittyocean's avatar

PostPosted: Sun Feb 20, 2011 11:53 am
Een tyrannosaursus rex het meeste, maar withandgibbons zijn een goede tweede. Meestal gaat het er om dat ze mensen aanvallen en opeten (in het geval van de T-rex) en dat NIEMAND naar mij luistert en zich gewoon laat opeten  
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 4:42 am
ik schrik alleen wakker als ik iets leuks droom wat opeens verschrikkelijk wordt.
van gewoon enge dromen word ik niet wakker. XD  

XDmaster4
Vice Captain
XDmaster4's avatar

Loaded Pants

12,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

RoseArch

RoseArch's avatar

PostPosted: Tue Feb 22, 2011 4:55 am
kittyocean Wrote:
Een tyrannosaursus rex het meeste, maar withandgibbons zijn een goede tweede. Meestal gaat het er om dat ze mensen aanvallen en opeten (in het geval van de T-rex) en dat NIEMAND naar mij luistert en zich gewoon laat opeten

smilies/icon_gonk.gif Dat brengt me terug naar een van mijn raarste dromen ooit  
PostPosted: Tue Feb 22, 2011 11:21 am
RoseArch Wrote:
kittyocean Wrote:

smilies/icon_gonk.gif Dat brengt me terug naar een van mijn raarste dromen ooit

Care to share?  

kittyocean
Captain
kittyocean's avatar

Wilder Wein MCMXCII

Wilder Wein MCMXCII's avatar

PostPosted: Mon Mar 07, 2011 11:52 am
Ik schiet volgens mij alleen wakker als ik droom over hoe m'n moeder eventueel kan zijn overleden. Ik heb het niet zelf zien gebeuren gelukkig, maar ik kan me er wel vrij levendig iets bij voorstellen, hoe dat moet zijn geweest enzo, dusja... genoeg voer voor nare dromen daar. Gelukkig heb ik dat inmiddels niet meer zo vaak als toen ze echt pas was overleden.  
PostPosted: Mon Mar 07, 2011 12:24 pm
ik kan er naast zitten, maar ik denk dat dat komt omdat je denkt dat als je de oorzaak weet, je het misschien wel had kunnen voorkomen... of ten minste, ik bedoel, dat je zoiets had: had ik maar... thing is, je kon er niets aan doen. Je was er niet bij. Maar de vraag zal denk ik wel altijd blijven...  

kittyocean
Captain
kittyocean's avatar

Wilder Wein MCMXCII

Wilder Wein MCMXCII's avatar

PostPosted: Tue Mar 08, 2011 4:59 am
kittyocean Wrote:
ik kan er naast zitten, maar ik denk dat dat komt omdat je denkt dat als je de oorzaak weet, je het misschien wel had kunnen voorkomen... of ten minste, ik bedoel, dat je zoiets had: had ik maar... thing is, je kon er niets aan doen. Je was er niet bij. Maar de vraag zal denk ik wel altijd blijven...

Nou tegen een vrachtwagen die iemand over het hoofd ziet in het verkeer doe je niet zoveel. Het enige wat ik had kunnen doen was haar die ochtend afraden om boodschappen te gaan, maar waarschijnlijk was ze dan alsnog gegaan. Over sommige dingen heb je gewoon geen macht.

PostPosted: Tue Mar 08, 2011 9:15 am
Wilder Wein MCMXCII Wrote:
kittyocean Wrote:

Nou tegen een vrachtwagen die iemand over het hoofd ziet in het verkeer doe je niet zoveel. Het enige wat ik had kunnen doen was haar die ochtend afraden om boodschappen te gaan, maar waarschijnlijk was ze dan alsnog gegaan. Over sommige dingen heb je gewoon geen macht.

Misschien heb je daarom die nachtmerries, omdat je er juist geen invloed op hebt. Ik vind de nachtmerries nu nog niet zo vreemd, zo lang ze maar minder worden. Elke nacht is misschien zorgelijk, maar ik weet zeker dat je meer rust zal krijgen *hugs*  

kittyocean
Captain
kittyocean's avatar

pompoennetje

pompoennetje's avatar

PostPosted: Tue Mar 08, 2011 11:07 am
Van die korte val dromen. smilies/icon_surprised.gif  
PostPosted: Tue Mar 08, 2011 1:19 pm
als mijn tel een sms krijgt en ik was vergeten hem op stil te zetten je hoord dan een boze kat miauwen en dat is best hard XD dus ik schrok wakker gister  

Menketi
Crew
Menketi's avatar

Gracious Lunatic

10,100 Points
  • Flatterer 200
  • Elocutionist 200
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain
kittyocean's avatar

PostPosted: Wed Mar 09, 2011 11:28 am
Als ik wakker ben, ben ik soms zo ver heen dat niets me kan schelen XD

Heb wel eens last van Slaapverlamdheid gehad (sleep paralysis), dan schrik je ook wakker terwijl je al een beetje wakker bent XD  
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games