Welcome to Gaia! :: Kirae Tsuki Uchiha's Post History

 
 
Enter a username or e-mail address.
Sort
Filter
Created By:
Show
Search Within:

Results for Kirae Tsuki Uchiha's Post History

Reply Results (500)
Replies Forum Topic Created Reply Date
OMG IT'S NOT EVEN MY BIRTHDAY YET WTF 75 Chatterbox 1/22/15 5:42pm
Kawaii Onyx
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Holy crap, WOW! :o Gratz deary!!~ :cute:
Read Reply
1/22/15 2:32am
Kirae Tsuki Uchiha
Whats your favorite kind of animal ? 106 Chatterbox 1/22/15 4:37am
Strawberry Baker
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ LMAO that's awesome. xD
Read Reply
1/22/15 2:09am
Kirae Tsuki Uchiha
Whats your favorite kind of animal ? 106 Chatterbox 1/22/15 4:37am
Strawberry Baker
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Dat one is so cute too! I love foxes. x3 Arctic foxes used to be my fave but the I seen the Marbled one and I was like :kirakira:!! xD
Read Reply
1/22/15 2:05am
Kirae Tsuki Uchiha
Whats your favorite kind of animal ? 106 Chatterbox 1/22/15 4:37am
Strawberry Baker
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Mine is a Marble Fox. Creepy as ******** but so beautiful!~
Read Reply
1/22/15 2:01am
Kirae Tsuki Uchiha
First SEVEN people to... (Giveaway ended sorry) 49 Chatterbox 1/22/15 2:14am
Skytied
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Darn. Missed it! xD Wish I could of tried. Oh well!~ Grats to those that got it. x3
Read Reply
1/22/15 1:57am
Kirae Tsuki Uchiha
i can't ******** SLEEP 25 Chatterbox 1/21/15 1:06pm
VVednesdays
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ UGH. I FEEL YOU PAIN. So badly... ******** INSOMNIA. :fu:
Read Reply
1/21/15 12:34pm
Kirae Tsuki Uchiha
HOLY s**t IT'S 6AM... 13 Chatterbox 1/21/15 12:30pm
Apotemnophilia
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ I'm awake but only because of a ******** wave of insomnia attacked me. :fu:
Read Reply
1/21/15 12:23pm
Kirae Tsuki Uchiha
post for a gift v3 16 Chatterbox 1/21/15 11:43am
nariseul
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Just hurrying it along... x3
Read Reply
1/21/15 11:35am
Kirae Tsuki Uchiha
yet another generic giveaway 91 Chatterbox 1/21/15 8:30am
megadamasta
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ LMAO :rofl: That would be a sight to see! xD
Read Reply
1/21/15 6:14am
Kirae Tsuki Uchiha
yet another generic giveaway 91 Chatterbox 1/21/15 8:30am
megadamasta
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Well, if I'm gonna slap my grandma... I'm gonna need a 2,423,520 ft rubber chicken cuz she like 459 miles away...
Read Reply
1/21/15 5:57am
Kirae Tsuki Uchiha
Join the ronin army... 60 Chatterbox 1/20/15 7:12pm
Ronin~Wing
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ...I'm not badass enough. :emo:
Read Reply
1/20/15 6:04pm
Kirae Tsuki Uchiha
I just bought one of those Cheeky Vixen 18 Chatterbox 1/20/15 11:04am
Wimex Seven
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Tis a very cute item~ x3
Read Reply
1/20/15 9:52am
Kirae Tsuki Uchiha
what color your eyes? 69 Chatterbox 1/18/15 11:36pm
eyes sliced veins diced
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ A golden Amber. Kinda hard to explain actually...
Read Reply
1/18/15 11:02pm
Kirae Tsuki Uchiha
I just submitted my Verge Box request ♥ 148 Chatterbox 1/19/15 7:28am
Ravagraid
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Oh god both avis are amazing! The doll is totally gonna be awesome! Wouldn't mind wearing one myself! xDD
Read Reply
1/18/15 7:42pm
Kirae Tsuki Uchiha
ALL I'VE EVER DONE IS LOVE U 9 Chatterbox 1/18/15 7:42pm
Radical Radishes
❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ ✕ ❤ Have... Have I ever hurt you? :gonk: If I'm did, I'm sorry... :emo:
Read Reply
1/18/15 7:41pm
Kirae Tsuki Uchiha
Kawaii Onyx's avatar
Created by
Kawaii Onyx
Kirae Tsuki Uchiha's avatar
Created by
Kirae Tsuki Uchiha
Strawberry Baker's avatar
Created by
Strawberry Baker
Skytied's avatar
Created by
Skytied
VVednesdays's avatar
Created by
VVednesdays
Apotemnophilia's avatar
Created by
Apotemnophilia
nariseul's avatar
Created by
nariseul
megadamasta's avatar
Created by
megadamasta
Ronin~Wing's avatar
Created by
Ronin~Wing
Wimex Seven's avatar
Created by
Wimex Seven
eyes sliced veins diced's avatar
Created by
eyes sliced veins diced
Ravagraid's avatar
Created by
Ravagraid
Radical Radishes's avatar
Created by
Radical Radishes
 
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games