Welcome to Gaia! :: ash forero's Post History

 
 
Enter a username or e-mail address.
Sort
Filter
Created By:
Show
Search Within:

Results for ash forero's Post History

Reply Results (500)
Replies Forum Topic Created Reply Date
What was the scariest dream you ever had? 24 Chatterbox 7/22/14 6:22am
IulIaby
i had a dream about a zombie apocalypse once ;-; i was hiding out in a basement and it was flooded, and my dead grandma's head floated by me (doesn't make sense but that was what happened) i stopped watching shows and movies about zombies after that one, lol.
Read Reply
7/22/14 5:52am
ash forero
so he leaves his phone in my hand after showin me some dumb 53 Chatterbox 7/21/14 8:46am
Vaniilla Vodka
i would just break up with him at that point tbh if your relationship has gotten so emotionally damaging, it's time to try to find someone who's a better fit. it sounds like you want someone who is committed, but it doesn't seem like he wants to do that.
Read Reply
7/21/14 8:08am
ash forero
Your avi and name mean nothing to me 30 Chatterbox 7/21/14 8:15am
YOUR CHATTERBOX
i don't know what to put :cry:
Read Reply
7/21/14 7:56am
ash forero
I physically beat myself up today cuz I was upset 1 Chatterbox 7/21/14 7:49am
Ira-Itaru
yes, everyone beats themselves up when they're upset.
Read Reply
7/21/14 7:49am
ash forero
I H8 HOW 1 PERSON CAN RUIN UR WHOLE NIGHT 34 Chatterbox 7/21/14 3:03am
Birth Control Glasses
agh, so true :(
Read Reply
7/21/14 2:45am
ash forero
Rose Saga Evolve 6 Chatterbox 7/19/14 1:47am
Ruuxa
np! :)
Read Reply
7/19/14 1:45am
ash forero
Rose Saga Evolve 6 Chatterbox 7/19/14 1:47am
Ruuxa
idts. You just have to follow along with the story in the announcements.
Read Reply
7/19/14 1:44am
ash forero
How I see Gaia managment rn 21 Chatterbox 7/19/14 1:25am
ash forero
Thank you so much for the gift! :whee:
Read Reply
7/19/14 1:22am
ash forero
How I see Gaia managment rn 21 Chatterbox 7/19/14 1:25am
ash forero
It's a great movie imo, it's called Spirited Away.
Read Reply
7/19/14 1:18am
ash forero
How I see Gaia managment rn 21 Chatterbox 7/19/14 1:25am
ash forero
yeah, I was trying to find one like that but that's the only one I could find. Hahaha
Read Reply
7/19/14 1:01am
ash forero
How I see Gaia managment rn 21 Chatterbox 7/19/14 1:25am
ash forero
Yeah. :sweat: It dawned on me while I was watching that movie the other day.
Read Reply
7/19/14 12:54am
ash forero
How I see Gaia managment rn 21 Chatterbox 7/19/14 1:25am
ash forero

Read Reply
7/19/14 12:49am
ash forero
"I cry when I am angry." 14 Chatterbox 7/18/14 6:35am
Kottan-Beauty
:sweat:
Read Reply
7/18/14 6:23am
ash forero
Everyone was ugly 35 Chatterbox 7/18/14 4:46am
Tip Your Hoes
I think middle school was the dark ages for a lot of people
Read Reply
7/18/14 4:18am
ash forero
DRESSIN' LIKE IT'S 2006 3 Chatterbox 7/18/14 4:09am
orth0pedia
needs a katana
Read Reply
7/18/14 4:08am
ash forero
IulIaby's avatar
Created by
IulIaby
ash forero's avatar
Created by
ash forero
Vaniilla Vodka 's avatar
Created by
Vaniilla Vodka
YOUR CHATTERBOX's avatar
Created by
YOUR CHATTERBOX
Ira-Itaru's avatar
Created by
Ira-Itaru
Birth Control Glasses's avatar
Created by
Birth Control Glasses
Ruuxa's avatar
Created by
Ruuxa
Kottan-Beauty's avatar
Created by
Kottan-Beauty
Tip Your Hoes's avatar
Created by
Tip Your Hoes
orth0pedia's avatar
Created by
orth0pedia
 
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games