Welcome to Gaia! ::

<3 </3

Do you like Hive?

Love it 0.41379310344828 41.4% [ 24 ]
Like it 0.29310344827586 29.3% [ 17 ]
Meh 0.25862068965517 25.9% [ 15 ]
Dislike it 0 0.0% [ 0 ]
Hate it 0.03448275862069 3.4% [ 2 ]
Total Votes:[ 58 ]
< 1 2 3 4 5 6 >
Kunopegos's avatar

Magical Pants

19,350 Points
  • Alchemy Level 7 100
  • Alchemy Level 8 100
  • Alchemy Level 9 100
Seasend
eliza_bunnypooh
ryry Kenny_McCormick ryry
emeeee
Wtf is hive run?

not sure if really bad memory loss

or just farmed ps forever until they could smob/smeb.


That's what I just thought...Also I'm heading on.
///justwokeupandit'slike95degreesoutalreadylikedafuq burning_eyes
Off topic: Could you quote me for your "school" (whatever it's called)?
here
Kaitou Mizukoori's avatar

Greedy Millionaire

eliza_bunnypooh
Going to start using Hive to mostly (hopefully fully) nerf my donor status. If you want to come:

Server-Bladed Vase
Time-Now
Spots-3



**Revived for crewing**
I don't know if you're on now, but I will be in bladed, so you can whisper me if you still need someone on your crew.
eliza_bunnypooh's avatar

Malevolent Phantom

Kaitou Mizukoori
eliza_bunnypooh
Going to start using Hive to mostly (hopefully fully) nerf my donor status. If you want to come:

Server-Bladed Vase
Time-Now
Spots-3



**Revived for crewing**
I don't know if you're on now, but I will be in bladed, so you can whisper me if you still need someone on your crew.

Haha noo I need to update the first post..People keep bumping this and I haven't updated the post in like...months hahaaaa. Sorry for the confusion
twinkies are back's avatar

Desirable Sex Symbol

8,500 Points
  • Streaker 200
  • Loiterer 100
  • Peoplewatcher 100
eliza_bunnypooh
Kaitou Mizukoori
eliza_bunnypooh
Going to start using Hive to mostly (hopefully fully) nerf my donor status. If you want to come:

Server-Bladed Vase
Time-Now
Spots-3



**Revived for crewing**
I don't know if you're on now, but I will be in bladed, so you can whisper me if you still need someone on your crew.

Haha noo I need to update the first post..People keep bumping this and I haven't updated the post in like...months hahaaaa. Sorry for the confusion


ok
Tiikle's avatar

Romantic Capitalist

8,000 Points
  • Generous 100
  • Friendly 100
  • Forum Explorer 100
eliza_bunnypooh


i wanna hive
sign me up
eliza_bunnypooh's avatar

Malevolent Phantom

Tiikle
eliza_bunnypooh


i wanna hive
sign me up


I might do one tomorrow :0
Tiikle's avatar

Romantic Capitalist

8,000 Points
  • Generous 100
  • Friendly 100
  • Forum Explorer 100
eliza_bunnypooh
Tiikle
eliza_bunnypooh


i wanna hive
sign me up


I might do one tomorrow :0


ok its tomorrow
im here xDD
_z0r00_'s avatar

6,700 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Friendly 100
  • Flatterer 200
omg can someone help me :L
lol xD
such a fail, its kus I wanna do hive, and well.. its hard :L
emotion_8c
sooo..
help<33
eliza_bunnypooh's avatar

Malevolent Phantom

_z0r00_
omg can someone help me :L
lol xD
such a fail, its kus I wanna do hive, and well.. its hard :L
emotion_8c
sooo..
help<33


What's your highest CL and highest level'd rings? :0
_z0r00_'s avatar

6,700 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Friendly 100
  • Flatterer 200
eliza_bunnypooh
_z0r00_
omg can someone help me :L
lol xD
such a fail, its kus I wanna do hive, and well.. its hard :L
emotion_8c
sooo..
help<33


What's your highest CL and highest level'd rings? :0


what's a CL?
lol xD
fail
umm Diagnose, Defibrillate, Hunter's Bow, Shuriken, Ghost, Teflon Spray, Improbability Sphere& Slash razz
all lvl ten :L
eliza_bunnypooh's avatar

Malevolent Phantom

_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_
omg can someone help me :L
lol xD
such a fail, its kus I wanna do hive, and well.. its hard :L
emotion_8c
sooo..
help<33


What's your highest CL and highest level'd rings? :0


what's a CL?
lol xD
fail
umm Diagnose, Defibrillate, Hunter's Bow, Shuriken, Ghost, Teflon Spray, Improbability Sphere& Slash razz
all lvl ten :L


rofl
Your level. And hmm those are your only cl10 rings?
_z0r00_'s avatar

6,700 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Friendly 100
  • Flatterer 200
eliza_bunnypooh
_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_
omg can someone help me :L
lol xD
such a fail, its kus I wanna do hive, and well.. its hard :L
emotion_8c
sooo..
help<33


What's your highest CL and highest level'd rings? :0


what's a CL?
lol xD
fail
umm Diagnose, Defibrillate, Hunter's Bow, Shuriken, Ghost, Teflon Spray, Improbability Sphere& Slash razz
all lvl ten :L


rofl
Your level. And hmm those are your only cl10 rings?


lol xD
im level 10 xP
fail c:
ha
yes.. they're the only ones I have :L ughh im soo lame c:
eliza_bunnypooh's avatar

Malevolent Phantom

_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_
omg can someone help me :L
lol xD
such a fail, its kus I wanna do hive, and well.. its hard :L
emotion_8c
sooo..
help<33


What's your highest CL and highest level'd rings? :0


what's a CL?
lol xD
fail
umm Diagnose, Defibrillate, Hunter's Bow, Shuriken, Ghost, Teflon Spray, Improbability Sphere& Slash razz
all lvl ten :L


rofl
Your level. And hmm those are your only cl10 rings?


lol xD
im level 10 xP
fail c:
ha
yes.. they're the only ones I have :L ughh im soo lame c:


Hmmmm you could try PS-ing to get more rings or orbs to level up the ones you have lol. But we can work around those rings I think if you come on the run I'm trying to do tomorrow
_z0r00_'s avatar

6,700 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Friendly 100
  • Flatterer 200
eliza_bunnypooh
_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_
omg can someone help me :L
lol xD
such a fail, its kus I wanna do hive, and well.. its hard :L
emotion_8c
sooo..
help<33


What's your highest CL and highest level'd rings? :0


what's a CL?
lol xD
fail
umm Diagnose, Defibrillate, Hunter's Bow, Shuriken, Ghost, Teflon Spray, Improbability Sphere& Slash razz
all lvl ten :L


rofl
Your level. And hmm those are your only cl10 rings?


lol xD
im level 10 xP
fail c:
ha
yes.. they're the only ones I have :L ughh im soo lame c:


Hmmmm you could try PS-ing to get more rings or orbs to level up the ones you have lol. But we can work around those rings I think if you come on the run I'm trying to do tomorrow


ahh really<33
you mean it c:
emotion_kirakira
yay~
ill go with chu c:
which serv.??
eliza_bunnypooh's avatar

Malevolent Phantom

_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_
eliza_bunnypooh
_z0r00_


what's a CL?
lol xD
fail
umm Diagnose, Defibrillate, Hunter's Bow, Shuriken, Ghost, Teflon Spray, Improbability Sphere& Slash razz
all lvl ten :L


rofl
Your level. And hmm those are your only cl10 rings?


lol xD
im level 10 xP
fail c:
ha
yes.. they're the only ones I have :L ughh im soo lame c:


Hmmmm you could try PS-ing to get more rings or orbs to level up the ones you have lol. But we can work around those rings I think if you come on the run I'm trying to do tomorrow


ahh really<33
you mean it c:
emotion_kirakira
yay~
ill go with chu c:
which serv.??


Haha I have no idea yet

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games