Welcome to Gaia! ::

baby_kitty_258's avatar

Newbie Noob

20,700 Points
  • Alchemy Level 6 100
  • Party Animal 100
  • Fusion Novice 50
When...does anyone know about this?

The Legendary Barrier of Otami Ruins will never be opened and whether or not those who have done Rin and Lin's Tasks, cannot enter. What lies within this temple, are traps and monsters and it's up to you to never travel within the area Beyond Otami Ruins.. the OTAMI UNDERWORLD.... smile )

Beyond Otami Ruins, only those 12.1 - 14.0 can enter.....

A mobster lobster boss 20.6.. ???

talk to meh. MWuhahaha..
Mister Male's avatar

Unbeatable Genius

Did you read the Mobster Lobsters page?
baby_kitty_258's avatar

Newbie Noob

20,700 Points
  • Alchemy Level 6 100
  • Party Animal 100
  • Fusion Novice 50
Mister Male
Did you read the Mobster Lobsters page?
This cracked me up. 9000 laggy coatls.
pyrotak's avatar

Versatile Smoker

LOL how can you enter if you have to be CL 12.1 or higher to enter
wow
Gotta love zOMG Wikia
baby_kitty_258's avatar

Newbie Noob

20,700 Points
  • Alchemy Level 6 100
  • Party Animal 100
  • Fusion Novice 50
PyroTak
LOL how can you enter if you have to be CL 12.1 or higher to enter
wow
Gotta love zOMG Wikia

Ikr?... lol.. ahaha I laughed at it all.
Miyaka Hana's avatar

Loyal Lover

15,750 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Tested Practitioner 250
  • Alchemy Level 5 100
Looking at the screenies of the mobster lobster, I saw the server name... Tiny Terror. emo I miss the old servers.
jonjon21428's avatar

Questionable Glitch

23,850 Points
  • Alchemy Level 10 100
  • Conventioneer 300
  • Abomination 100
Miyaka Hana
Looking at the screenies of the mobster lobster, I saw the server name... Tiny Terror. emo I miss the old servers.

I edited that part too, the Tiny Terror Server does not exist gonk
Heh.. The Original article was worse
Miyaka Hana's avatar

Loyal Lover

15,750 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Tested Practitioner 250
  • Alchemy Level 5 100
jonjon21428
Miyaka Hana
Looking at the screenies of the mobster lobster, I saw the server name... Tiny Terror. emo I miss the old servers.

I edited that part too, the Tiny Terror Server does not exist gonk

crying you monster
I do miss some of the other servers that were retired, I think kokeshi doll was a server once
Kiwi-Divo's avatar

Kawaii Cat

Miyaka Hana

crying you monster
I do miss some of the other servers that were retired, I think kokeshi doll was a server once

http://zomg.wikia.com/wiki/Server
me know it all's avatar

Omnipresent Pyromaniac

13,150 Points
  • Member 100
  • Citizen 200
  • Perfect Attendance 400
no, sorry....

but, doing dmS is how you get from 10.0 to 12.0, you use shadow orbs smile
IsMyNameToLongForYou's avatar

Informer

Area will include: Marshall's Dungeon Prison.
emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant
baby_kitty_258's avatar

Newbie Noob

20,700 Points
  • Alchemy Level 6 100
  • Party Animal 100
  • Fusion Novice 50
IsMyNameToLongForYou
Area will include: Marshall's Dungeon Prison.
emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant


HAHAHA... That was creepy, haunting and hysterical; and deserved a halloween intro...lol JKJK
IsMyNameToLongForYou's avatar

Informer

baby_kitty_258
IsMyNameToLongForYou
Area will include: Marshall's Dungeon Prison.
emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant


HAHAHA... That was creepy, haunting and hysterical; and deserved a halloween intro...lol JKJK

hahaha. rofl
I hope they make a mega marshall with some torture things.
Like, say, a whip. emotion_awesome
baby_kitty_258's avatar

Newbie Noob

20,700 Points
  • Alchemy Level 6 100
  • Party Animal 100
  • Fusion Novice 50
IsMyNameToLongForYou
baby_kitty_258
IsMyNameToLongForYou
Area will include: Marshall's Dungeon Prison.
emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant


HAHAHA... That was creepy, haunting and hysterical; and deserved a halloween intro...lol JKJK

hahaha. rofl
I hope they make a mega marshall with some torture things.
Like, say, a whip. emotion_awesome


EPIC MARSHALL RECIPES??? EWW.... can't wait too see them... burning_eyes lol ♥♥♥ burning_eyes
IsMyNameToLongForYou's avatar

Informer

baby_kitty_258
IsMyNameToLongForYou
baby_kitty_258
IsMyNameToLongForYou
Area will include: Marshall's Dungeon Prison.
emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant emotion_dowant


HAHAHA... That was creepy, haunting and hysterical; and deserved a halloween intro...lol JKJK

hahaha. rofl
I hope they make a mega marshall with some torture things.
Like, say, a whip. emotion_awesome


EPIC MARSHALL RECIPES??? EWW.... can't wait too see them... burning_eyes lol ♥♥♥ burning_eyes

OMGOMGOMG.
THEY WILL BE MORE THEN EPIC.
SUPER MAGNIFICENT MARSHALL RECIPES.
ahh yes. tiger undies for everyone. emotion_dealwithit

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games