Welcome to Gaia! ::

Christmas Cheer!

+1 1 100.0% [ 197 ]
Total Votes:[ 197 ]
< 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 174 175 176 > >> >>> »|
J Lone Wolf's avatar

Manly Hunter

23,350 Points
  • Hunter 50
  • Battle Hardened 150
  • Seasoned Warrior 250
elementalphantomthief
J Lone Wolf
elementalphantomthief
Merry Christmas!! And possible Happy Birthday

Yes yes, was my birthday today too 3nodding
Then we must party twice as hard!


awwww yeah

and I like your christmas avi ((^(_^))
GentlemonMatt's avatar

Handsome Shapeshifter

15,050 Points
  • Brandisher 100
  • Seasoned Warrior 250
  • Battle: Knight 100
Aisling the Dreamer
*was beaten this time* T^T

Hello all. :3

xxx Gentlemon Matty
━━━━━━━━━━━⟩⟩
          You are so adorable! *snuggles* Merry Christmas to everyone here, and Happy Birthday J!
J Lone Wolf's avatar

Manly Hunter

23,350 Points
  • Hunter 50
  • Battle Hardened 150
  • Seasoned Warrior 250
Khraleon
I never know what to say in threads like these. ;__;

Well I guess, Merry Christmas everyone (though it's kinda over for some people)!

s'all good! it's still x-mas on the west coast anyway.

EarthenElementalGuardian
J Lone Wolf
╰☆╮User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.╰☆╮

Happy Birthday J ^_^.

╰☆╮User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.╰☆╮


thankies <3
EarthenElementalGuardian's avatar

Friendly Lunatic

22,350 Points
  • Jolly Roger 50
  • Battle: Rogue 100
  • Champion 300
╰☆╮User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.╰☆╮

Hi Fate and Ash ^_^.

╰☆╮User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.╰☆╮
J Lone Wolf's avatar

Manly Hunter

23,350 Points
  • Hunter 50
  • Battle Hardened 150
  • Seasoned Warrior 250
Jsilver
Can't stay to chat (have to be going to bed now) but I just saw your art and had to tell you how amazing it is!! Wowzers-you are truly talented. Oh and Happy Holidays!!! whee


See you around!
GentlemonMatt's avatar

Handsome Shapeshifter

15,050 Points
  • Brandisher 100
  • Seasoned Warrior 250
  • Battle: Knight 100
xxx Gentlemon Matty
━━━━━━━━━━━⟩⟩

          EEG! Vron! J! Everybody!

          *hugs all around* How are we this festive season! biggrin
elementalphantomthief's avatar

Friendly Phantom

FATEEEE ASHHHHHHH *glomps both* Yay your here!
Darth Vron's avatar

Hallowed Gatekeeper

11,350 Points
  • Battle: Rogue 100
  • Survivor 150
  • Treasure Hunter 100
Kayoran
Darth Vron


So I see you've got a thing for some MTG's. hehe x3 Currently, I'm running those colors for standard, black and blue.


*nod nod* Vron has been known to vanish from the thread from time to time to work on decks XD

Though to tell the truth though the test gave me those colors he dos not use them all the time... though a lot of his decks act like what is stated on there but thats just Vron in general. Right now he has a poison ramp green deck and a red green werewolf deck. Is true that those two decks dont hide anything but he only uses them for standard tournaments and plays a lot more legacy.
EarthenElementalGuardian's avatar

Friendly Lunatic

22,350 Points
  • Jolly Roger 50
  • Battle: Rogue 100
  • Champion 300
╰☆╮User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.╰☆╮

*hugs fate* Busy and boring XD.

╰☆╮User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.╰☆╮
Khraleon's avatar

Demonic Hunter

J Lone Wolf
Khraleon
I never know what to say in threads like these. ;__;

Well I guess, Merry Christmas everyone (though it's kinda over for some people)!

s'all good! it's still x-mas on the west coast anyway.

Yeah it's still Christmas here for the next...6 or 7 minutes. XD
Then it will be tomorrow.
Gah, how Christmas can come and go so fast. :c

How was yours, by the way? surprised
elementalphantomthief's avatar

Friendly Phantom

J Lone Wolf
awwwww yeah
and I like your christmas avi ((^(_^))


Thank you J I like your avi seems cool though not sure what its missing XD
Kayoran's avatar

Devout Soldier

11,200 Points
  • Brandisher 100
  • Peoplewatcher 100
  • Risky Lifestyle 100
crimson_demoness_ailia

awe thanks. thank you for the compliment too. somebody drew it for me. i'm collecting avi art right now. lol. but it is super cute! i love it.


You're welcome. wink
Is is of a little character of yours, or what? Either way, I've been looking for art for a while. It seems some of my Zodiacal themed avatars aren't really popular with a majority of the artists here on gaia. I'd do it myself, but I get so bored when I don't see someone else's interpretation of my outfits. n_n;
Speaking of outfits, I really like yours as well. If I wasn't away from all my things, I'd probably do a little something for it. heart
This event moves fast x.x
Qrinta's avatar

Friendly Fairy

13,400 Points
  • Jolly Roger 50
  • Over Easy 100
  • Timid 100
5 minutes left for me but Merry Christmas! XD
Khraleon's avatar

Demonic Hunter

Darth Vron
Khraleon
I never know what to say in threads like these. ;__;

Well I guess, Merry Christmas everyone (though it's kinda over for some people)!


No worrys no one knows what to say in threads like this one just dos like Indiana and make it up as they go

Yeah...it's just kinda odd for me to just come in and say hello to new people.
But it's how you gotta make friends on this site, sometimes. XD

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games