Welcome to Gaia! ::

Googoo10G's avatar

Fashionable Shopper

5,600 Points
  • Happy Holidays 2k13! 100
  • Somebody Likes You 100
  • Entrepreneur 150
Snowball Fight starts in 3. 2. 1 Go!!!!!! scream
Lani De Mirshanns's avatar

Kawaii Kitten

User ImageDreams are the windows of hope...




User ImageUser ImageUser Image

One two three four!

I declare a snowball war!

Hit me hit me if you dare!

I'll stick a snowball down your underwear!

biggrin

...Hope is the essence of dreamsUser Image
britnh3's avatar

Timid Risk-Taker

Lani De Mirshanns
User ImageDreams are the windows of hope...




User ImageUser ImageUser Image

One two three four!

I declare a snowball war!

Hit me hit me if you dare!

I'll stick a snowball down your underwear!

biggrin

...Hope is the essence of dreamsUser Image


oooh chilly.
Lani De Mirshanns's avatar

Kawaii Kitten

britnh3
Lani De Mirshanns
User ImageDreams are the windows of hope...




User ImageUser ImageUser Image

One two three four!

I declare a snowball war!

Hit me hit me if you dare!

I'll stick a snowball down your underwear!

biggrin

...Hope is the essence of dreamsUser Image


oooh chilly.
User ImageDreams are the windows of hope...




User ImageUser ImageUser Image

LoL

xd

...Hope is the essence of dreamsUser Image
I'm here, Jade!
Jade Dc-ed's avatar

Golden Genius

clumsydoofus
Jade Dc-ed
clumsydoofus
Jade Dc-ed
clumsydoofus

isn't it fun?!


hahaha gonna make u wet lol

nooooo!!!!
i'm gonna get cold feet!


i dont see snowball on your face ! surprised how can i see the snowball? surprised

i think it also depends on what browser you're using. i can't see the snowballs hit when i'm using firefox but i can for chrome


wow xD yeah im using firefox though eek
Jade Dc-ed's avatar

Golden Genius

General-Lii
I'm here, Jade!


yikes! why i cant throw you? burning_eyes
Jade Dc-ed's avatar

Golden Genius

britnh3
Jade Dc-ed
britnh3
Jade Dc-ed
i hit you blaugh how do i play this snowball fights though? surprised just click the "throw snowball" button? =o

yep. and watch our faces get plastered by the snow

0.0 i didnt saw anything when i hit the throw snowball button though ;o btw do u know where to see the gifts when u play the switchem game?

haven't tried it yet. i figured i should attempt it after a night's sleep, not before, lol. i'm sure it's similar to the other ones. hat will probably be the last item

oh o.o i thought we can find them at the forum? but idk what forum is it. Ugh im stucked at level 8 though idk how many levels do they have xp
Jade Dc-ed
General-Lii
I'm here, Jade!


yikes! why i cant throw you? burning_eyes

Ah! I didn't expect to find another Jade, haha. I was looking for my boyfriend.
britnh3's avatar

Timid Risk-Taker

Jade Dc-ed
britnh3
Jade Dc-ed
britnh3
Jade Dc-ed
i hit you blaugh how do i play this snowball fights though? surprised just click the "throw snowball" button? =o

yep. and watch our faces get plastered by the snow

0.0 i didnt saw anything when i hit the throw snowball button though ;o btw do u know where to see the gifts when u play the switchem game?

haven't tried it yet. i figured i should attempt it after a night's sleep, not before, lol. i'm sure it's similar to the other ones. hat will probably be the last item

oh o.o i thought we can find them at the forum? but idk what forum is it. Ugh im stucked at level 8 though idk how many levels do they have xp

yeah, that is a bit strange. from what i've seen, it would normally be in the rules and regulations. i'll post if i can find it.
i think the final item level is 16. not that i've ever made it that far
britnh3's avatar

Timid Risk-Taker

baraboom barabing
doo doodle
britnh3's avatar

Timid Risk-Taker

so is still going on?
britnh3
so is still going on?


i guess so...?

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games