Welcome to Gaia! ::

UK Gagaboy's avatar

11,850 Points
  • Tycoon 200
  • Signature Look 250
  • Millionaire 200
On the 14th day of Christmas my true love said to me

14 gaians posting.....



lmao I am shocked that this thread is still here. whee surprised stare redface
SHlR0's avatar

Super Junior

13,350 Points
  • Loiterer 100
  • Streaker 200
  • Marathon 300
Berrysama
SHlR0
Berrysama
SHlR0
Berrysama
SHlR0
It is, yeah? biggrin


xD
I kinda wanna try it
I wanna try it too with my hair down and become Sadako I am emotion_awesome
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


My hair is too short for that
o3o
i just get puffy
Is your hair neck length? surprised


Noope
xD
Close crop to the head
ear length?
SHlR0's avatar

Super Junior

13,350 Points
  • Loiterer 100
  • Streaker 200
  • Marathon 300
Chiara20
SHlR0
Chiara20
SHlR0
Chiara20

Yes YES, I totally agree with that! Or one that allows us to enter their world. 3nodding
YES emotion_dowant
we will one day rule the world~ huehuehuehuehue~

I like the way you think. ( ⌒o⌒)人(⌒-⌒ )
Of course. We want to at least dominate the world just once in our lives, like Plankton...
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

xd
Yup xd
Duchess-of-Pink's avatar

Sparkling Darling

12,450 Points
  • Hero 100
  • Snowball Hero 200
  • Protector of Cuteness 150
♪♪Manipulation...Is the name of the game!
Manipulation...Makes all other games look tame!
The goal...Is control...Of your soul!
We're playing mind games...Mind games
Stretching your mind...'Til it snaps!♪♪


♪♪We like to play mind games..Mind games...Mind games
Making the whole thing collapse!
Mind games♪♪


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Hello everyone!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

♪♪The stipulation...Is that I make all the rules!
Intimidation...Turns the wisest men to fools!
You're caught...Overwrought...And distraught!♪♪


♪♪Suddenly the world seems out of joint
Don't you see baby that's the point!
We're playing mind games...Mind games
Twisting your head out of shape!
We like to play mind games...Mind games...mind games
There's no way to escape! Mind games!♪♪
Ohh wow xD's avatar

Dangerous Lunatic

9,500 Points
  • Cash Grabber 500
  • Partygoer 500
  • Marathon 300
fun fun fun o3o
SHlR0's avatar

Super Junior

13,350 Points
  • Loiterer 100
  • Streaker 200
  • Marathon 300
iiSnuggles v2
SHlR0
iiSnuggles v2
SHlR0
iiSnuggles v2



haha xD i hate needles. and too much blood.

OMG, that is not a dream. that is a NITEMARE emotion_0A0

I agree
IKR? And if you become a nurse you get really anxious because you may have to poke another person's vein in order to get their blood and it's like ajkndakjsbdjbadha

Yes crying but I did not scream when I was dreaming about it, instead I felt needles poking me for real I felt paralyzed while I was sleeping D:


I know right but some people don't care about that. :/ People that do, MAY have what I have (my friend told me but cant remember the name) but quench when you hear, see and feel someone is in pain and sometimes you have to touch/rub the spot the pain would be to see if you dont have it.

Omg. you can get sleep paralysed. I read about it. Not related, but can occur if you try to control you dreams. Search Lucid dreams. 2 things can happen if you try it, cant remember the names.

I've been in pain a dream and then up thing thing up happened where i woke up but didn't and cried for real.
Is that feeling similar to when someone tells you what happened to their wound and you end up imagining it and having a tingly sensation inside your body sensation? o.o
I'm not sure how to explain it, but that's how I always feel when I see someone hurt or see blood coming out from their body crying

I think I'm the only person that can't control my dreams at all, it just randomly happens. >_<;


Yes. Exactly. Spot on what i mean.

OMG. Same. eek Im not the only one what has that "tingle experience." There is a name for those people that experience it.

haha I am bit of both. I can only control them if i am partly awake already sweatdrop these before i drift off. Or wake up and dont open my eyes and try drift off again. I continue the story if it was a good one
I can't control my dreams at all even if I drift off into space xD
Saccharose's avatar

Beloved Explorer

7,800 Points
  • Treasure Hunter 100
  • Market Browser 100
  • Window Shopper 100
UK Gagaboy



lmao I am shocked that this thread is still here. whee surprised stare redface


Yeah, I thought this would have went poof with the rest of the themed paraphernalia.
Never got my snake eyes rolling dice, I'm too lazy to roll now.
l3unniii's avatar

Desirable Hunter

7,450 Points
  • Loiterer 100
  • Millionaire 200
  • Money Never Sleeps 200
So did no one win the last 3 days of this contest??
Ohh wow xD's avatar

Dangerous Lunatic

9,500 Points
  • Cash Grabber 500
  • Partygoer 500
  • Marathon 300
l3unniii
So did no one win the last 3 days of this contest??
i guess o_o
l3unniii's avatar

Desirable Hunter

7,450 Points
  • Loiterer 100
  • Millionaire 200
  • Money Never Sleeps 200
Ohh wow xD
l3unniii
So did no one win the last 3 days of this contest??
i guess o
Ohh wow xD
Rediculous..
UK Gagaboy's avatar

11,850 Points
  • Tycoon 200
  • Signature Look 250
  • Millionaire 200
Saccharose
UK Gagaboy



lmao I am shocked that this thread is still here. whee surprised stare redface


Yeah, I thought this would have went poof with the rest of the themed paraphernalia.
Never got my snake eyes rolling dice, I'm too lazy to roll now.


Looks like you are praying for it now! lol
It is great people are still on this thread wink smile
Ohh wow xD's avatar

Dangerous Lunatic

9,500 Points
  • Cash Grabber 500
  • Partygoer 500
  • Marathon 300
l3unniii
Ohh wow xD
l3unniii
So did no one win the last 3 days of this contest??
i guess o
Ohh wow xD
Rediculous..
i know right.. ._. its as if they just quit on the picking :/
UK Gagaboy's avatar

11,850 Points
  • Tycoon 200
  • Signature Look 250
  • Millionaire 200
l3unniii
So did no one win the last 3 days of this contest??


I didn't even win a condom redface stare
Saccharose's avatar

Beloved Explorer

7,800 Points
  • Treasure Hunter 100
  • Market Browser 100
  • Window Shopper 100
UK Gagaboy


Looks like you are praying for it now! lol
It is great people are still on this thread wink smile


I liked the people I met ;D
now I have to go sift through this. definitely grabbing An-cchi yum_tea
UK Gagaboy's avatar

11,850 Points
  • Tycoon 200
  • Signature Look 250
  • Millionaire 200
Saccharose
UK Gagaboy


Looks like you are praying for it now! lol
It is great people are still on this thread wink smile


I liked the people I met ;D
now I have to go sift through this. definitely grabbing An-cchi yum_tea



Yes same for me. I added 3 or 4 friends as i went along. Ancchi was one of the many cool people wink

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games