Welcome to Gaia! ::

Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
Yus you, I said hi *waves*
ARE YOU GONNA ANSWER?!?!

So uh ya...I'm new

I'm a friendly person, at the age of 21

I like many things, including Pewdiepie, Tobuscus, Breathe Carolina (as if you didn't know already), Pierce the Veil, Three Days Grace, Fall Out Boy, BigBang, Pokemon, and much more (there's to much to list).


I'm a mix of American, Polish, Italian, and many more.


and that's it for now I guess ";-;
Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
Twerk it like Miley Cyrus's avatar

Newbie Noob

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Welcome ^^

Ha, it's a slow moving forum.

Anywhoo, welcome to gaia!
Hope you havea wonderful time(:
iHAINECROSS's avatar

Mega Lover

10,300 Points
  • Super Tipsy 200
  • Megathread 100
  • Marathon 300


Hey there 3nodding

Welcome to gaia! I hope you have fun here! And if you have any questions about gaia or confused on how things work here, don't hesitate to Private Message me or comment on my page. I am always willing to help a fellow gaian in need 4laugh
Lithium_Raven's avatar

Invisible Phantom

7,750 Points
  • Invisibility 100
  • Citizen 200
  • Clambake 200
Hello! Welcome to Gaia!
Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
Cookiies n Cream
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Welcome ^^

Ha, it's a slow moving forum.

Anywhoo, welcome to gaia!
Hope you havea wonderful time(:


Haha ok :3

Hi, and thank you (:
Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
iHAINECROSS


Hey there 3nodding

Welcome to gaia! I hope you have fun here! And if you have any questions about gaia or confused on how things work here, don't hesitate to Private Message me or comment on my page. I am always willing to help a fellow gaian in need 4laugh


Hi (:

Thank you, and ok (:
Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
Enchanted Delerium
Hello! Welcome to Gaia!

Hi :3
And thanks ( ^∇^)
Pinji's avatar

Tricky Shapeshifter

12,800 Points
  • Alchemy Level 10 100
  • Treasure Hunter 100
  • Abomination 100

Hello there!
sweatdrop Yeah, this forum can move kinda slow sometimes, but no worries! Welcome to Gaia, wolf friend! I hope you have fun here!
Incandescent Melody's avatar

Fashionable Poster

8,600 Points
  • Cool Cat 500
  • Flatterer 200
  • Peoplewatcher 100
Welcome to Gaia ^_^
Kawaii Mitsukai Tachibana's avatar

Sparkly Prophet

Breathe Carolina Savages
Yus you, I said hi *waves*
ARE YOU GONNA ANSWER?!?!

So uh ya...I'm new

I'm a friendly person, at the age of 21

I like many things, including Pewdiepie, Tobuscus, Breathe Carolina (as if you didn't know already), Pierce the Veil, Three Days Grace, Fall Out Boy, BigBang, Pokemon, and much more (there's to much to list).


I'm a mix of American, Polish, Italian, and many more.


and that's it for now I guess ";-;


Hihi
Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
Pinji

Hello there!
sweatdrop Yeah, this forum can move kinda slow sometimes, but no worries! Welcome to Gaia, wolf friend! I hope you have fun here!


Haha yeah ''( ^◡^)

Hi, and thank you ( ^u^ )
Breathe Carolina Savages's avatar

Hilarious Genius

8,300 Points
  • Hotblooded Hero 50
  • Hero 100
  • Magical Girl 50
Kawaii Mitsukai Tachibana


Hihi


Hihihi ( ^◡^ )

'Sup~?

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games