Welcome to Gaia! ::

Poosy Boot v2's avatar

Warlord

8,650 Points
  • 1 Win 50
  • 20 Wins 100
  • 50 Wins 150
the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey

Welcome to gaia
0Chaimei0's avatar

11,000 Points
  • Object of Affection 150
  • Love Machine 150
  • Partygoer 500
the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey

welcome to gaia
Devils Fruitbowl's avatar

Ruthless Man-Lover

9,600 Points
  • Invisibility 100
  • Risky Lifestyle 100
  • Millionaire 200
the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey



Welcome to Gaia. :]


User Image
Queen-tintin's avatar

Magical Shapeshifter

14,050 Points
  • Sunny Side Up 100
  • Bookworm 100
  • Elysium's Gatekeeper 100
the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey


welcome! Not sure about that I would check if I were you! check the games out ! fix your profile! play games! there's lots to do!
shaiya_the_dark's avatar

Devout Loiterer

10,650 Points
  • Trader 100
  • Entrepreneur 150
  • Tycoon 200
the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey


User Image







Welcome..things should be settled soon enough..in the meantime why don't you try some of the games..great way to pass the time
lildarklili's avatar

Sparkly Fatcat

the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey
Welcome! And I think that's true, or so I heard.
thanks everyone for the big welcome. The games are def addicting lol. there's a lot to do, it's just hard figuring out what i wanna do first.
Adoniia's avatar

Sparkly Tipper

Hey welcome to gaia. yum_puddi
Welcome. If there is any way I can help, let me know.
X-Suishou Shiro-X's avatar

Man-Hungry Humorist

7,750 Points
  • Nudist Colony 200
  • Sausage Fest 200
  • Noob wrangler 100
the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey



Welcome to Gaia! C:
charmy4ever's avatar

Friendly Vampire

10,300 Points
  • Forum Sophomore 300
  • First step to fame 200
  • Happy Birthday! 100
the lunch
Ahoy, It's my first day and i know, lemme count....... nobody. Wanna go into town but someone said u gotta wait like 72 hours before any of that stuff will work?
well phooey


hi welcome to gaia
thanks everyone, much fun
dragontamer_flame's avatar

Fashionable Shapeshifter

Welcome and hope you have fun.
Hello and welcome to gaia.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games