Welcome to Gaia! ::

I have a resinsoul Mei, which I'm just absolutely in love with! Her name is Thurinthel. Though I do have to admit I also know which one I want next a DOT Homme Ducan from Dream of Dolls! He is amazing lol
Neo Sideralis's avatar

Desirable Genius

Fighting Fair
Neo MOF
on the 23rd of July, I ordered my first BJD heart Now I have to wait <v<''.. It's Dollzone Hid (Fullset). I'm very impatiently XD haha.. I want to see his face *o*''


I know you posted this forever ago, but that's the one I LOVE and am probably getting! <3


if you do.. don't take the fullset.
and buy a wig somewhere else.. the wig of the fullset was a furball monster.. I was glad I had one from LUTS. (They have awesome wigs)
and Hid's clothing leaves stains on the resin.. I had him in it for a few minutes, I think, and he had on some places grey / black stains.. Hid himself is white by the way XD I chose for white resin.. (I was so f-ing happy I got him an outfit from LUTS, else he'd be naked)
I found the boots a mini nightmare XD I somehow didn't get the 'shoe laces' in it well, and you have to cut in them every once in a while to get it through a tiny hole XD I had ordered another pair of boots from DollZone, when I had ordered him XD They are awesome though @w@
His face-up is really beautiful biggrin (I had considered DollZone Mo as well in the beginning, but later on I saw pictures of his face-up.. I thought it was a bit ugly ^////^)

I swear in the beginning he hated me XD haha..

I love Hyde though biggrin .. ehm yeah..
>//////< I was wondering if I should let him get a 'piercing'.. there's this girl on a dutch forum who does commissions.. she does also AMAZING face-ups biggrin
And was wondering if I should let him have 'painted nails' XD and a 'tattoo'.. @w@''''

Also have the feeling I need to restring him but I don't dare to yet X'D
Fighting Fair's avatar

Conservative Flatterer

9,150 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Person of Interest 200
  • Full closet 200
Neo MOF
Fighting Fair
Neo MOF
on the 23rd of July, I ordered my first BJD heart Now I have to wait <v<''.. It's Dollzone Hid (Fullset). I'm very impatiently XD haha.. I want to see his face *o*''


I know you posted this forever ago, but that's the one I LOVE and am probably getting! <3


if you do.. don't take the fullset.
and buy a wig somewhere else.. the wig of the fullset was a furball monster.. I was glad I had one from LUTS. (They have awesome wigs)
and Hid's clothing leaves stains on the resin.. I had him in it for a few minutes, I think, and he had on some places grey / black stains.. Hid himself is white by the way XD I chose for white resin.. (I was so f-ing happy I got him an outfit from LUTS, else he'd be naked)
I found the boots a mini nightmare XD I somehow didn't get the 'shoe laces' in it well, and you have to cut in them every once in a while to get it through a tiny hole XD I had ordered another pair of boots from DollZone, when I had ordered him XD They are awesome though @w@
His face-up is really beautiful biggrin (I had considered DollZone Mo as well in the beginning, but later on I saw pictures of his face-up.. I thought it was a bit ugly ^////^)

I swear in the beginning he hated me XD haha..

I love Hyde though biggrin .. ehm yeah..
>//////< I was wondering if I should let him get a 'piercing'.. there's this girl on a dutch forum who does commissions.. she does also AMAZING face-ups biggrin
And was wondering if I should let him have 'painted nails' XD and a 'tattoo'.. @w@''''

Also have the feeling I need to restring him but I don't dare to yet X'D


Thank you so much for the heads up!! Now it's time to shop around haha!
I'm just going to pop in and say: Blue Fairy and Minoru World have beautiful MSDs and Tinies~!

They don't get enough love and I just don't know why. smile
Neo Sideralis's avatar

Desirable Genius

Ailanthus
I'm just going to pop in and say: Blue Fairy and Minoru World have beautiful MSDs and Tinies~!

They don't get enough love and I just don't know why. smile


could you give me the websites? ^^
I want a DollZone Mo or Hid. xD

I just wish they weren't so expensive. ; u;

</3
Neo MOF
Ailanthus
I'm just going to pop in and say: Blue Fairy and Minoru World have beautiful MSDs and Tinies~!

They don't get enough love and I just don't know why. smile


could you give me the websites? ^^



Oooh, you bet! heart

Here's the Blue Fairy website, and here's the Minoru World website. They share some dolls (one company sort of owns the other one, or something like that. I'm not sure~!), but if you want the MSD-sized dolls, head to Blue Fairy for more options. Minoru World's claim to fame is the "Junior" size (35 cm), which is halfway between MSD (42 cm) and Yo-SD (26 cm).

I'm totally biased for them, teehee! smile
Neo Sideralis's avatar

Desirable Genius

Ailanthus
Neo MOF
Ailanthus
I'm just going to pop in and say: Blue Fairy and Minoru World have beautiful MSDs and Tinies~!

They don't get enough love and I just don't know why. smile


could you give me the websites? ^^



Oooh, you bet! heart

Here's the Blue Fairy website, and here's the Minoru World website. They share some dolls (one company sort of owns the other one, or something like that. I'm not sure~!), but if you want the MSD-sized dolls, head to Blue Fairy for more options. Minoru World's claim to fame is the "Junior" size (35 cm), which is halfway between MSD (42 cm) and Yo-SD (26 cm).

I'm totally biased for them, teehee! smile


thank you heart I'm going to check them out XD
*just found this thread*
OMG!!
Ooh I dont have one yet
Im getting my first dollfie 8D
orderded him 2 weeks ago o3o
He's an (e)luts kid delf bory boy
*o* I cant wait to get him home
Flaque
*just found this thread*
OMG!!
Ooh I dont have one yet
Im getting my first dollfie 8D
orderded him 2 weeks ago o3o
He's an (e)luts kid delf bory boy
*o* I cant wait to get him home


Oooh congrats! x3
You must be very excited!
Cinnamon Yum
Flaque
*just found this thread*
OMG!!
Ooh I dont have one yet
Im getting my first dollfie 8D
orderded him 2 weeks ago o3o
He's an (e)luts kid delf bory boy
*o* I cant wait to get him home


Oooh congrats! x3
You must be very excited!


Thank you ;3
And yes I am xD I'v already started to think of names too him o__o
and I have lots of clothes as well XD
uh Im well prepared??
;o do you have dolls as well? o3o
if so, what kinda dolls 8D
Flaque
Cinnamon Yum
Flaque
*just found this thread*
OMG!!
Ooh I dont have one yet
Im getting my first dollfie 8D
orderded him 2 weeks ago o3o
He's an (e)luts kid delf bory boy
*o* I cant wait to get him home


Oooh congrats! x3
You must be very excited!


Thank you ;3
And yes I am xD I'v already started to think of names too him o__o
and I have lots of clothes as well XD
uh Im well prepared??
;o do you have dolls as well? o3o
if so, what kinda dolls 8D


Haha it's always good to be prepared~! ;DD
I want to learn how to make clothes for bjds. ; u; It sounds like fun~
And don't have any. TT w TT;;
I really want him though: http://www.doll-zone.com/pro_detail.asp?id=394
I wish I wasn't so broke. xDD;
Cinnamon Yum
Flaque
Cinnamon Yum
Flaque
*just found this thread*
OMG!!
Ooh I dont have one yet
Im getting my first dollfie 8D
orderded him 2 weeks ago o3o
He's an (e)luts kid delf bory boy
*o* I cant wait to get him home


Oooh congrats! x3
You must be very excited!


Thank you ;3
And yes I am xD I'v already started to think of names too him o__o
and I have lots of clothes as well XD
uh Im well prepared??
;o do you have dolls as well? o3o
if so, what kinda dolls 8D


Haha it's always good to be prepared~! ;DD
I want to learn how to make clothes for bjds. ; u; It sounds like fun~
And don't have any. TT w TT;;
I really want him though: http://www.doll-zone.com/pro_detail.asp?id=394
I wish I wasn't so broke. xDD;


You could buy patterns surprised they arent that expencive
ahh HES SOO CUTE ;O omg!!! really cute *o*
here is the doll i'll get in a month or so (fff it takes too long xD)
link
Flaque
Cinnamon Yum
Flaque
Cinnamon Yum
Flaque
*just found this thread*
OMG!!
Ooh I dont have one yet
Im getting my first dollfie 8D
orderded him 2 weeks ago o3o
He's an (e)luts kid delf bory boy
*o* I cant wait to get him home


Oooh congrats! x3
You must be very excited!


Thank you ;3
And yes I am xD I'v already started to think of names too him o__o
and I have lots of clothes as well XD
uh Im well prepared??
;o do you have dolls as well? o3o
if so, what kinda dolls 8D


Haha it's always good to be prepared~! ;DD
I want to learn how to make clothes for bjds. ; u; It sounds like fun~
And don't have any. TT w TT;;
I really want him though: http://www.doll-zone.com/pro_detail.asp?id=394
I wish I wasn't so broke. xDD;


You could buy patterns surprised they arent that expencive
ahh HES SOO CUTE ;O omg!!! really cute *o*
here is the doll i'll get in a month or so (fff it takes too long xD)
link

Hm that's true. :3
Fwah I know. > u <
I just don't have that much money to spend on him. xDD; Nor do I have paypal...yet.
HOMG his eyyyes. * u * He's adorable~!
Congrats~!! ^ u ^ I hope he arrives as soon as possible!
Cinnamon Yum
Flaque
Cinnamon Yum
Flaque
Cinnamon Yum
Flaque
*just found this thread*
OMG!!
Ooh I dont have one yet
Im getting my first dollfie 8D
orderded him 2 weeks ago o3o
He's an (e)luts kid delf bory boy
*o* I cant wait to get him home


Oooh congrats! x3
You must be very excited!


Thank you ;3
And yes I am xD I'v already started to think of names too him o__o
and I have lots of clothes as well XD
uh Im well prepared??
;o do you have dolls as well? o3o
if so, what kinda dolls 8D


Haha it's always good to be prepared~! ;DD
I want to learn how to make clothes for bjds. ; u; It sounds like fun~
And don't have any. TT w TT;;
I really want him though: http://www.doll-zone.com/pro_detail.asp?id=394
I wish I wasn't so broke. xDD;


You could buy patterns surprised they arent that expencive
ahh HES SOO CUTE ;O omg!!! really cute *o*
here is the doll i'll get in a month or so (fff it takes too long xD)
link

Hm that's true. :3
Fwah I know. > u <
I just don't have that much money to spend on him. xDD; Nor do I have paypal...yet.
HOMG his eyyyes. * u * He's adorable~!
Congrats~!! ^ u ^ I hope he arrives as soon as possible!


Im actually getting him as a christmas gift from my dad xD
I have to spend my own money on the clothes though o3o
Its hard to find good looking clothes that arent that expensive XD and I suck at making clothes XD
paypal is easy and safe ;o I use it
I hope you'll get the doll you desire o3o

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games