Welcome to Gaia! ::

Legends Moral's avatar

Bashful Noob

or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"
Night Walker Riho's avatar

Romantic Gekko

9,000 Points
  • Tipsy 100
  • Millionaire 200
  • Market Browser 100
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"

OMG i'm totally with you. I cried a little. Especially with how cruel he was to her!
Ayamae Akahana's avatar

Liberal Codger

MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"


I didn't cry, but I was extremely shocked when he choked Katniss. I was all "Awww here comes the hug!" and then "OH MY GOD WHAT IS HE DOING!?" xD I cried later when he was upset that he went crazy in the attack on the capitol, because it was like "Oh man, Peeta's back!" ;~;
Legends Moral's avatar

Bashful Noob

Ayamae Akahana
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"


I didn't cry, but I was extremely shocked when he choked Katniss. I was all "Awww here comes the hug!" and then "OH MY GOD WHAT IS HE DOING!?" xD I cried later when he was upset that he went crazy in the attack on the capitol, because it was like "Oh man, Peeta's back!" ;~;
yeah, i totally bawlled when finnick married anni, got her prego then died i was all "awwwwwwwwwwwwww you go marrireed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1" read mores "NOOOOOOO FINNICK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" reds that he had a little kid "i.....i........FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Legends Moral's avatar

Bashful Noob

Night Walker Riho
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"

OMG i'm totally with you. I cried a little. Especially with how cruel he was to her!
yeah gonk
gonk i did
Night Walker Riho's avatar

Romantic Gekko

9,000 Points
  • Tipsy 100
  • Millionaire 200
  • Market Browser 100
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"

OMG i'm totally with you. I cried a little. Especially with how cruel he was to her!
yeah gonk

Yes and poor Finnick! he was my favorite and she watched him die like that and poor annie is now going to be more mentally crazy and!!!! ugh so not cool. She did good killing Coin though
Legends Moral's avatar

Bashful Noob

Night Walker Riho
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"

OMG i'm totally with you. I cried a little. Especially with how cruel he was to her!
yeah gonk

Yes and poor Finnick! he was my favorite and she watched him die like that and poor annie is now going to be more mentally crazy and!!!! ugh so not cool. She did good killing Coin though
yeah crying i had cried so much when i found out he had a kid then i saw an art that had annie holding their son and he was holding the rope and it hand finnick with his arms around his kid and annie but he was a ghost so i started crying even more and my bf was all "IF UR CRYING OVER THAT BOOK IM GONNA BURN IT!!!!!!!!!!!" so i turned on the tv to spongebob and im all "IM CRYING FINNI- I MEAN SPONGEBOB DIE- I MEAN DROPPED THE CRABBY PATTY" gonk
Legends Moral's avatar

Bashful Noob

tichelle12
gonk i did
crying <----- i still be cryin over it
Night Walker Riho's avatar

Romantic Gekko

9,000 Points
  • Tipsy 100
  • Millionaire 200
  • Market Browser 100
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"

OMG i'm totally with you. I cried a little. Especially with how cruel he was to her!
yeah gonk

Yes and poor Finnick! he was my favorite and she watched him die like that and poor annie is now going to be more mentally crazy and!!!! ugh so not cool. She did good killing Coin though
yeah crying i had cried so much when i found out he had a kid then i saw an art that had annie holding their son and he was holding the rope and it hand finnick with his arms around his kid and annie but he was a ghost so i started crying even more and my bf was all "IF UR CRYING OVER THAT BOOK IM GONNA BURN IT!!!!!!!!!!!" so i turned on the tv to spongebob and im all "IM CRYING FINNI- I MEAN SPONGEBOB DIE- I MEAN DROPPED THE CRABBY PATTY" gonk

lol i would cry to watching spongebob. Thats its own kinda torture.
I was team Peeta so the ending made me really happy.
REAL!
Legends Moral's avatar

Bashful Noob

Night Walker Riho
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"

OMG i'm totally with you. I cried a little. Especially with how cruel he was to her!
yeah gonk

Yes and poor Finnick! he was my favorite and she watched him die like that and poor annie is now going to be more mentally crazy and!!!! ugh so not cool. She did good killing Coin though
yeah crying i had cried so much when i found out he had a kid then i saw an art that had annie holding their son and he was holding the rope and it hand finnick with his arms around his kid and annie but he was a ghost so i started crying even more and my bf was all "IF UR CRYING OVER THAT BOOK IM GONNA BURN IT!!!!!!!!!!!" so i turned on the tv to spongebob and im all "IM CRYING FINNI- I MEAN SPONGEBOB DIE- I MEAN DROPPED THE CRABBY PATTY" gonk

lol i would cry to watching spongebob. Thats its own kinda torture.
I was team Peeta so the ending made me really happy.
REAL!
yeah i was like ******** YEAH TAKE THAT GALE
Night Walker Riho's avatar

Romantic Gekko

9,000 Points
  • Tipsy 100
  • Millionaire 200
  • Market Browser 100
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
yeah gonk

Yes and poor Finnick! he was my favorite and she watched him die like that and poor annie is now going to be more mentally crazy and!!!! ugh so not cool. She did good killing Coin though
yeah crying i had cried so much when i found out he had a kid then i saw an art that had annie holding their son and he was holding the rope and it hand finnick with his arms around his kid and annie but he was a ghost so i started crying even more and my bf was all "IF UR CRYING OVER THAT BOOK IM GONNA BURN IT!!!!!!!!!!!" so i turned on the tv to spongebob and im all "IM CRYING FINNI- I MEAN SPONGEBOB DIE- I MEAN DROPPED THE CRABBY PATTY" gonk

lol i would cry to watching spongebob. Thats its own kinda torture.
I was team Peeta so the ending made me really happy.
REAL!
yeah i was like ******** YEAH TAKE THAT GALE

At first I was happy that Gale was there and she knew how he felt but he waited to long and wasn't understanding enough. Peeta knew how she felt and was there every step along teh way. I was very glad at the end with the babies playing on a graveyard lol
Ayamae Akahana's avatar

Liberal Codger

MyBloodyDeath
Ayamae Akahana
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"


I didn't cry, but I was extremely shocked when he choked Katniss. I was all "Awww here comes the hug!" and then "OH MY GOD WHAT IS HE DOING!?" xD I cried later when he was upset that he went crazy in the attack on the capitol, because it was like "Oh man, Peeta's back!" ;~;
yeah, i totally bawlled when finnick married anni, got her prego then died i was all "awwwwwwwwwwwwww you go marrireed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1" read mores "NOOOOOOO FINNICK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" reds that he had a little kid "i.....i........FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Yes, somehow, knowing that there was a Mini Finnick made it a little less heartbreaking.
Legends Moral's avatar

Bashful Noob

Night Walker Riho
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
Night Walker Riho
MyBloodyDeath
yeah gonk

Yes and poor Finnick! he was my favorite and she watched him die like that and poor annie is now going to be more mentally crazy and!!!! ugh so not cool. She did good killing Coin though
yeah crying i had cried so much when i found out he had a kid then i saw an art that had annie holding their son and he was holding the rope and it hand finnick with his arms around his kid and annie but he was a ghost so i started crying even more and my bf was all "IF UR CRYING OVER THAT BOOK IM GONNA BURN IT!!!!!!!!!!!" so i turned on the tv to spongebob and im all "IM CRYING FINNI- I MEAN SPONGEBOB DIE- I MEAN DROPPED THE CRABBY PATTY" gonk

lol i would cry to watching spongebob. Thats its own kinda torture.
I was team Peeta so the ending made me really happy.
REAL!
yeah i was like ******** YEAH TAKE THAT GALE

At first I was happy that Gale was there and she knew how he felt but he waited to long and wasn't understanding enough. Peeta knew how she felt and was there every step along teh way. I was very glad at the end with the babies playing on a graveyard lol
yeah please gale is basically a guy version of katniss and peeta is the the yin to the whole yin and yang thing
Legends Moral's avatar

Bashful Noob

Ayamae Akahana
MyBloodyDeath
Ayamae Akahana
MyBloodyDeath
or was it just me? I admit to shedding a few tears over it, I will even admit that I was a little mad whe he started flirting with annie I was all "b***h NO! YOUVE BEEN IN LOVE WITH KATNISS FOR YEARS YOU DUMBASS!"


I didn't cry, but I was extremely shocked when he choked Katniss. I was all "Awww here comes the hug!" and then "OH MY GOD WHAT IS HE DOING!?" xD I cried later when he was upset that he went crazy in the attack on the capitol, because it was like "Oh man, Peeta's back!" ;~;
yeah, i totally bawlled when finnick married anni, got her prego then died i was all "awwwwwwwwwwwwww you go marrireed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1" read mores "NOOOOOOO FINNICK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" reds that he had a little kid "i.....i........FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Yes, somehow, knowing that there was a Mini Finnick made it a little less heartbreaking.

at first i was all YOU SHOULD PULLED KATNISS DOWN AND LET HER DIE! but then yeah i didnt see where the story would have gone with that so i was all how dare you kill finnick! oh he had a little baby!!!!!!! GIMMIE! - grabby hands then runs away with the baby

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games