Welcome to Gaia! ::

Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare
Why is it called LoL?

Because that's what I do when people actually play that shitty game.

oh? and what do you play that is so superior and gr8?

video games are for losers
neutral what do you do in your spare time other than sit on gaia

******** bitches
User Image
you and I both know that isnt true

WHO THE HELL DO YOU THINK I AM?
Pooboss's avatar

Partying Reveler

Thermacare
Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare

video games are for losers
neutral what do you do in your spare time other than sit on gaia

******** bitches
User Image
you and I both know that isnt true

WHO THE HELL DO YOU THINK I AM?
some f**
Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare

video games are for losers
neutral what do you do in your spare time other than sit on gaia

******** bitches
User Image
you and I both know that isnt true

WHO THE HELL DO YOU THINK I AM?
some f**

I asked who you thought I was, not who you think you are.
Pooboss's avatar

Partying Reveler

Thermacare
Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare

******** bitches
User Image
you and I both know that isnt true

WHO THE HELL DO YOU THINK I AM?
some f**

I asked who you thought I was, not who you think you are.
rolleyes whoa good one youre so clever
Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare
Pooboss
Thermacare

******** bitches
User Image
you and I both know that isnt true

WHO THE HELL DO YOU THINK I AM?
some f**

I asked who you thought I was, not who you think you are.
rolleyes whoa good one youre so clever

Thanks cool
Pooboss
HippoSink
Pooboss
HippoSink
Pooboss
my pvp.net s**t keeps dcing
Same here. Must be that maintenance bullshit...
Weaaaaaaaaaaak.
err i didnt mean to leave skype, my computer like restarted itself neutral
We both went to sleep right after that anyway biggrin
That was fun. You were really quiet though sad
i was really tired and you guys were talking about stuff and i was all like I dunno what that means or what they are talking about so imma focus real hard on not dying smile
Haha, yeah me and Dan late at night are hard to keep up with. We feed off eachothers stupidity.
I'm gunna play a couple games after work if you wanna join smile
I won't be nearly as tired, so it should be better haha.
Celadonia's avatar

Shy Elder

10,200 Points
  • Object of Affection 150
  • Bunny Spotter 50
  • V-Day 2011 Event 100
i wanna play
emo
Pooboss's avatar

Partying Reveler

HippoSink
Pooboss
HippoSink
Pooboss
HippoSink
Pooboss
my pvp.net s**t keeps dcing
Same here. Must be that maintenance bullshit...
Weaaaaaaaaaaak.
err i didnt mean to leave skype, my computer like restarted itself neutral
We both went to sleep right after that anyway biggrin
That was fun. You were really quiet though sad
i was really tired and you guys were talking about stuff and i was all like I dunno what that means or what they are talking about so imma focus real hard on not dying smile
Haha, yeah me and Dan late at night are hard to keep up with. We feed off eachothers stupidity.
I'm gunna play a couple games after work if you wanna join smile
I won't be nearly as tired, so it should be better haha.
okie

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games