Welcome to Gaia! ::

Mikaryuu's avatar

8,300 Points
  • Brandisher 100
  • Piepitcher 100
  • Conversationalist 100
I saw it with my brother and we quote it all the time! It was EPIC! smile what do y'all think?
the crow4's avatar

2,050 Points
  • Signature Look 250
  • Consumer 100
  • Autobiographer 200
i saw it and i loved it it was awesome and definatly epic hahaha
EmPtY ChAmBeR's avatar

3,250 Points
  • Citizen 200
  • Person of Interest 200
  • Signature Look 250
I haven't but i'm gonna go see it tomorrow
EmPtY ChAmBeR's avatar

3,250 Points
  • Citizen 200
  • Person of Interest 200
  • Signature Look 250
I haven't but i'm gonna go see it tomorrow
hey yea i saw scott pilgram and it was the mos retaed movie ever i want my money back it was a total waste wahmbulance wahmbulance exclaim exclaim
Rim The Mofo Sky's avatar

8,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • V-Day 2011 Event 100
  • Friendly 100
XxSexyBabiexX
hey yea i saw scott pilgram and it was the mos retaed movie ever i want my money back it was a total waste wahmbulance wahmbulance exclaim exclaim


Then you must be blind and deaf. talk2hand
xX_JaSmiiN_Xx's avatar

4,350 Points
  • Hygienic 200
  • Dressed Up 200
  • Member 100
No omg this is wat happened
i didn't wna watch it at 1st with my cuzz bcz i didn't watch anything like that
then wen i finally agreed guess wat happened
wen we gt there they said that it wasn't on anymore so we gt soooo pissed and i said wat else do u wna watch then, then my cuzz said the last airbender
then wen i agreed 2 that we had 2 pay £6.50.
wen we gt in the cinema the last airbender was sooo boring i was literally half asleep and my cuzz's popcorn fell dwn Lol!
the 3D was sooooo nt worth it
it wasn't even in 3D it was just lyk an ordinary film!
so that's hw our day ended. rofl
tenshi_chidarake's avatar

5,950 Points
  • Conversationalist 100
  • Invisibility 100
  • Citizen 200
I haven't seen the movie yet, but I have the comics, and I must say, the comic series is one of the most epic things I have ever read in the history of awesome.
Aplha Omega 303's avatar

5,000 Points
  • Invisibility 100
  • First step to fame 200
  • Wall Street 200
ditto XD can't stop quoting it
LadyLadyLOL's avatar

3,300 Points
  • Dressed Up 200
  • Member 100
  • Treasure Hunter 100
i need gold so im going to write alot o3o hi hi hi hi hi hi hi, YES that movie was EPIC!!!! rofl lol the 'L' word o3o nope the other 'L' word hahaha heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart
SentaiKotaNorth's avatar

3,950 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Hygienic 200
  • Wall Street 200
I loved that movie, it was smart witty and EPIC
Kala Kirya's avatar

3,450 Points
  • Forum Dabbler 200
  • Citizen 200
I keep thinking I should go see it, and then I remember I have no money.... crying
Spork Bandit's avatar

7,350 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Invisibility 100
  • Clambake 200
Best movie EVER. I fell in love with Wallace, though. crying
tenshi_chidarake's avatar

5,950 Points
  • Conversationalist 100
  • Invisibility 100
  • Citizen 200
What did you moviegoers think about Micheal Cera as Scott Pilgrim?
I sawz it. It was most AWESOME SAUCE!

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games