Welcome to Gaia! ::

mo-he-sa's avatar

Precious Treasure

8,850 Points
  • Love Machine 150
  • Ultimate Player 200
  • Object of Affection 150
Loki The Snake-Tongued
XxGothic RavenxX
OMG LOKI ALL THE FREAKING WAY!!!! MARRY ME LOKI!!! I heart Loki. He is smexi. No... HE'S TOO SMEXI! ;D LOKI RULES! Btw 2 Happy 4 U 8D Love the signature. wink


I love you too, but not so fast on the marriage thing. sweatdrop


Lol rofl LMFAO! Wait u love me???? wink >_<
o_O Captain Lexie O_o's avatar

Bashful Paladin

8,900 Points
  • Love Machine 150
  • Mark Twain 100
  • Battle: Knight 100
Loki The Snake-Tongued
XxGothic RavenxX
OMG LOKI ALL THE FREAKING WAY!!!! MARRY ME LOKI!!! I heart Loki. He is smexi. No... HE'S TOO SMEXI! ;D LOKI RULES! Btw 2 Happy 4 U 8D Love the signature. wink


I love you too, but not so fast on the marriage thing. sweatdrop

Lol! Can I be the bride's maid?? emotion_kirakira Lol jk
Galluxee's avatar

Sparkly Streaker

8,800 Points
  • Invisibility 100
  • Conversationalist 100
  • Money Never Sleeps 200
XxGothic RavenxX
Loki The Snake-Tongued
XxGothic RavenxX
OMG LOKI ALL THE FREAKING WAY!!!! MARRY ME LOKI!!! I heart Loki. He is smexi. No... HE'S TOO SMEXI! ;D LOKI RULES! Btw 2 Happy 4 U 8D Love the signature. wink


I love you too, but not so fast on the marriage thing. sweatdrop


Lol rofl LMFAO! Wait u love me???? wink >_<


I love all of the women that love me and not Thor. XP
Galluxee's avatar

Sparkly Streaker

8,800 Points
  • Invisibility 100
  • Conversationalist 100
  • Money Never Sleeps 200
2 Happy 4 U 8D
Loki The Snake-Tongued
XxGothic RavenxX
OMG LOKI ALL THE FREAKING WAY!!!! MARRY ME LOKI!!! I heart Loki. He is smexi. No... HE'S TOO SMEXI! ;D LOKI RULES! Btw 2 Happy 4 U 8D Love the signature. wink


I love you too, but not so fast on the marriage thing. sweatdrop

Lol! Can I be the bride's maid?? emotion_kirakira Lol jk


I'm not getting married! gonk
oh hey loki
twiterpert's avatar

Invisible Regular

Woo, Loki. Please don't quote me :c
Galluxee's avatar

Sparkly Streaker

8,800 Points
  • Invisibility 100
  • Conversationalist 100
  • Money Never Sleeps 200
rocketbutts
oh hey loki


Hello.
Galluxee's avatar

Sparkly Streaker

8,800 Points
  • Invisibility 100
  • Conversationalist 100
  • Money Never Sleeps 200
@twiterpert I won't.
o_O Captain Lexie O_o's avatar

Bashful Paladin

8,900 Points
  • Love Machine 150
  • Mark Twain 100
  • Battle: Knight 100
XxGothic RavenxX
2 Happy 4 U 8D
XxGothic RavenxX
OMG LOKI ALL THE FREAKING WAY!!!! MARRY ME LOKI!!! I heart Loki. He is smexi. No... HE'S TOO SMEXI! ;D LOKI RULES! Btw 2 Happy 4 U 8D Love the signature. wink

Thanks. I can make an awesome sig. for you! Do you want me to??

:O YES!!!!! :O I am gonna start an awesome topic brb.

Here it is, tell me what you think...

emotion_bigheart ~Loki~ emotion_bigheart
User Image
~Trust me Loki, I know!~

emotion_bigheart

[align=center][color=forestgreen][size=24]:bigheart: ~Loki~ :bigheart:[/size]
[img]http://i109.photobucket.com/albums/n44/lizzie_turner/gifs/tumblr_m394f0aIbJ1r802p0.gif[/img]
[size=18]~Trust me Loki, I know!~[/size][/color]
:bigheart:[/align]
Ayumu_Z's avatar

Lonely Abomination

20,200 Points
  • Alchemy Level 7 100
  • Conventioneer 300
  • Partygoer 500
I wish I was Loki.. (thinks of The Mask) emotion_yatta
BjordahlKathryn1991's avatar

Sparkly Shapeshifter

5,000 Points
  • Team Jacob 100
  • Team Edward 100
  • Contributor 150
Loki is a pretty good villain and very menacing and charming at the same time.
so how's ragnarok coming along?
Yay, I love Loki! No quoting me please
o_O Captain Lexie O_o's avatar

Bashful Paladin

8,900 Points
  • Love Machine 150
  • Mark Twain 100
  • Battle: Knight 100
BalancedFan
I wish I was Loki.. (thinks of The Mask) emotion_yatta

Sometimes I have those moments where I wished I were him, due to my horrible ninja skills! gonk

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games