Welcome to Gaia! ::

NICE IN LIP x L
SerenShay
sounds like there is a bunch of power in the feeling
It's pretty nice~ biggrin
haha, i feel like i should make a avie with green in it now
Colored Plain's avatar

Ruthless Bloodsucker

Rachel Covaks
You guys post way too muh.
THIS DESERVES SOME ATTENTION, I SECOND THIS. LOL. rofl
Colored Plain
Nothing much besides posting in here, trying to do my Math work at the same time and dealing with guys. xD
Busy, old me.

And yourself?
Trying to do data recovery on almost dead drive, looking at prettyboys, and lurking about
L l X l E 's avatar

Magical Vampire

10,650 Points
  • Magical Girl 50
  • Hero 100
  • Hotblooded Hero 50
● ☾ ● ---R u r i a --- When I'm done with you, you won't trust your own mind. ---



---Very nice graphics!!

DemonAngel_Maeyin's avatar

Magical Kitten

10,200 Points
  • Little Bunny Foo Foo 100
  • Magical Girl 50
  • Cat Fancier 100
Creamy Milk


Mines was last week xD pooie~

new tablet user? o; <333


O boo that sucks.

Kinda. I've used it before though, i colored the pic in my siggy.
I think it's just cuz i took some advil.
esste

I've been really, really sick :I Physically and emotionally.

@Waffle;
Is it an item?

@Black Phantom Butterfly:
I'm doing okay :3
Creamy Milk's avatar

Desirable Player

DemonAngel_Maeyin
Creamy Milk


Mines was last week xD pooie~

new tablet user? o; <333


O boo that sucks.

Kinda. I've used it before though, i colored the pic in my siggy.
I think it's just cuz i took some advil.


DDD; I think you should let yourself rest up P; if things aint working out for you now~ theres always tommorow~

c: <333
Creamy Milk's avatar

Desirable Player

Ruria Dibella
● ☾ ● ---R u r i a --- When I'm done with you, you won't trust your own mind. ---



---Very nice graphics!!



> u < Awhhh thx
Sex Waffle's avatar

Malevolent Phantom

NICE IN LIP x L
*looks around and makes sure Waffle isn't looking*
(´・ω・`)

*smashes her face to the ground and starts to drag it about*
........
D :<
*Puts a pillow between her face and the ground*

Lavie
Could be.
BADsketching's avatar

Shadowy Lunatic

Ruria Dibella
● ☾ ● ---R u r i a --- When I'm done with you, you won't trust your own mind. ---



---Very nice graphics!!

why u avi so pretty! D<
ManateeMan's avatar

Generous Elder

16,200 Points
  • Beta Citizen 0
  • Champion 300
  • Destroyer of Cuteness 150
Creamy Milk
ManateeMan
Creamy Milk
ManateeMan
Creamy Milk
Naiya Akin
heart


*Eats Nai*

Spit that out young lady, you don't know where that's been


Lawls itslike ur saying Nai is dirty or something!

-gnaws on her bones-

I bet she is, in her own special way, now spit her out.


But she tastyyy ;D Sexyyy Thangg agrees!

That means you give her the occasional lick, you don't eat her!
L l X l E 's avatar

Magical Vampire

10,650 Points
  • Magical Girl 50
  • Hero 100
  • Hotblooded Hero 50
● ☾ ● ---R u r i a --- When I'm done with you, you won't trust your own mind. ---



---NP

@ BG
Because i know how you like it bby? -winkwink- emotion_bigheart emotion_kirakira

Honey Duu's avatar

Devoted Darling

Sex Waffle
NICE IN LIP x L
*looks around and makes sure Waffle isn't looking*
(´・ω・`)

*smashes her face to the ground and starts to drag it about*
........
D :<
*Puts a pillow between her face and the ground*

Lavie
Could be.
Σ(゜д゜; )
Crap I've been spotted!

*moves faster and leaves the pillow behind*
Creamy Milk's avatar

Desirable Player

ManateeMan
[


But butt buttt I ateded her already emotion_awesome
Honey Duu's avatar

Devoted Darling

SerenShay
NICE IN LIP x L
SerenShay
sounds like there is a bunch of power in the feeling
It's pretty nice~ biggrin
haha, i feel like i should make a avie with green in it now
Oh my~ biggrin

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games