Welcome to Gaia! ::

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.






Offer anything above 5k.


Pictures will be taken with cell phone.

[quote=D33PTHROATiNG][/quote]
[b]What do you want it to say:[/b]
[b]Offer:[/b]


Will do signs at weekends. c:
Sign orders are listed here.-






pyr04h1r3's avatar

Greedy Firestarter

10,900 Points
  • Firestarter 200
  • Profitable 100
  • Money Never Sleeps 200
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: luv dat f1r3
Offer:50k
Plz
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: luv dat f1r3
Offer:50k
Plz

Sure. c: Send trade please.

//edit: I LOVE the art in your signature. emotion_kirakira
pyr04h1r3's avatar

Greedy Firestarter

10,900 Points
  • Firestarter 200
  • Profitable 100
  • Money Never Sleeps 200
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: luv dat f1r3
Offer:50k
Plz

Sure. c: Send trade please.

//edit: I LOVE the art in your signature. emotion_kirakira

thx u. twiichii did it 4 me. trade sent
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: luv dat f1r3
Offer:50k
Plz

Sure. c: Send trade please.

//edit: I LOVE the art in your signature. emotion_kirakira

thx u. twiichii did it 4 me. trade sent

I'm sooo gonna stalk that person. emotion_dowant //EDIT No²: No results found. gonk

I made two. sweatdrop Hope you don't mind.
User Image

User Image
pyr04h1r3's avatar

Greedy Firestarter

10,900 Points
  • Firestarter 200
  • Profitable 100
  • Money Never Sleeps 200
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: luv dat f1r3
Offer:50k
Plz

Sure. c: Send trade please.

//edit: I LOVE the art in your signature. emotion_kirakira

thx u. twiichii did it 4 me. trade sent

I'm sooo gonna stalk that person. emotion_dowant //EDIT No²: No results found. gonk

I made two. sweatdrop Hope you don't mind.
User Image

User Image

Luv em both. I accept trade in a min. Its hard to do this from my fone, I left to da gym. If u look under twiichii.daviantart dot com u will find her. Oh plz don't delete for a bit. Won't b home 4 an hr so I can save em heart
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: luv dat f1r3
Offer:50k
Plz

Sure. c: Send trade please.

//edit: I LOVE the art in your signature. emotion_kirakira

thx u. twiichii did it 4 me. trade sent

I'm sooo gonna stalk that person. emotion_dowant //EDIT No²: No results found. gonk

I made two. sweatdrop Hope you don't mind.
User Image

User Image

Luv em both. I accept trade in a min. Its hard to do this from my fone, I left to da gym. If u look under twiichii.daviantart dot com u will find her. Oh plz don't delete for a bit. Won't b home 4 an hr so I can save em heart

I'll leave them on my Photobucket, don't worry. c: Do you happen to know if you can accept trades on the Gaia app at all? Mine never lets me. gonk Not sure if it's just my phone or the app though.. >.<

Oh, I thought you meant on Gaia. XD I'll go find her. emotion_dowant
pyr04h1r3's avatar

Greedy Firestarter

10,900 Points
  • Firestarter 200
  • Profitable 100
  • Money Never Sleeps 200
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG

Sure. c: Send trade please.

//edit: I LOVE the art in your signature. emotion_kirakira

thx u. twiichii did it 4 me. trade sent

I'm sooo gonna stalk that person. emotion_dowant //EDIT No²: No results found. gonk

I made two. sweatdrop Hope you don't mind.
User Image

User Image

Luv em both. I accept trade in a min. Its hard to do this from my fone, I left to da gym. If u look under twiichii.daviantart dot com u will find her. Oh plz don't delete for a bit. Won't b home 4 an hr so I can save em heart

I'll leave them on my Photobucket, don't worry. c: Do you happen to know if you can accept trades on the Gaia app at all? Mine never lets me. gonk Not sure if it's just my phone or the app though.. >.<

Oh, I thought you meant on Gaia. XD I'll go find her. emotion_dowant
I don't know. Hated that app. Drove me nut. Jus keep 4 da daily bonus. I'll have to check wen having another trade. N twiichii is on Gaia, I was jus assuming it was the same name but I went back to my pm s n it something else. If u don't find her on dA let me know n wen I get home I'll look her name up. smile
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG
pyr04h1r3
D33PTHROATiNG

Sure. c: Send trade please.

//edit: I LOVE the art in your signature. emotion_kirakira

thx u. twiichii did it 4 me. trade sent

I'm sooo gonna stalk that person. emotion_dowant //EDIT No²: No results found. gonk

I made two. sweatdrop Hope you don't mind.
User Image

User Image

Luv em both. I accept trade in a min. Its hard to do this from my fone, I left to da gym. If u look under twiichii.daviantart dot com u will find her. Oh plz don't delete for a bit. Won't b home 4 an hr so I can save em heart

I'll leave them on my Photobucket, don't worry. c: Do you happen to know if you can accept trades on the Gaia app at all? Mine never lets me. gonk Not sure if it's just my phone or the app though.. >.<

Oh, I thought you meant on Gaia. XD I'll go find her. emotion_dowant
I don't know. Hated that app. Drove me nut. Jus keep 4 da daily bonus. I'll have to check wen having another trade. N twiichii is on Gaia, I was jus assuming it was the same name but I went back to my pm s n it something else. If u don't find her on dA let me know n wen I get home I'll look her name up. smile

I hate it too but it loads faster than my browser. gonk Bleh, I only use it in school anyways and not enough to complain about it. :p
Just checked her dA, it shows that her Gaian name is Milahdesu. c: I guess I'm well informed now. 3nodding
teileaf's avatar

Bashful Bloodsucker

D33PTHROATiNG

What do you want it to say: teilanthropy
Offer: 20k
pyr04h1r3's avatar

Greedy Firestarter

10,900 Points
  • Firestarter 200
  • Profitable 100
  • Money Never Sleeps 200
Kool. U found it whee gotta go. It was chattin wit u. My gym partner is looking @ me funny for being on my fone. :/
Ryuuk the Shinigami's avatar

Girl-Crazy Flatterer

13,200 Points
  • Partygoer 500
  • Perfect Attendance 400
  • Conventioneer 300
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: Ryuuk <3
Offer: 10k each for 2 signs
different poses?
-l- 2nd Sucks -l-'s avatar

Beloved Noob

D33PTHROATiNG

What do you want it to say: "Johnny bre heart "
Offer:10k + a fan sign? c;
teilanthropy
D33PTHROATiNG

What do you want it to say: teilanthropy
Offer: 20k

Sure. c: Send me the trade please. I'll get right to it. 3nodding
Shamelessly formatted by GaiArch.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
pyr04h1r3
Kool. U found it whee gotta go. It was chattin wit u. My gym partner is looking @ me funny for being on my fone. :/

Oh my, I'm sorry. sweatdrop Have fun working out. c:
Shamelessly formatted by GaiArch.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games