Welcome to Gaia! ::

StarshipCaptain's avatar

Dapper Dabbler

6,150 Points
  • Tipsy 100
  • Invisibility 100
  • Money Never Sleeps 200
The Young Rapid
i do own this forum

myself, KTHRSS, 2d planet, TABLEWRECKER, Emergency Induction Port, Neige ist Krieg, dollarbillblues, and Nothing New Under the Sun are the owners of metal forum.

what we say goes

******** f*****t

OP listen to album in KTHRSS's sig.
Contagioned's avatar

Smoker

i can't stop listening to blackgaze bands
KTHRSS's avatar

Fashionable Smoker

idk man if he can't get the deepness that is xasthur there's no hope
Contagioned's avatar

Smoker

are there actually people here that really enjoy xasthur
KTHRSS
idk man if he can't get the deepness that is xasthur there's no hope

I think the most hardcore band i've listened to would be torture killer or six feet under...I thank you for trying though biggrin And tool is a great band and my idea of "deep" so thx again smile
KTHRSS's avatar

Fashionable Smoker

Contagioned
are there actually people here that really enjoy xasthur
i would sincerely hope not
StarshipCaptain's avatar

Dapper Dabbler

6,150 Points
  • Tipsy 100
  • Invisibility 100
  • Money Never Sleeps 200
KTHRSS
idk man if he can't get the deepness that is xasthur there's no hope

leviathan is so much blacker omg
KTHRSS's avatar

Fashionable Smoker

StarshipCaptain
KTHRSS
idk man if he can't get the deepness that is xasthur there's no hope

leviathan is so much blacker omg
ur rite only can you reach the 10th sublevel of suicide with leviathan
StarshipCaptain's avatar

Dapper Dabbler

6,150 Points
  • Tipsy 100
  • Invisibility 100
  • Money Never Sleeps 200
KTHRSS
StarshipCaptain
KTHRSS
idk man if he can't get the deepness that is xasthur there's no hope

leviathan is so much blacker omg
ur rite only can you reach the 10th sublevel of suicide with leviathan

i hope someday i can fail to commit suicide a million times like malefic
Amanda Gaider's avatar

Shirtless Seeker

KTHRSS
Contagioned
are there actually people here that really enjoy xasthur
i would sincerely hope not

I dig Subliminal Genocide, but then again I have s**t taste.
Contagioned
i can't stop listening to blackgaze bands

Found something with what you posted. grey waters is not bad biggrin thx again
kearni filth
u guys are getting uncreative when u have to make fun of someones forehead


op stands for original poster and it's a dumb question because you'r being really superficial and vague by asking for something with "depth" without even trying once to define what you mean

also it's kind of a douchey question because only assholes listen to music strictly for how "deep" it seems to them
it's like a psuedointellectual thing that ppl use to feel superior to others by saying their music is deeper and someone else's favorite band is shallow as if that is even determinable

also a lot of the time these "deep" a**l sex connoisseurs like shitty music and your vid looks like some sort of deathcore band and ur haircut isn't helping
MR GREAT POST WHY LIE
kearni filth
u guys are getting uncreative when u have to make fun of someones forehead


op stands for original poster and it's a dumb question because you'r being really superficial and vague by asking for something with "depth" without even trying once to define what you mean

also it's kind of a douchey question because only assholes listen to music strictly for how "deep" it seems to them
it's like a psuedointellectual thing that ppl use to feel superior to others by saying their music is deeper and someone else's favorite band is shallow as if that is even determinable

also a lot of the time these "deep" a**l sex connoisseurs like shitty music and your vid looks like some sort of deathcore band and ur haircut isn't helping

You're a little late XD i already muted him. thx tho biggrin
OP you have to stick around for awhile and get to know people then you can have opinions and post more.
Onani Master Luna Thoth's avatar

Hygienic Humorist

1. This is not metal. It's whinny metalcore sissy fest.
2. If you want more, try going to youtube and typing "Melodic Metalcore" or "Alternative Metalcore" or some thing along those lines.
3. It's not metal because not every thing with distorted guitars and screaming is metal.
4. Also just because it has metal in the name doesn't make it metal.
5. Cam u n the newrags don't own the forum, David is queen of this only.
6. And seriously OP, wash your face there are products for getting rid of oily skin, use them.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games