Welcome to Gaia! ::

kostyaa
Hahahaha thug life. Man, my life. . .is a vegetating one. ******** life.
I just want to do nothing all day long erry day. < A >
Ah man, your rl friends sound like a pain. Mine are at times which is annoying as ******** but then you get used to them.
I actually like my online friends a lot more than my rl friends which is terrible to say but like, idk, I guess the less judgement, the ability to confide, the ability to be more accepting and not like be a serious d**k and s**t. idk. IDK.
And it's okay. xD I totally get what you mean and ranting is always good for the soul.
Gazu Yuuki's avatar

Liberal Gaian

kostyaa
    I always disappear; like mid year.
    school and stress; and worst final year of high school /********]
EVERYBODY SCREAM !!
username: silverstr
samples: dA // tumblr
costume: cat demon~<3
quote: "Rawr"? (I'll think of one later X3 )
thoughts: I'm all for grab bags! *u*
other: Uh...I love collecting random cute stuff, drawing hot guys, and drinking bubble tea! XD
silverstr
SILVERSILVERSILVERYEEEEEE <3
anihun

lol. *waves* XD
silverstr
Hey, how's it goin'? Long time no see. 8D
anihun
Okay..tired. XP
Yeah, it's been a while. How have you been? Ouo
silverstr
School getting to you? xD
I've been really well actually. o vo) a lot has happened over the last couple of months. hahaha.
Verity_Pure's avatar

Dapper Lunatic

6,900 Points
  • Hygienic 200
  • Forum Explorer 100
  • Forum Regular 100
sounds so fun! whyy does halloween have to happen when I should be studying for my exams crying
meredy's avatar

Mewling Lunatic

7,300 Points
  • Nudist Colony 200
  • Tipsy 100
  • Peoplewatcher 100
kostyaa


Like posting a set of color palettes with slots and people get commissions using those palettes, have them halloween/fall themed?

IDK prob a silly idea, but the only thing I cam up with... haha.
Angelic_Kirby 21's avatar

Distinct Pirate

4,700 Points
  • Forum Explorer 100
  • Treasure Hunter 100
  • Cart Raider 100
EVERYBODY SCREAM !!
username: Angelic_Kirby 21
samples: [x] [X] [x]
costume: lol, well it could be my regular costume which is a thief or a cowboy.
quote: if its a thief it would be "gimme your wallet!" if its a cowboy...well i dunno yet.
thoughts: i think it would be great to try the grab bag idea ;D
other: well, I'm always dressed like a thief so that wouldn't be such a big difference lol and I always say gimme your wallet ;D Btw, I live in Puerto Rico and have 4 dogs....sooo...gimme your wallet and the job!
anihun


yea, i'm a thug
yolo
pffff...tbh my life is one too ;u;
i guess you get used to them, it's just some pet peeves of mine. D:<
ahhh, i get you. i feel the same way, online friends are just so much nicer sometimes and idk
it's so much easier to get along with them /:

Verity_Pure


awww that's too bad. if you ever come up with time between now and sat, feel free to apply c:

meredy


i'm sry? i still don't quite get it. do you mean using a strict set of palettes for their commission? or giving them a slot based on palettes? ;u;

Gazu Yuuki


i just disappear randomly /:
whenever i feel stressed i just dissapear yep
oh god i know. college apps is freaking me out right now because DEADLINES and here i am on gaia and not studying for tests
EVERYBODY SCREAM !!
username: Honeybii
samples: tumblr
costume: Harpy
quote: "Imma git chu!"
thoughts: I kind of like the grab bag thing. Simplifies everything
other: ehh...ALPACA
meredy's avatar

Mewling Lunatic

7,300 Points
  • Nudist Colony 200
  • Tipsy 100
  • Peoplewatcher 100
kostyaa
.


ahh sorry I'm bad at like... describing things, haha.

i mean like post say five palettes and each one has one or two slots or something to that tune, and their commission would be done in the palette they choose.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games