Welcome to Gaia! ::

Deen's Potion FINALLY HERE!!!!!

OMG!!!!!!!!!!! 0.61363636363636 61.4% [ 27 ]
yah right... 0 0.0% [ 0 ]
nahhhhh 0 0.0% [ 0 ]
for reals? 0 0.0% [ 0 ]
ughhhhhhh 0 0.0% [ 0 ]
YAY!!!! 0.15909090909091 15.9% [ 7 ]
what???!!!!! 0 0.0% [ 0 ]
hmmmmmm.... 0.068181818181818 6.8% [ 3 ]
uhh that's cool 0.090909090909091 9.1% [ 4 ]
I got to have it! 0.068181818181818 6.8% [ 3 ]
Total Votes:[ 44 ]
< 1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13 >
Twinky Dave's avatar

Bashful Scarface

evangelist2010's avatar

Sparkly Lunatic

10,400 Points
  • Athlete 50
  • Medalist 100
  • Ultimate Player 200
I SIGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Twinky Dave's avatar

Bashful Scarface

Eugene-sama

hey its been about a year do you think it would be a good idea to ask gem2niki about deen potion again?
Twinky Dave
Eugene-sama

hey its been about a year do you think it would be a good idea to ask gem2niki about deen potion again?


Yeah and I was wondering the same thing.. I'll try to contact him as soon as possible. Thanks for the great suggestion! 3nodding
Twinky Dave's avatar

Bashful Scarface

Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama

hey its been about a year do you think it would be a good idea to ask gem2niki about deen potion again?


Yeah and I was wondering the same thing.. I'll try to contact him as soon as possible. Thanks for the great suggestion! 3nodding

c: yay. and no problem, im glad im not the only one still thinking about it c:
GOOD LUCK!
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama

hey its been about a year do you think it would be a good idea to ask gem2niki about deen potion again?


Yeah and I was wondering the same thing.. I'll try to contact him as soon as possible. Thanks for the great suggestion! 3nodding

c: yay. and no problem, im glad im not the only one still thinking about it c:
GOOD LUCK!


Hey Twinky Dave I already contacted Gem2niki and just now he responded to my pm. Unfortunately there are still no progress for Deeny since he had loads of assignments to still work on but he reassured us that it'll be done soon. 3nodding
Twinky Dave's avatar

Bashful Scarface

Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama

hey its been about a year do you think it would be a good idea to ask gem2niki about deen potion again?


Yeah and I was wondering the same thing.. I'll try to contact him as soon as possible. Thanks for the great suggestion! 3nodding

c: yay. and no problem, im glad im not the only one still thinking about it c:
GOOD LUCK!


Hey Twinky Dave I already contacted Gem2niki and just now he responded to my pm. Unfortunately there are still no progress for Deeny since he had loads of assignments to still work on but he reassured us that it'll be done soon. 3nodding

so it will happen? :O
wow haha. c:
good job with your hard work sir!!
Agent Sol's avatar

Cheery Knight

9,700 Points
  • Battle: Knight 100
  • Protector of Cuteness 150
  • Citizen 200
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama

hey its been about a year do you think it would be a good idea to ask gem2niki about deen potion again?


Yeah and I was wondering the same thing.. I'll try to contact him as soon as possible. Thanks for the great suggestion! 3nodding

c: yay. and no problem, im glad im not the only one still thinking about it c:
GOOD LUCK!


Hey Twinky Dave I already contacted Gem2niki and just now he responded to my pm. Unfortunately there are still no progress for Deeny since he had loads of assignments to still work on but he reassured us that it'll be done soon. 3nodding

so it will happen? :O
wow haha. c:
good job with your hard work sir!!


For the meantime all we have to do is wait. I'm crossing my fingers for Deeny this year most especially if he will be immortalized as an EI! heart
Twinky Dave's avatar

Bashful Scarface

Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama


Yeah and I was wondering the same thing.. I'll try to contact him as soon as possible. Thanks for the great suggestion! 3nodding

c: yay. and no problem, im glad im not the only one still thinking about it c:
GOOD LUCK!


Hey Twinky Dave I already contacted Gem2niki and just now he responded to my pm. Unfortunately there are still no progress for Deeny since he had loads of assignments to still work on but he reassured us that it'll be done soon. 3nodding

so it will happen? :O
wow haha. c:
good job with your hard work sir!!


For the meantime all we have to do is wait. I'm crossing my fingers for Deeny this year most especially if he will be immortalized as an EI! heart

biggrin heart
im so excited it!! my fingers are crossed as well! i'd be happy with anything by now! i cant believe that a thread, OUR THREAD, is going to influence an item!! haha, YEAH!! now i just hope i can afford it cry rofl
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama


Yeah and I was wondering the same thing.. I'll try to contact him as soon as possible. Thanks for the great suggestion! 3nodding

c: yay. and no problem, im glad im not the only one still thinking about it c:
GOOD LUCK!


Hey Twinky Dave I already contacted Gem2niki and just now he responded to my pm. Unfortunately there are still no progress for Deeny since he had loads of assignments to still work on but he reassured us that it'll be done soon. 3nodding

so it will happen? :O
wow haha. c:
good job with your hard work sir!!


For the meantime all we have to do is wait. I'm crossing my fingers for Deeny this year most especially if he will be immortalized as an EI! heart

biggrin heart
im so excited it!! my fingers are crossed as well! i'd be happy with anything by now! i cant believe that a thread, OUR THREAD, is going to influence an item!! haha, YEAH!! now i just hope i can afford it cry rofl


I was thinking the same thing.. the marketplace could be unfriendly most of the time.. I just do hope that if it'll be a chance item Gaians can still afford buying Deeny maybe value ranges to 500k is not bad. Since Deen is one of the interesting NPCs here in Gaia, making him an EI/REI will be amazing for he has alot of potential on his own EI storyline!
Twinky Dave's avatar

Bashful Scarface

Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama
Twinky Dave
Eugene-sama


Hey Twinky Dave I already contacted Gem2niki and just now he responded to my pm. Unfortunately there are still no progress for Deeny since he had loads of assignments to still work on but he reassured us that it'll be done soon. 3nodding

so it will happen? :O
wow haha. c:
good job with your hard work sir!!


For the meantime all we have to do is wait. I'm crossing my fingers for Deeny this year most especially if he will be immortalized as an EI! heart

biggrin heart
im so excited it!! my fingers are crossed as well! i'd be happy with anything by now! i cant believe that a thread, OUR THREAD, is going to influence an item!! haha, YEAH!! now i just hope i can afford it cry rofl


I was thinking the same thing.. the marketplace could be unfriendly most of the time.. I just do hope that if it'll be a chance item Gaians can still afford buying Deeny maybe value ranges to 500k is not bad. Since Deen is one of the interesting NPCs here in Gaia, making him an EI/REI will be amazing for he has alot of potential on his own EI storyline!

he really does! and he hasn't been seen in so long, things could have changed c:
but yeah, id be happy with 500k haha. im so excited. thank you for making this thread and actually taking the initiative and talking to an artist c:
Twinky Dave's avatar

Bashful Scarface

Agent Sol's avatar

Cheery Knight

9,700 Points
  • Battle: Knight 100
  • Protector of Cuteness 150
  • Citizen 200
Agent Sol's avatar

Cheery Knight

9,700 Points
  • Battle: Knight 100
  • Protector of Cuteness 150
  • Citizen 200

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games