Welcome to Gaia! ::

<3 </3

New layout and name.

Much better and prettier 0.86854460093897 86.9% [ 185 ]
Ew, I prefer the other one 0.13145539906103 13.1% [ 28 ]
Total Votes:[ 213 ]
< 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 451 452 453 > >> >>> »|
      good luck!
      and btw, nice graphics 8D.
      I remember you from that one other shop of yours.
      I just forgot.
      but still, good luck.
      /stalks.
Amethyst Shadows's avatar

6,650 Points
  • Team Jacob 100
  • Somebody Likes You 100
  • Forum Sophomore 300
I might possibly fill out an order.... I need shop graphics. Cheap shop graphics. Meaning low priced.
Etzlenos Belliveau's avatar

Dapper Phantom

MangoMedley
      good luck!
      and btw, nice graphics 8D.
      I remember you from that one other shop of yours.
      I just forgot.
      but still, good luck.
      /stalks.
Thank you.
I changed my graphic style and decided to open this one.
Oh, have you posted in that other shop before?
Etzlenos Belliveau's avatar

Dapper Phantom

uuky
I might possibly fill out an order.... I need shop graphics. Cheap shop graphics. Meaning low priced.
Haha, I used to charge 1k per graphic in my previous shop.
But I don't think I can do that anymore. It's time consuming. c:
O hey ^^
It's been a while o:
And I <3333 your graphics btw
wish I could do sigmaps like that
*Adds to quick links* I may order when I'm in need of graphics.
Good Luck, though I don't think you'll need it...
..with this good graphics. <33
AquaGurl14
KUMA TOSS
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxwho knows 우리 둘이) User Image
                                      ~ shineeeeee

                  are you one of those people who refuse to use images of idols/celebrities in graphics? User Image

That depends on the site you got it from or whether it's a screencap from a certain video.

hmmm well, images are from google/soompi?
AquaGurl14

      no, but I stalk it 8D
      xD
      lol.
Etzlenos Belliveau's avatar

Dapper Phantom

iloveaboy2
O hey ^^
It's been a while o:
And I <3333 your graphics btw
wish I could do sigmaps like that
*Adds to quick links* I may order when I'm in need of graphics.
Good Luck, though I don't think you'll need it...
..with this good graphics. <33

c: Thank you.
I'm trying to experiment with new graphic styles.
Etzlenos Belliveau's avatar

Dapper Phantom

KUMA TOSS

hmmm well, images are from google/soompi?

Soompi is alright. Google..a little harder since images come from all over the place.
Etzlenos Belliveau's avatar

Dapper Phantom

MangoMedley
AquaGurl14

      no, but I stalk it 8D
      xD
      lol.

Haha, glad to hear that I have stalkers all over the place.
I think I saw you before in an auction with Sunwinter, hm.
AquaGurl14

      YOU MEAN GEE?! 8D
      *my dictionary for cool cool
      yupyup, Cherry on Top :3
Etzlenos Belliveau's avatar

Dapper Phantom

MangoMedley
AquaGurl14

      YOU MEAN GEE?! 8D
      *my dictionary for cool cool
      yupyup, Cherry on Top :3

Uh, I guess?
That's Gee, hm.
I've been stalking that auction for some time now. ;d
AquaGurl14
KUMA TOSS

hmmm well, images are from google/soompi?

Soompi is alright. Google..a little harder since images come from all over the place.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxwho knows 우리 둘이) User Image
                                      ~ shineeeeee


                  well, the images I do wanna use are from soompi
                  would that be alright?
                  User Image
Etzlenos Belliveau's avatar

Dapper Phantom

KUMA TOSS
AquaGurl14
KUMA TOSS

hmmm well, images are from google/soompi?

Soompi is alright. Google..a little harder since images come from all over the place.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxwho knows 우리 둘이) User Image
                                      ~ shineeeeee


                  well, the images I do wanna use are from soompi
                  would that be alright?
                  User Image

Sure thing. c:
AquaGurl14
KUMA TOSS
AquaGurl14
KUMA TOSS

hmmm well, images are from google/soompi?

Soompi is alright. Google..a little harder since images come from all over the place.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxwho knows 우리 둘이) User Image
                                      ~ shineeeeee


                  well, the images I do wanna use are from soompi
                  would that be alright?
                  User Image

Sure thing. c:
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxwho knows 우리 둘이) User Image
                                      ~ shineeeeee


                  awesome Q A Q ♥♥
                  I'll fill out a form now~
                  User Image

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games