Welcome to Gaia! ::

User Image
Yume wo mite Namida shite Kizutsuite mo . . .


Yeah, I'm not sure. sweatdrop I thought it looked like he got rid of all his stuff and quit, but who knows?

I just think that a fan thread should be maintained. We're proud of our game!

. . . Genjitsu ha gamushara ni kurushi
User Image
Nopokeyloki's avatar

Kawaii Kitten

10,300 Points
  • Cool Cat 500
  • Super Tipsy 200
  • Lavish Tipper 200
mmmmmmmmhmmm
Kafoom!

Character name: Melenis
Class: Durid
Usual spec: Feral
Race: Night Elf
Level: ?? Elite >.>
Professions: Enchanting and Skinning
Realm: Eldre'Thalas
Nopokeyloki's avatar

Kawaii Kitten

10,300 Points
  • Cool Cat 500
  • Super Tipsy 200
  • Lavish Tipper 200
Character name: sliverstein
Class: mage
Usual spec: arcane
Race: undead
Level: 80
Professions: Enchanting and mining
Realm: cairne
User Image
Yume wo mite Namida shite Kizutsuite mo . . .


Hrm, both of my 'mains' have herbalism as one of their professions. I should probably drop herbalism on my paladin and go mining. I'd probably make more on the AH that way, too. >_< At least I always hear that metals sell better than herbs.

. . . Genjitsu ha gamushara ni kurushi
User Image
Nopokeyloki's avatar

Kawaii Kitten

10,300 Points
  • Cool Cat 500
  • Super Tipsy 200
  • Lavish Tipper 200
if u get mining its so much better, specially since titainumsteel bars sell for 100gold a piece
Beautyfilth's avatar

Sparkly Lunatic

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. Teh shark has made



Lately they really do.
I think it's because of the fact that Engineers, Jewel-crafters and Blacksmiths need the metals :]


her mark <3 User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Nopokeyloki's avatar

Kawaii Kitten

10,300 Points
  • Cool Cat 500
  • Super Tipsy 200
  • Lavish Tipper 200
true oh and if u make thme save them till after new patch, there price is supposed to shoot up
User Image
Yume wo mite Namida shite Kizutsuite mo . . .


OMG, do they really, Silver?

Dang, I guess I better start leveling it, then. xd I had no idea it was that much more! xd

Edit: Thanks for the advice. smile I dunno if I can level mining that quickly anyway, though. rofl

. . . Genjitsu ha gamushara ni kurushi
User Image
FenrisVollmond's avatar

Aged Citizen

silversteingirl666
if u get mining its so much better, specially since titainumsteel bars sell for 100gold a piece


I bought 7 titansteel bars yesterday on my server... 5 for 115g, 1 for 125g and another for 128g... Most gold I've ever spent in one pop.

On the plus side, a guildie then made me the Spiked Titansteel Treads and Helm. biggrin

--

I feel like I should post my other toon aswell as he's my main main where as my DK is just the one I'm always on at current.

Character name: Farrakvollon
Class: Druid
Usual spec: Feral
Race: Night Elf
Level: 72
Professions: Skinning/Leatherworking
Realm: Skywall

At least, I think he's 72.. It's been that long. lol
Beautyfilth's avatar

Sparkly Lunatic

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. Teh shark has made



It's actually quite easy P:
All you really gotta do it run around in circles on a few maps, it's not like you're leveling mining for Blacksmithing or anything so you don't need to hang around in a certain spot you've outleveled for say, iron for blacksmithing or mithrill for jewelcrafting.
Also, you could easily pick up something like gatherer and voila, 1~450 mining in a day >_<


her mark <3 User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
User Image
Yume wo mite Namida shite Kizutsuite mo . . .


I'd wondered where your druid was, Fenris. =P Poor guy, left behind! Glad you enjoy your new main, though. I've thought about leveling a DK, but people keep telling me "But EVERYONE has one now." xd

iMeru: Haha, yeah, okay the real reason is I'm just lazy. razz

. . . Genjitsu ha gamushara ni kurushi
User Image
Nopokeyloki's avatar

Kawaii Kitten

10,300 Points
  • Cool Cat 500
  • Super Tipsy 200
  • Lavish Tipper 200
Halrenna
User Image
Yume wo mite Namida shite Kizutsuite mo . . .


OMG, do they really, Silver?

Dang, I guess I better start leveling it, then. xd I had no idea it was that much more! xd

Edit: Thanks for the advice. smile I dunno if I can level mining that quickly anyway, though. rofl

. . . Genjitsu ha gamushara ni kurushi
User Image

118/13 your aqaurium XD + 1 aquarium egg razz
User Image
Yume wo mite Namida shite Kizutsuite mo . . .


Huzzah! biggrin

. . . Genjitsu ha gamushara ni kurushi
User Image
Nopokeyloki's avatar

Kawaii Kitten

10,300 Points
  • Cool Cat 500
  • Super Tipsy 200
  • Lavish Tipper 200
lol^^
im both a wow and booty grab junkie XD

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games