Welcome to Gaia! ::

abby r us
i need some money!!! lol smile
YumaKirosaki
SARCASTIC POSTS IN THE HOT TOPICS FORUMS?

Why I never. surprised


if you want gold, go to the chatterbox forum
Yes he's dead, luckily, unfortunately there are some idoits who actually MOURN him! Yes they mourn him! They slit their wrists, and they commit suicide....Ok the "King of Pop" died. Good riddance his music was horrible and so was his modified face. twisted
Pietro Bottled Sleep's avatar

6,150 Points
  • Mark Twain 100
  • Invisibility 100
  • Risky Lifestyle 100
How did this become a category?
l Lost My Music's avatar

Romantic Smoker

6,850 Points
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100
  • Tycoon 200
This Is Funny... Because I Have Been Making Threads Like This For A While Now
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
hes resting in peace asses

Like your father after he got shot by the cops for being a gangster.
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
iBeeshLuvy
This is stupid.

i k right

Yeah stupid like your father joining a gang and being friends with cops.
Real gangsters aren't friends with the po-po. Your father is a tommy tucker snitch.
Street code doesn't apply to your father.
pink dorkus
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
iBeeshLuvy
This is stupid.

i k right

Yeah stupid like your father joining a gang and being friends with cops.
Real gangsters aren't friends with the po-po. Your father is a tommy tucker snitch.
Street code doesn't apply to your father.


hes not friends with cops he knows cops and so he wont get locked up my dad aint no snitch
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
pink dorkus
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
iBeeshLuvy
This is stupid.

i k right

Yeah stupid like your father joining a gang and being friends with cops.
Real gangsters aren't friends with the po-po. Your father is a tommy tucker snitch.
Street code doesn't apply to your father.


hes not friends with cops he knows cops and so he wont get locked up my dad aint no snitch

Snitches get stitches, you ain't hood because your on a weeaboo site. your a halfway crook like your father.
pink dorkus
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
pink dorkus
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
iBeeshLuvy
This is stupid.

i k right

Yeah stupid like your father joining a gang and being friends with cops.
Real gangsters aren't friends with the po-po. Your father is a tommy tucker snitch.
Street code doesn't apply to your father.


hes not friends with cops he knows cops and so he wont get locked up my dad aint no snitch

Snitches get stitches, you ain't hood because your on a weeaboo site. your a halfway crook like your father.


dont talk about my father becuz now i wanna kick ur a**
yup.. unsolve death mystery
Monocrome Love's avatar

6,900 Points
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100
  • Sausage Fest 200
People on Gaia are pretty stupid.
What is this I don't even. neutral
i like mangos biggrin
Monocrome Love's avatar

6,900 Points
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100
  • Sausage Fest 200
Eye of Xerces
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
pink dorkus
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
iBeeshLuvy
This is stupid.

i k right

Yeah stupid like your father joining a gang and being friends with cops.
Real gangsters aren't friends with the po-po. Your father is a tommy tucker snitch.
Street code doesn't apply to your father.


hes not friends with cops he knows cops and so he wont get locked up my dad aint no snitch

Snitches get stitches, you ain't hood because your on a weeaboo site. your a halfway crook like your father.

What an E-Thug.
Talking s**t on Gaia, Because Real Life is too dangerous for you?
Stephoanie's avatar

Dangerous Lunatic

abby r us
i just need some money so im posting....but yes he is dead
Deaoroth
Yes he is dead
well duh he is dead. whee well I think he died from his skin color. neutral well if you didn't know michael jackson was dead, YOU SHOULD WATCH THE NEWS A LITTLE BIT OFTENER
sweatdrop
Stephoanie's avatar

Dangerous Lunatic

iTenshiro
Eye of Xerces
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
pink dorkus
lil_MiSs_BeAuTy QUEEN
iBeeshLuvy
This is stupid.

i k right

Yeah stupid like your father joining a gang and being friends with cops.
Real gangsters aren't friends with the po-po. Your father is a tommy tucker snitch.
Street code doesn't apply to your father.


hes not friends with cops he knows cops and so he wont get locked up my dad aint no snitch

Snitches get stitches, you ain't hood because your on a weeaboo site. your a halfway crook like your father.

What an E-Thug.
Talking s**t on Gaia, Because Real Life is too dangerous for you?
why am I commenting on this?! eek this is wierd stare well anyway I might as well leave
BYE 4laugh

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games